Stránka 1 z 2

Nahradni klic na z750

Napsal: čtv kvě 21, 2009 11:01:18
od dejvx01
Ahoj kamaradi motorkari. Vcera jsem si poridil zetko 750 rok 2006. Je to na nemeckych papirech, tak ho musim prihlasit a pry to bude trvat minimalne tyden:( uz mam chut jezdit hned..

K memu dotazu: dostal jsem k tomu jen jeden klic. Kde by se dal nejlevneji sehnat nahradni (ma imobilizer). Jestli ho nechat vyrobit nekde, kde delaji klice nebo primo v Kawasaki.. popr. jina varianta..

Diky za odpoved

Napsal: čtv kvě 21, 2009 11:11:49
od Zdrahy
Pokud jsi dostal k motorce červený klíč tak zajeď do zastoupení Kawy a tam ti za tuším 1000,- až 1500,- udělají a naprogramují nový klíč. (možná že všechny autorizované servisy, možná že jen Asko, to nevím).
Pokud jsi dostal jen uživatelský černý, tak jsi v riti a nový ti nikdo neudělá (nepůjde bez master key naprogramovat). Tím pádem je to nová spínačka a řídící jednotka (origo je drahá, v tomhle případě bych se koukl na nabídku Ignitechu). Cena ignitech hodně a origo Kawa hodně hodně moc.

Napsal: čtv kvě 21, 2009 12:00:14
od dejvx01
Tak to jsi me nepotesil :( mam jen cerny uzivatelsky.. budu ho muset hlidat jako oko v hlave..

Napsal: čtv kvě 21, 2009 14:24:12
od Zdrahy
Zkus si zavolat do Brna do Aska - jako oficiální importér ti řekne jestli je nějaká možnost že by ti naprogramovali jiný klíč, třeba ta možnost je... nechtěl jsem být až tak pesimistický :)

Napsal: čtv kvě 21, 2009 15:09:22
od Vikki46
....hele ja bych se ale nejdriv jeste poptal po okoli.....tady u HK je jeden zamkar co dokaze divy...ale nez jsem se na nej dostal tak me to mrte dalo schaneni (ani na dilne nema ceduli-nema to zapotrebi)...ale dela fakt skvele....s cim me jinde vyhodily a nebo by to bylo mrte drahy tak tady v pohode... :)

Napsal: čtv kvě 21, 2009 15:22:22
od volkswagen
Klíč jako takový ti udělají i v Hypernově. Problém je nahrát kód do čipu. To jde jenom z origo červeného klíčku. A klíček bez čipu je dobrý tak na to, abys otevřel podsedlák a nádrž ;-)

Napsal: čtv kvě 21, 2009 16:19:27
od dejvx01
No klic bez cipu mi je fakt platny jen na to :)

Psal jsem do Asko Kc a odepsali, ze potrebuju k naprogramovani cerveny klic. Kdyz ten muj jediny klicek nekde ztratim, tak musim koupit novou ridici jednotku. Takze dekuju za rady a pokusim se ho neztratit nebo nezlomit :D

Napsal: čtv kvě 21, 2009 17:24:23
od Vikki46
volkswagen píše:Klíč jako takový ti udělají i v Hypernově. Problém je nahrát kód do čipu. To jde jenom z origo červeného klíčku. A klíček bez čipu je dobrý tak na to, abys otevřel podsedlák a nádrž ;-)
.....hele zas tak blbej nejsem!!....kdyz jsem to sem psal tak jsem samozrejme myslel i ze umi nacipovat klic.....tuhle jsem tam u nej byl a zrovna mu privezli na odtahovce zanovniho Mercedesa...nemeli od neho zadnej klic....kdyz dokaze nacipovat Mercedes???...PS: pochybuju ze maj v Hypernove predlohu na Kawasaki :D

Napsal: čtv kvě 21, 2009 20:28:49
od Zdrahy
V Pardubické Hypernově mi kdysi klíč do Kawy dělali - bez imobilizéru :wink: v Práglu třeba OC Letňany - bez problémů...
No klíč od někoho kdo dělá čórky bych si udělat asi nenechal.. taky už bych motku nemusel najít :lol:

Napsal: čtv kvě 21, 2009 21:18:40
od Vikki46
Zdrahy píše:V Pardubické Hypernově mi kdysi klíč do Kawy dělali - bez imobilizéru :wink: v Práglu třeba OC Letňany - bez problémů...
No klíč od někoho kdo dělá čórky bych si udělat asi nenechal.. taky už bych motku nemusel najít :lol:
....no je pravda že jsem to nikdy v Hyperce nezkousel 8) ...jo a toho Mergla privezli na odtahovce hradeckeho Olfincaru...a tu odtahovku z hradce od videni znam,tak ze zadna corka... a i tak si nemyslim ze by chtel krast nase mota za nejakym blbych 90 litru.....kdyz dela subdodavky vestavenych trezoru pro banky :D (ma i dilnu na tezkou zamecnicinu :D )

Napsal: čtv kvě 21, 2009 21:29:01
od Vikki46
...jo a kdyz jsem u tech klicu....ze se divis ze byl mergl bez klicku....ja totiz taky nechapu proc 80% motorek dovezenych z nemecka ma jeden nebo dva klice...a kdyz k motu se davaj tri....co s nima ty nemci delaj?....ja jsem za 6 motorek a 3 auta nestratil ani jeden.....a tri mota co jsem koupil z nemecka mely pokazdy jen jeden klicek....a i tedka ta posledni..dva roky stare moto....i se serviskou a zas mam jen dva.. :wink:

Napsal: čtv kvě 21, 2009 22:16:43
od Zdrahy
No jo, je to zvláštní :)
Neříkám, že zrovna borec kterého doporučuješ má na svědomí čorky, ale když se nad tím člověk zamyslí - klíče mají čip s kodem imobilizéru. Červený klíč v sobě bude mít něco, co řekne imobilizéru že k němu patří a že se musí dát kod k naprogramování klíče. Je na to speciální zařízení, přímo od výrobce..
Kdo má zařízení na lámání kódů?? musíš prolomit kód a naprogramovat to do nového klíče :) na to potřebuješ HW, SW a vědomosti :) no a vzhledem k tomu že normální lidi si klíče dělají v ofiko zastoupení (není to drahé a je to bezpečné) tak by se to logicky čistě asi moc nerentovalo :wink:

Napsal: pát kvě 22, 2009 09:04:34
od Vikki46
...no nic ja jsem jen chtel tu pisnout ze to umej i jine lidi nez v ofiko zastoupeni...a asi mame kazdej jinej pojem co neni drahe a je drahe......ja jen ze kdyz pokazdy neco potreboval tak jsem u nej pochodil a bylo to za jine castky.....jsem student a tak musim setrit :lol: :lol:

Napsal: pát kvě 22, 2009 10:00:27
od volkswagen
Problém je ten, že dle vyjádření všech techniků, se kterými jsem o tom kdy mluvil to bez červeného klíčku neumí ani to ofiko zastoupení. Neříkám, že to nejde - určitě se najde machr, který něco takového umí. Ale jak psal Zdrahy - jestliže se něčím takovým zabývá, účelem obvykle bývá nějak obejít výrobce a to nejčastěji bývá v souvislosti s kradenými auty.

Napsal: pát kvě 22, 2009 12:33:01
od Dak
Tak mě napadlo: A ofiko zastoupení by neumělo ty data potřebné k výrobě klíčku natahnou přímo z mota?