Stránka 1 z 2
Spojka špatně (málo) odstavuje - co jsem zase doku*vil?
Napsal: pon črc 20, 2009 19:09:20
od MMKS
Dneska jsem se dal poprvé do čištění řetězu i u předního ozubeného kolečka. (popravdě jsem si nádaval,že jsem to neudělal dířv). Podle manuálu jsem sundal spojkový váleček. Banjo jsem na něm nechal a zase podle manuálu nechal přes gumycuk po celou dobu zmáčknutou spojkovou páčku. Po smontování spojka ale vůbec nezabírala. Tak jsem do rozmontoval, teď už bez zmáčknuté páčky. Zkoušel jsem s páčkou mačkat, váleček se normálně posouval, šel ale překvapivě snadno zatlačit zpět. Namontoval jsem to teda zpátky a odvzdušnil. Nějaké bubliny šli, ale ty spíš připisuji práznému šlauchu na ventulku. Páčka potom mírně ztěžkla a motorka na jedničku jde přes spojku nastartovat, ale bez brzdy poskočím dopředu. Motorka jde tlačit, ale dost ztuha.
Co mě ještě překvapilo, že kolo mělo při zařazeném stupni dost velkou vůli než se seklo o rychlost, řekl bych skoro až 1/5 otočky, ale spíš míň.
Po celou dobu jsem nikde nezaznamenal ztrátu kapaliny. Při odvzdušnění jsem pravidelně dolíval, i po tom co nešli žádné bublinky a páčka šla na pocit ztuha jsem cyklus odvzudšňování několikrát pro sychr opakovat.
Spojková kapalina byla měněná před časem.
Napsal: pon črc 20, 2009 19:23:02
od farmář
jsem z toho na větvi. Vytáhl jsi spojkovej váleček..ok.Zatímco byl vytaženej....zmáčklá spojka. Proč? no nic. Nezabírala...divný když jsi vlastně nerozpojil vedení kapaliny...spíš bych řekl že jev tom nějakej bordel. Když rozebereš váleček, hadici cokoliv...tak poté, co dáš nádobku-řidítka aby byla vodorovně a průběžně pozorně bez chyby dolejváš a odvzdušňuješ musí nakonec bejt vedení bez vzduchu a fungovat naprosto v pohodě. Mě to takhle pí.uje když -odcházela mi pumpa spojky(u páčky pod nádržkou) a nebo chčije kapalina(zrovna nyní se někam svině ztrácá trošku, v pá jsem na Lipně ale na Mlejnky bude přetěsněnej pístek...pumpa je vyměněná, ne za novou ale za gut ze ZZR.
Držím palce,bude to nějaká kravina co dokáže nasrat.
Hele...tak to bylo poprvý,co?

Napsal: pon črc 20, 2009 19:36:32
od MMKS
jesti myslíš čištění tak jo. Zmáčknutá byla, protože to tak popisovali v manuálu. Nepočítám, že by to byla nějaká závada viz pumpa, protože to musí mít souvislost s tou dnešní manipulací.
Napsal: pon črc 20, 2009 19:43:47
od Pepa
Já Ti asi nepomůžu, jen mě zajímá, že když čistíš řetěz a kolečko, že tam děláš něco se spojkou? Já u šestky nic při sundání krytu a vyčištění kolečka se spojkou neřeším. Asi je každá mašina jiná

Napsal: pon črc 20, 2009 19:55:15
od MMKS
bohužel to tak je, sundáš kryt, ten je asi na 6 šroubech, ale ten drží právě ještě na 3 šroubech ten spojkový váleček. Je to vlastně pístek jak na brzdě, který tlačí na tyčku. Tady ten bazmek
http://i20.ebayimg.com/02/i/001/41/6d/19bd_1.JPG tomu zavazí.
Napsal: pon črc 20, 2009 20:11:04
od KankX
Pepa píše:Já Ti asi nepomůžu, jen mě zajímá, že když čistíš řetěz a kolečko, že tam děláš něco se spojkou? Já u šestky nic při sundání krytu a vyčištění kolečka se spojkou neřeším. Asi je každá mašina jiná

jestli to nehodou nebude tim ze ti tam chybi ta hydraulika

...truhliku

Napsal: pon črc 20, 2009 20:13:12
od KankX
a mas to tam zpatky spravne usazene a dotazene

to vypada jako kdyz tam mas mezeru... on ten ovladaci mechanismus spojky jde dost ztuha, tak jestli je opravdu vse na sobe bez skvirek, i milimetrova mezera ti tam nadela hroznou paseku...
Napsal: pon črc 20, 2009 20:19:37
od MMKS
dotažené to mám tuším nafest, dotahoval jsem ráčnou a dával pozor, abych nic neurval. Bylo prasklé plastové těsnění pod tím pístem (je mezi pístem a krytem a jdou přes nej ty 3 šrouby), ale to brání asi jen tomu největšímu bordelu se tam dostat. Ještě to zkusím dotánout, ale popravdě si fakt myslím, že dotažené je dost.
S čím mě teda ale ty ku*vy šikmooké dostaly, je, že snad každý šroub má jinou délku.
Napsal: pon črc 20, 2009 20:27:13
od Pepa
KankX píše:Pepa píše:Já Ti asi nepomůžu, jen mě zajímá, že když čistíš řetěz a kolečko, že tam děláš něco se spojkou? Já u šestky nic při sundání krytu a vyčištění kolečka se spojkou neřeším. Asi je každá mašina jiná

jestli to nehodou nebude tim ze ti tam chybi ta hydraulika

...truhliku

Taky jsem na to myslel, jenže nevím, že hydraulika je napojena nějak jinak

Napsal: pon črc 20, 2009 20:55:38
od MMKS
Díval jsem se ještě na nákras a to těsnění nemá obě strany stejné,ale na jedné je vyprofilované. Je teda možné, že jsem ho dal obráceně- Furt ale nechápu proč se má páčka držet zmáčknutá.
Napsal: pon črc 20, 2009 21:49:52
od misak39

eště že nemám manuál

Napsal: pon črc 20, 2009 22:17:12
od farmář
Mišáku taky tak,mít manuál jsem úplně v prdeli

Napsal: pon črc 20, 2009 23:48:33
od milda
Milane,Ty prostě nezklameš!!
Myslím,že šrouby mají 3 délky.Rozhodně jsem si dělal plánek,kam kterej patří. Kdybych měl manuál,tak bych možná nemusel...(ale asi je to tak lepší,bez manuálu a nebyl problém...)
Bude to drobná chyba v kompletaci!!!
Napsal: úte črc 21, 2009 06:24:54
od MMKS
milda píše:Milane,Ty prostě nezklameš!!
Myslím,že šrouby mají 3 délky.Rozhodně jsem si dělal plánek,kam kterej patří. Kdybych měl manuál,tak bych možná nemusel...(ale asi je to tak lepší,bez manuálu a nebyl problém...)
Bude to drobná chyba v kompletaci!!!
ale vídíš, lepším se. Už je tady mým příspvěků daleko míň než minulý rok a to se v tom víc šťourám. Ještě tak 70 let a je mě Zubr

Napsal: úte črc 21, 2009 08:31:51
od KankX
MMKS píše:milda píše:Milane,Ty prostě nezklameš!!
Myslím,že šrouby mají 3 délky.Rozhodně jsem si dělal plánek,kam kterej patří. Kdybych měl manuál,tak bych možná nemusel...(ale asi je to tak lepší,bez manuálu a nebyl problém...)
Bude to drobná chyba v kompletaci!!!
ale vídíš, lepším se. Už je tady mým příspvěků daleko míň než minulý rok a to se v tom víc šťourám. Ještě tak 70 let a je mě Zubr

vic stouras??? ...se na stourani vyprdni a radsi jezdi
