Stop nehodám
Stop nehodám
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Můj osobní názor, je to že motorka se stala módním výstřelkem nebo jak bych to řekl. Módní doplněk. Mlaďáci chtěj sbalit kočičku, tak si koupí motku nebo kabrio. Spousta vylízanců neví co je to ježdění a co je to bejt motorkář. Spousta z nich si myslí, že přijedou na motosraz udělaj bordel do rána, vožerou se a všichni se poserte protože já jsem tady na motorce. Spousta takovýhle lidí dělá autoškolu po dvacátým roku života a myslej si že jsou bajkeři. Nechci se nikoho dotknout, ale podle mě se s tím člověk musí narodit a natlouct si držku na těch padesátkách, a třiapůlách, aby když skočí pak na pilu jako hrom, tak aby věděl, že pády opravdu bolej a že to není zase taková prdel a že to chce kus zodpovědnosti. Neříkám, každýmu to občas nedá a jede si svižným tempem, ale ne že jsem cucák, co má v sedle nasedíno tisíc km a já jsem Valentino......Zakázal bych dávat řidičáky, pokud ho nemá člověk od 15 aby si pěkně všichni odkroutili ty 50, 125, 350, a pak si můžou koupit ninju
Nebo ještě lepší variantu ZRX
))))


ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
-
- Easy slider
- Příspěvky: 950
- Registrován: čtv dub 09, 2009 23:13:34
- Bydliště: Český Brod
- Kontaktovat uživatele:
Naprosto souhlasím navíc výuka v autoškole stojí za prd a jezdí na starých motkách.U nás v Brodě se " prohání " cca l20 kg učitel autoškoly s novým motocyklistou / ne motorkářem / na staré Jawě a to nemá ani tradiční zadní řidítka.Ta motka s nimi pomalu ani nejede a pak hrk např na Ninju a jsem king - sorry kingu .Jsem doktor ,na motce jezdím skoro 40 let ,ale viděl jsem právě ty mladý kluky kteří najednou mají pod zadkem motku a ne plkadlo.DěsZRX 1984 píše:Můj osobní názor, je to že motorka se stala módním výstřelkem nebo jak bych to řekl. Módní doplněk. Mlaďáci chtěj sbalit kočičku, tak si koupí motku nebo kabrio. Spousta vylízanců neví co je to ježdění a co je to bejt motorkář. Spousta z nich si myslí, že přijedou na motosraz udělaj bordel do rána, vožerou se a všichni se poserte protože já jsem tady na motorce. Spousta takovýhle lidí dělá autoškolu po dvacátým roku života a myslej si že jsou bajkeři. Nechci se nikoho dotknout, ale podle mě se s tím člověk musí narodit a natlouct si držku na těch padesátkách, a třiapůlách, aby když skočí pak na pilu jako hrom, tak aby věděl, že pády opravdu bolej a že to není zase taková prdel a že to chce kus zodpovědnosti. Neříkám, každýmu to občas nedá a jede si svižným tempem, ale ne že jsem cucák, co má v sedle nasedíno tisíc km a já jsem Valentino......Zakázal bych dávat řidičáky, pokud ho nemá člověk od 15 aby si pěkně všichni odkroutili ty 50, 125, 350, a pak si můžou koupit ninjuNebo ještě lepší variantu ZRX
))))


Han Solo
ER6f 06 zelená
GTR 1400 černá perla
CKC 502
ER6f 06 zelená
GTR 1400 černá perla
CKC 502
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Naprostý souhlas. Ono nejde jen o to mnět supr mašinu (kawu), ale taky mět neco v hlavě. Já sem vyrůstal asi takto: Tříkolka, kolo, pincek, simson, pak nejaké Jawky, Čézety a Mezety (ne všechny moje) a pak Kawa. MAšina z 90% jede dycky tak jak řidič/ka otočí plynem. Prostě myslet u toho! Bezmozků sou plné hřbitovy. Toš tak
Dak
CKC -015-
CKC -015-
-
- Easy slider
- Příspěvky: 950
- Registrován: čtv dub 09, 2009 23:13:34
- Bydliště: Český Brod
- Kontaktovat uživatele:
Mildo to by šlo,ale kde máš super stroj Jawa 125 ?milda píše:Snad budu ta vyjímka a nezabiju se......![]()
![]()
17-19l -stadiony,pionýry,čz+jawy 90,175,250.....
ve 40 letech ZRX 1200
ve 42 letech najeto 17 000 km
Asi jsem nahradil zkušenosti svojí osobní rozvahou a opatrností

Han Solo
ER6f 06 zelená
GTR 1400 černá perla
CKC 502
ER6f 06 zelená
GTR 1400 černá perla
CKC 502
4 Elvis: to je to jezdeni v moste, co mas naplanovane?
Nevim co vsichni strasi s tema motorkama... Ano, pocty usmrcenych jsou hrozive, ale je to medialni bublina, ktera se kazde jaro nesmyslne nafukuje...
Proc nikdo neresi smrtelne urazy cyklistu a chodcu( pocet usmrcenych jsou vyssi).
Nevim co vsichni strasi s tema motorkama... Ano, pocty usmrcenych jsou hrozive, ale je to medialni bublina, ktera se kazde jaro nesmyslne nafukuje...
Proc nikdo neresi smrtelne urazy cyklistu a chodcu( pocet usmrcenych jsou vyssi).
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X


Ať tě vozí, kdo tě šuká!
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
tohle je průser dlouhodobej.Po revoluci ti majetnější plnili sny svých dětí a své dotaženejma motkama, osmikila, litry, dvanáctky a byl to průser za průserem, skoky z třistapajdy na tohle.
Teď je to věc leckdy prestiže, já na to mám, jsem machr, nebo naopak aby prestiž neutrpěla, přece on má litra já také. Dnešní litry jdou někam k 180koním, o to je ten průser zkrátka větší.
Takže to, že jsme si to prošli odspoda, zažili si nějaké ty sekance, někdy dost hnusné, nám dělá někdy více,někdy méně takovou tu zpětnou vazbu. Někomu více někomu méně, ale dělá.Plus ve chvílích prekérních je z čeho těžit, z těch zkušeností získaných na dřívějších motkách. A taky mám dost drsnej pocit, že s lepší ovladatelností nových motek je to horší, kde kdo má dojem, že on na to má a motka ho nedokáže překvapit.
Připomíná mi to jedno SLR medvěda. Dostal ho jeden kluk jako služebního, tak s kámošem zkoušeli vypínat elektroniku, jak se to projeví.Závěr? když odpojíte elektroniku, to auto je schopný vyletět i z malé zatáčky, jak je to náhle těžká blbě ovladatelná kraksna.
Dnešní motorky jsou vyladěné, lehounké, silné, točák vymazlenej, bezchybné stroje, podvozky jedna báseň, až se zdá, že to bude držet vždy a všude, při všech rychlostech....a oni tomu bezmezně věří. No a to je to, čeho já se dost bojím. Osobně mám třeba nyní motku stařičkou, vše je nějaké, ale vím kde to má své meze možností a zkrátka přes ně nejdu. Za to mi to nestojí.
Ovšem pokud je in mít motku jako pilu, bezmezně věřit reklamě, masírovat si ego tak, až má majitel dojem, že Rossi by mu maximálně čuměl na vzdalující se RZ a nad něj není, plus že silnice je závodiště, bude to celé v háji. Nebezpečné pro všechny kolem něj. No a otázka zní... : budou tihle frajeři na sobě makat? začnou se starat o to, jestli nejsou nebezpeční ostatním? no nevím nevím.
Zatím to vypadá spíše jako dobrý byznys, snad to někomu pomůže. Ale souhlasím s tím, že ty roky na různých motkách a omlácené zadky, padací rámy a tak se během víkendu kompenzovat nedají. Kdyby to šlo, přál bych jim to
tedy až na ty horší vzpomínky.
Teď je to věc leckdy prestiže, já na to mám, jsem machr, nebo naopak aby prestiž neutrpěla, přece on má litra já také. Dnešní litry jdou někam k 180koním, o to je ten průser zkrátka větší.
Takže to, že jsme si to prošli odspoda, zažili si nějaké ty sekance, někdy dost hnusné, nám dělá někdy více,někdy méně takovou tu zpětnou vazbu. Někomu více někomu méně, ale dělá.Plus ve chvílích prekérních je z čeho těžit, z těch zkušeností získaných na dřívějších motkách. A taky mám dost drsnej pocit, že s lepší ovladatelností nových motek je to horší, kde kdo má dojem, že on na to má a motka ho nedokáže překvapit.
Připomíná mi to jedno SLR medvěda. Dostal ho jeden kluk jako služebního, tak s kámošem zkoušeli vypínat elektroniku, jak se to projeví.Závěr? když odpojíte elektroniku, to auto je schopný vyletět i z malé zatáčky, jak je to náhle těžká blbě ovladatelná kraksna.
Dnešní motorky jsou vyladěné, lehounké, silné, točák vymazlenej, bezchybné stroje, podvozky jedna báseň, až se zdá, že to bude držet vždy a všude, při všech rychlostech....a oni tomu bezmezně věří. No a to je to, čeho já se dost bojím. Osobně mám třeba nyní motku stařičkou, vše je nějaké, ale vím kde to má své meze možností a zkrátka přes ně nejdu. Za to mi to nestojí.
Ovšem pokud je in mít motku jako pilu, bezmezně věřit reklamě, masírovat si ego tak, až má majitel dojem, že Rossi by mu maximálně čuměl na vzdalující se RZ a nad něj není, plus že silnice je závodiště, bude to celé v háji. Nebezpečné pro všechny kolem něj. No a otázka zní... : budou tihle frajeři na sobě makat? začnou se starat o to, jestli nejsou nebezpeční ostatním? no nevím nevím.
Zatím to vypadá spíše jako dobrý byznys, snad to někomu pomůže. Ale souhlasím s tím, že ty roky na různých motkách a omlácené zadky, padací rámy a tak se během víkendu kompenzovat nedají. Kdyby to šlo, přál bych jim to

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
- Teamgreen
- Easy rider
- Příspěvky: 386
- Registrován: úte led 27, 2009 22:51:12
- Bydliště: České Budějovice
tak pod tohle se podepíšu, přesně jsi to vystihlfarmář píše:tohle je průser dlouhodobej.Po revoluci ti majetnější plnili sny svých dětí a své dotaženejma motkama, osmikila, litry, dvanáctky a byl to průser za průserem, skoky z třistapajdy na tohle.
Teď je to věc leckdy prestiže, já na to mám, jsem machr, nebo naopak aby prestiž neutrpěla, přece on má litra já také. Dnešní litry jdou někam k 180koním, o to je ten průser zkrátka větší.
Takže to, že jsme si to prošli odspoda, zažili si nějaké ty sekance, někdy dost hnusné, nám dělá někdy více,někdy méně takovou tu zpětnou vazbu. Někomu více někomu méně, ale dělá.Plus ve chvílích prekérních je z čeho těžit, z těch zkušeností získaných na dřívějších motkách. A taky mám dost drsnej pocit, že s lepší ovladatelností nových motek je to horší, kde kdo má dojem, že on na to má a motka ho nedokáže překvapit.
Připomíná mi to jedno SLR medvěda. Dostal ho jeden kluk jako služebního, tak s kámošem zkoušeli vypínat elektroniku, jak se to projeví.Závěr? když odpojíte elektroniku, to auto je schopný vyletět i z malé zatáčky, jak je to náhle těžká blbě ovladatelná kraksna.
Dnešní motorky jsou vyladěné, lehounké, silné, točák vymazlenej, bezchybné stroje, podvozky jedna báseň, až se zdá, že to bude držet vždy a všude, při všech rychlostech....a oni tomu bezmezně věří. No a to je to, čeho já se dost bojím. Osobně mám třeba nyní motku stařičkou, vše je nějaké, ale vím kde to má své meze možností a zkrátka přes ně nejdu. Za to mi to nestojí.
Ovšem pokud je in mít motku jako pilu, bezmezně věřit reklamě, masírovat si ego tak, až má majitel dojem, že Rossi by mu maximálně čuměl na vzdalující se RZ a nad něj není, plus že silnice je závodiště, bude to celé v háji. Nebezpečné pro všechny kolem něj. No a otázka zní... : budou tihle frajeři na sobě makat? začnou se starat o to, jestli nejsou nebezpeční ostatním? no nevím nevím.
Zatím to vypadá spíše jako dobrý byznys, snad to někomu pomůže. Ale souhlasím s tím, že ty roky na různých motkách a omlácené zadky, padací rámy a tak se během víkendu kompenzovat nedají. Kdyby to šlo, přál bych jim totedy až na ty horší vzpomínky.
ZRX 1200R - 2005
CKC # 1132
CKC # 1132
Tak tak... zas povidali jak o vikendu umreli 4 motorkari. Ale to ze zacla sezona a ze je vsude haldy bordelu a der a lidi nateseny a dohani co pres zimu zameskali vime vsichni. Duvody mladasove atd. jsou taky znamy, ale ty 4 mrtvi motorkari stoji za zpravu. To ze umrelo 12 dalsich lidi nejspis autaru uz nikoho nezajima. Jsme vic videt, pze nam to jede rychlejc a vic rve vyfuk. Tot vse. TV noha potrebuje senzace. Ty komercni TV prodavaj...Honza-Zed píše:4 Elvis: to je to jezdeni v moste, co mas naplanovane?
Nevim co vsichni strasi s tema motorkama... Ano, pocty usmrcenych jsou hrozive, ale je to medialni bublina, ktera se kazde jaro nesmyslne nafukuje...
Proc nikdo neresi smrtelne urazy cyklistu a chodcu( pocet usmrcenych jsou vyssi).
Jinak akci jako takovou a jeji myslenku chvalim. Jen mi prijde smesny psat clanek o tom co vse se bude ucit, kdyz ja se o tom dozvedel jako o moznosti jezdeni na okruhu. Je to rozdeleny do skupin a v casovym harmonogramu ani zminka o tom ze by byla nejaka prednaska


ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
je to porad dokola...kazdej to ma ve svych rukach a hlave...kdyz chybi mozek konci to spatne..vzdy...drive ci pozdeji...
sam na vlastni kuzi to znam...jedna picovina a motorka na kasi...
a poznatek dve:::sam za sebe rikam ze vsichni vcetne me kdyz jedou treba se trema ,lepsima nez jsem ja sam...kteri proste jezdej lepe...nemam strach...za celou dobu co jezdim s klukama z moravenky musim rict ze ani jednou jedinkrat jeste nebyl problem...kdyz jezdi clovek sam a rad se predvede konci to casto pruserem...v jedne ze zatacek se to holt neukroti...
pomer nabouranych motorkaru a tech co to prepisknou je myslim jasny...vedou ti rychli tam kde to melo byt pomalu..da se jet pila...ale s lepsima a v mistech kterych neni moc ale jsou...
vcera nejaka kunda na motorce neznackove kolem mne projela sice na 4proudovce v Komarove smer vypadovka Bratislava tipuji tak 160 minimalne...v ceste jsou tri prechody pro chodce...jak miluji motorky tohle nebyl motorkar ale kunda...
berme sebou mozek na cesty a doufejme ze nas nesrazi bezmozek v aute...
a k tomu poslednimu...kolik asi km na okruhu bych musel najezdit abych byl na silnici sam sebou na 100% jisty...myslim ze paralela neexistuje...
diky za pozornost...mamka
sam na vlastni kuzi to znam...jedna picovina a motorka na kasi...
a poznatek dve:::sam za sebe rikam ze vsichni vcetne me kdyz jedou treba se trema ,lepsima nez jsem ja sam...kteri proste jezdej lepe...nemam strach...za celou dobu co jezdim s klukama z moravenky musim rict ze ani jednou jedinkrat jeste nebyl problem...kdyz jezdi clovek sam a rad se predvede konci to casto pruserem...v jedne ze zatacek se to holt neukroti...
pomer nabouranych motorkaru a tech co to prepisknou je myslim jasny...vedou ti rychli tam kde to melo byt pomalu..da se jet pila...ale s lepsima a v mistech kterych neni moc ale jsou...
vcera nejaka kunda na motorce neznackove kolem mne projela sice na 4proudovce v Komarove smer vypadovka Bratislava tipuji tak 160 minimalne...v ceste jsou tri prechody pro chodce...jak miluji motorky tohle nebyl motorkar ale kunda...
berme sebou mozek na cesty a doufejme ze nas nesrazi bezmozek v aute...
a k tomu poslednimu...kolik asi km na okruhu bych musel najezdit abych byl na silnici sam sebou na 100% jisty...myslim ze paralela neexistuje...
diky za pozornost...mamka

ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
kdysi jsem dělal jednomu znalci unifikaci podle kubatur, výkony, váhy....v první půlce devadesátých let, plus vypíchnout z toho spodní a horní kvartil , to spíš vyslovené špičky a loosery. Tehdy tedy bylo modelů a motorek! dnes mi to přijde...125,500/slabší, 600 střední a 600 špicová...sedma, devítky vytlačují litry a to už jsme na těch 185 koních a pak 200 koní... když kouknem na Ninju šestku, my jsme v té kubatuře měli kolik, šedesát, čedesát pět koní? osmdesát max extra vyladěných? takže s šedesáti koni to nebylo rovně a rychle, brzda jak kráva,zatáčka a zase rovně a rychle. Dneska se to omezí často na to, co může každej s každou, RR. V krizovce není z čeho čerpat. No a pak jsou tu extrémní jezdci...klopiči jak krááá ... protože když naklopíš, motka to vezme, jezdí tak ten a onen... a to je zase ta přehnaná důvěra.
Mě tedy stačí ty rozmlácený cesty, neříkám, že to občas někde , kde to znám a nic nejdede, trošku neproženu. To bych nemohl udělat, tak nehorázně kecat
ale jak jsme říkali s kolegou v jedné práci, dva vyjeli dva dojeli, dobrá práce! (1100 km denně).
Mě tedy stačí ty rozmlácený cesty, neříkám, že to občas někde , kde to znám a nic nejdede, trošku neproženu. To bych nemohl udělat, tak nehorázně kecat

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060