Stránka 1 z 1
Proč?
Napsal: pon srp 17, 2009 23:23:27
od misak39
Synovečkova neznačková stříkačka od kuřecího křídla vykazuje následující vadu-pravidelně po cca 300 km nebo 2 hodinách jízdy jede jen na dva- tři válce, z výfuku smrdí nespálenej benzin (teda, ten smrad s benzinem nemá moc společnýho, spíš to smrdí jako otrávenej katalyzátor) a když se nechá motka vystydnout, jede, ale zas jen tu svoji dobu. Údajně byly prohozeny vstřiky mezi s sebou a vždy prostřední dva nejedou, byla vyzkoušena jiná jednotka (prý nová Ignitech), nový svíčky, na vzduch filtru origo papírovým najeto max 800 km, motka byla na brzdě, a tam snad do poruchy vše OK, pak rapidní změna křivky spotřeby benzinu, kuc kuc a je po jízdě... Bohužel jsem ji ještě neměl doma k rozdělání, ale i tak, napadá vás někoho nějakej možnej zdroj poruchy, když to zásadní (vstřiky,jednotka i svíce) byly vyměněny s nulovým výsledkem? (pls neraďte mi nákup značkového stroje, toho už se synoveček ode mě naposlouchal dost

) Díky za názory.
Napsal: úte srp 18, 2009 00:58:23
od Dak
No jelikož se to stane až po za delším čase, tak ně napadá akorát to, esi se teplem nekde neskratuje kontakt na tu danou svíčku. Nebo taky čidlo vstřiku.
Napsal: úte srp 18, 2009 08:43:25
od farmář
kostra bratře, něco podobného jsem viděl u 740i bawa, kostry nekostřily dobře, jak kdy. Počítač se z toho pokaždé zbláznil,ale jelikož řídí také vstřiky, vypadalo to jako přidřenej motor. Zkrátka šel asi tak jak popisiješ, což si u tohoto motoru dokážeš asi živě představit.
Napsal: úte srp 18, 2009 09:29:05
od misak39
vstřikovače by měly být teoreticky v pořádku, bo když dali prostřední "nemocný" na kraj, fungovaly dobře a ty prostřední nee... na obou řídících jednotkách, což mi hlava nebere...
Napsal: úte srp 18, 2009 10:39:10
od farmář
však však, hledej někde kostru. Jinak je to věc mezi nebem a zemí

díky kostře nebo zkratu takhle blbnou jednotky.Všechny komponenty jsou v cajku a nejde to. Aj ŘJ.
Napsal: úte srp 18, 2009 16:13:42
od Anti
Pokud se šachovalo s konponenty a bez úspěchu,hledej závadu v mechanice-konkrétních válcích.Onehdá jsem něco podobného řešil na jednom autě.Nestačil jsem na to,na volnoběh furt jen na tři válce.Majitel po čase dal vědět,že prý vlasová prasklina na netilovém sedle,či co.Nevím,co to bylo konkrétně a hledal bych to v mechanice.Třeba chladící kapalina do spalovacího prostoru.
Napsal: úte srp 18, 2009 16:30:09
od misak39
Anti píše:Pokud se šachovalo s konponenty a bez úspěchu,hledej závadu v mechanice-konkrétních válcích.Onehdá jsem něco podobného řešil na jednom autě.Nestačil jsem na to,na volnoběh furt jen na tři válce.Majitel po čase dal vědět,že prý vlasová prasklina na netilovém sedle,či co.Nevím,co to bylo konkrétně a hledal bych to v mechanice.Třeba chladící kapalina do spalovacího prostoru.
No, bohužel tohle zatím vypadá jako nejblíž

Motka doma nebude dřív jak za 14 dnů. tak to zkusíme rozebrat a uvidíme... Nejhorší na tom je, že to vždycky chvíli jede normálně...
Napsal: úte srp 18, 2009 16:57:00
od lukas.01
Co indučky, zkoušel jsi je prohodit?
Napsal: úte srp 18, 2009 20:08:00
od misak39
přeházený bylo prý vše co jde. Až to bude doma, vyzkouším vše pro jistotu znova, ale předtím byla měřena jednotka osciloskopem, indukčky, kabely, koncovky a vše co jde změřit a nic se netvářilo jako nemocný...