P.S. rexovi samozřejmě stačí jezdit mimo město na 4 či 5

Ještě jednou dík, Martin.
Sorry, žádný takový problém nemám, kvalty mi jdou jak po másle! Nevím, nerozumím, tam jsem nikdy nebyl! Co takhle, panáčku, synchronizovat pravačku s levačkou... umíš??? a s levou haxnou ládovat???matejz píše:Mám malý dotaz na rexaře. Jaké máte zkušenosti s řazením na svých strojích. Na mém rexovi docela nepěkně křupe v převodovce při řazení z 1 na 2, 2 na 3 a 3 na 4. 4 na 5 jde v pohodě. Dolů s meziplynem jde řadit v poho. Křupání nastává ale až po zahřátí převodovky, za studena je to v klidu. Po výměně oleje jde taky řadit v poho, dokonce i za tepla, ale po cca 100 km se problém vrací. Ulomené části kovu ve vypuštěném oleji jsem nezaregistroval. Díky za všechny názory, rady, připomínky ...
P.S. rexovi samozřejmě stačí jezdit mimo město na 4 či 5ale bez ostatních kvaltů to ve městě není ono
Ještě jednou dík, Martin.
Pro zařazení 1st. z neutrálu plyn nepřidávej! Tam je potřeba otáčky co možná nejnižší, pak jde zařadit lehce. Jak píše Chozé, je to o správném provedení, chce to vše správně načasovat a jde to v pohodě.MMKS píše:Taky občas mám taky problém se řazením nahoru, ale podařilo se mi to celkem dobře jednoduše eliminovat. 1. Jsem si koupil konečně boty na motorku a ne kanady, se kterýma člověk nemá cit a za 2. jsem snížil na tom tisícihranu páčku řadičky o pár čísel míň, takže to nemusím nahoru tak moc kopat a krásně se nahoru dořazuje.
Jinak ta převodovka je asi fakt hlučnější, protože většinou z N na 1 je to i z meziplynem někdy rána jak prase, ael to už se tady probíralo, že je to normál.