dotaz
dotaz
ahoj jsem tady nový a vlstním suzuki bandit GSF600 ale chtěl bych přejít na Kawasaki Z1000 nebo ZX6R vše kolem roku 05-06..muj dotaz je na zablokování zadního kola při řazení..které se dnes řeší antihopingovou spojkou...je to jen u silných 2 válcu nebo se to taky týká Z1000 a ZX6R ??? děkuji:)
- Kuba
- Ghostrider
kolo se ti může zablokovat i u šestky a z1000 udávaného ročníku, ale pokud nejezdíš jako prase na okruhu a neřadíš víc jak o jeden stupeň, tak se kolo nezablokuje, pokud o sva stupně, jde krásně do driftu, ale pak už je to horší, u dvouválu je to dané spíše motorem, u dvouválů se dá hodně brzdí motorem, což má za následek agresivnější zablokování kola.
ale nejsem si jist zda jsem to napsal uplně správně, jsem jen začátečník amatér
ale nejsem si jist zda jsem to napsal uplně správně, jsem jen začátečník amatér
nejrychlejší je můj anděl strážný
CKC#387
Z1000SX
ZX6R
CKC#387
Z1000SX
ZX6R
čtyřvál je v pohodě, na litrovým dvouválu by ses to stejně musel učit znova, tam ani antihop není spása...bidrs píše:já jen že o tom dost často slyšim od kamaráda at si nekupuju silnou mašinu že se na ní rozsekám kvuli tomu zabokování kola tak mě tim docela vyděsil...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Jestli můžu jako baťůžek přispět do debaty...bidrs píše:bidrs píše:střelbu nejezdim, a s banditem to ani nejdeted už se jen rozhodnout jestli Z000 nebo ZX6R, jen si nedokážu představit jet ve dvou na dovču třeba 1000 kiláku s ZX6R
Na ZX6R tak možná na koupaliště a zpátky okolo cukrárny. Jezdím dálky jako baťoh a vídám i na ZX6R, ale to je lituju. Ono 1000 km i na ZRX je někdy masakr, natož na "6". Ale z lásky se asi vydrží hodně

Majdinka ER-5
život je snění a sny se občas plní
život je snění a sny se občas plní