výměna gufer předních vidlí

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fugo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 161
Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
Bydliště: Liberec

výměna gufer předních vidlí

Příspěvek od Fugo » pát říj 09, 2009 06:57:32

Dělal jste to někdo? Je třeba nějaký speciální vercajk? ZX10R 06/07
ZX-10R 06/07

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » sob říj 17, 2009 17:48:57

Já to dělal jen na své ZZR a tam jsem si musel vyrobit takový udělátko na přidržení tisícihranu utopenýho hluboko ve vidli, ale jak je to na ZX-10 netuším... :(
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
Fugo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 161
Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fugo » sob říj 31, 2009 08:08:17

tak zde je odkaz jak na to, krásně polopaticky s fotkama, je to lepší jak z manuálu http://www.garthmanracing.com/forkseal.htm
ZX-10R 06/07

Uživatelský avatar
Fugo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 161
Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fugo » sob říj 31, 2009 09:15:33

další zajímavý odkaz ne výměnu gufer přímo na motocyklu, zvažuju i tuhle variantu http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?t=78812
ZX-10R 06/07

Uživatelský avatar
Fugo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 161
Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fugo » pon lis 23, 2009 12:46:29

Takže nakonec jsem se částečně řídil předchozím příspěvkem, vyndal jsem vidle ven, pomocí rázového utahováku (v pneuservise na povolování šroubů kol) jsem povolil imbusy ve spod vnitřní trubky, tím jsem dostal část oleje ven a mohl jsem vytáhnout vnitřní trubku z vnější, s vnější trubkou je třeba "pérovat" (já se o ni vždy opřel a vahou těla "péroval") tím dostanete ven zbytek oleje, pérujeme dokud kape. Nalijeme předepsané množství oleje, na vnitřní trubku nasadíe ve správném pořadí, prachovku, pružnou pojistku, gufero a podložku a vnitřní trubku vsuneme do vnější, usadíme podložku, gufero, zajistíme pojistku a nasadíme prachovku, nasadíme novou měděnou podložku pod spodní imbus a dotáhneme ho. Hotovo. čas cca 3hodiny.
ZX-10R 06/07

Odpovědět