Stránka 1 z 2

power comander na ZX12 ročnik 2000

Napsal: čtv bře 12, 2009 12:17:55
od jan sedlák
Zdravim nadšence přes motorky,potřeboval bych poradit kde sehnat za přijatelné penize power comander na ZX12 rv0. Připadá mi že tahle motorka má vzhledem k slušnému výkonu slabši rozjezdy z nizkých otaček na prvni tři rychlosti, někdo mi řikal že kawa a suza montuji omezovače točivého momentu.

Napsal: čtv bře 12, 2009 13:59:13
od volkswagen
Jo tohle se píše u takových těch chytrých krabiček, které mají zvýšit za 100 USD výkon o 20 koní... Tak a teď takto: Omezovač výkonu na první tři stupně se skutečně montuje, nicméně co moje znalosti sahají (ale můžu se mýlit) teprve do loňské desiny. Dříve prostě ne. PCIII si můžeš koupit, stojí v DKRacing 10 500. Počítej potom s další patnácktou na naladění, nějaké mapy z netu jsou nahouby, potřebuješ, aby s tou motorkou někdo, kdo to opravdu umí udělal něco na brzdě....

Napsal: čtv bře 12, 2009 16:27:31
od Zdrahy
Hele proč by Kawa a Suza montovaly omezovače výkonu? Já si myslel že oni to japončíci ladí aby dostali jakousi "optimální výkonovou křivku" a oni to šmejdi omezují :( Nejspíš dostávají nějaký bakšiš od Hondy a od Yamahy... :lol:
Pokud se ti zdá že 12ka málo jede, dej ji do servisu - když není nijak dojebaná, musí táhnout slušně odspodu. Je to už starší model a není nejlehčí, ale ten motor je (když je v dobrém stavu) zabiják :wink:

Napsal: čtv bře 12, 2009 17:06:35
od Elvis.
Vito s tim PCIII USB neprehanej.... i pri soucasnym kurzu dolaru ho sezenes do cca sedmi tisic a naladeni pocitej tak 3-5 tisic. Vim o nekolika firmach, co to nedelaji doma na koleni a za tuhle cenu si s tim pohrajou jak potrebujes :wink:

Nicmene PC ma smysl, pokud delas i jine upravy =filtr, svody a nebo dalsi upravy primo v motoru. Sam o sobe asi moc ne... :wink:

Napsal: čtv bře 12, 2009 17:57:58
od misak39
no, jelikož Mamka těsně před houbařením na Buchlákách jel do kopce dvojkou nějakejch 180-190, nepřipadá mi to jako máša s omezovačem. Není to spíš rukavicema, než motorkou :wink: :D :D :D

Napsal: čtv bře 12, 2009 18:44:52
od KankX
misak39 píše:no, jelikož Mamka těsně před houbařením na Buchlákách jel do kopce dvojkou nějakejch 180-190, nepřipadá mi to jako máša s omezovačem. Není to spíš rukavicema, než motorkou :wink: :D :D :D
misaku, pise rozjezdy z nizkych otacek !! ...nestezuje si ze by mu dvojka od 100km/h netahla ;-) :-D

Re: power comander na ZX12 ročnik 2000

Napsal: čtv bře 12, 2009 19:13:04
od MARTY
jan sedlák píše:Zdravim nadšence přes motorky,potřeboval bych poradit kde sehnat za přijatelné penize power comander na ZX12 rv0. Připadá mi že tahle motorka má vzhledem k slušnému výkonu slabši rozjezdy z nizkých otaček na prvni tři rychlosti, někdo mi řikal že kawa a suza montuji omezovače točivého momentu.
nesmysl...nesouhlasim...pokud chces fakt pilovy rozjezd nebo akceleraci musis to umerne k tomu tocit...jinak me nikdy v klidovem rozjezdu nechcipla z nedostaku otack...na tehle motorce se clovek musi naucit jezdit...jak ji das tak ti vraci...
je jeste otazka zda li mas ladak a jaky....tam muze byt problem podstatny ...dira v nizkych je...ale i tak jde poladit..jiste nze ne jako s comanderem...ale jde...zx tohoto roku ma zaplombovane snad vse...ale jde odtrhat a ladit v ramci moznosti...u me se to celkem povedlo i bez comanderu a mam namereno s akrapem plus deset koniku tj 194 jen vyfukem up....
jinak ti na rovinu reknu ze jak ji pri rozjezdu na semaforech roztocim a odpalim tak je to hodne v rukach ji udrzet na uzde...takze zadne mrtve spodky neznam... :wink:
nicmene urco nejaky ten comander jeste umocni jeji silu...zda li to jeste stoji za ty love je otazka...
add minus...u me se na 100% nepodarilo odladit volnobeh...trosku houpe ale ne vzdy...ale to me neboli..staci packu volobehu lehce potlacit na 1400 ot a uz drzi..
na 1200 kapku houpe...toto jediny minus :wink:

Napsal: čtv bře 12, 2009 20:25:10
od tomson
misak39 píše:no, jelikož Mamka těsně před houbařením na Buchlákách jel do kopce dvojkou nějakejch 180-190, nepřipadá mi to jako máša s omezovačem. Není to spíš rukavicema, než motorkou :wink: :D :D :D
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:

Napsal: čtv bře 12, 2009 22:31:43
od Roman - ZX12
ja myslim ze to taha slusne na 1,2,3 : http://www.youtube.com/watch?v=3meGiNWBFFI :wink:

Napsal: čtv bře 12, 2009 22:57:03
od misak39
no právě- je to motorka, takže héééén hééén a pryč, na prdlání jsou tu čopříky,nééé? Mám jen devinu, a navíc už skoro důchodkyni, ale když za ni z místa vezmu hodně, je to o proužek, a to má jenom nějakejch 140 poníků... :D :D

Napsal: pát bře 13, 2009 16:26:04
od volkswagen
Elvis. píše:Vito s tim PCIII USB neprehanej.... i pri soucasnym kurzu dolaru ho sezenes do cca sedmi tisic a naladeni pocitej tak 3-5 tisic. Vim o nekolika firmach, co to nedelaji doma na koleni a za tuhle cenu si s tim pohrajou jak potrebujes :wink:

Nicmene PC ma smysl, pokud delas i jine upravy =filtr, svody a nebo dalsi upravy primo v motoru. Sam o sobe asi moc ne... :wink:
Elvisi, dával jsem odkaz na DK Racing - tam je za 10 500 bez ohledu na kurz dolaru. Jako další stage potřebuješ zapalování. A o ladění a "ladění" jsme tu už mluvili. že.

Napsal: sob bře 14, 2009 06:48:39
od Zdrahy
:lol: :lol:

Napsal: sob bře 14, 2009 16:43:55
od Elvis.
volkswagen píše:
Elvis. píše:Vito s tim PCIII USB neprehanej.... i pri soucasnym kurzu dolaru ho sezenes do cca sedmi tisic a naladeni pocitej tak 3-5 tisic. Vim o nekolika firmach, co to nedelaji doma na koleni a za tuhle cenu si s tim pohrajou jak potrebujes :wink:

Nicmene PC ma smysl, pokud delas i jine upravy =filtr, svody a nebo dalsi upravy primo v motoru. Sam o sobe asi moc ne... :wink:
Elvisi, dával jsem odkaz na DK Racing - tam je za 10 500 bez ohledu na kurz dolaru. Jako další stage potřebuješ zapalování. A o ladění a "ladění" jsme tu už mluvili. že.
Muzu ti dat jinej odkaz na KRK racing, kde ladi moto cloveku co jezdi MCR (obcas bedna, jinak tesne pod) v liberci, kde ti to naladi do 4tisic dle tvojich pozadavku a urcite ne s o nic horsim vysledkem nez u DK racing.

To tvoje ladeni a ladeni si strc nekam... Nevim proc by nekdo mel dat za PC 10500, kdyz ho muze mit za mnohem min a proc by mel platit 15tisic za naladeni. Ja kdyz volal do DK-cka tak me nabidli to odladeni za 1500, kdyz vezmu ten PC od nich, takze zadnejch 15000 zaodladeni :wink:

Neni to muj boj, ale na tahani zbytecnejch penez navic z lidi za rovnocenne sluzby mam svuj nazor... :twisted:

Napsal: sob bře 14, 2009 20:12:07
od MARTY
elvis nedej se...jen do nich...vsak se vyznas...hodne pravdy na tom je co jsi napsal :wink:

Napsal: ned bře 15, 2009 21:17:00
od volkswagen
Elvis. píše:
volkswagen píše:
Elvis. píše:Vito s tim PCIII USB neprehanej.... i pri soucasnym kurzu dolaru ho sezenes do cca sedmi tisic a naladeni pocitej tak 3-5 tisic. Vim o nekolika firmach, co to nedelaji doma na koleni a za tuhle cenu si s tim pohrajou jak potrebujes :wink:

Nicmene PC ma smysl, pokud delas i jine upravy =filtr, svody a nebo dalsi upravy primo v motoru. Sam o sobe asi moc ne... :wink:
Elvisi, dával jsem odkaz na DK Racing - tam je za 10 500 bez ohledu na kurz dolaru. Jako další stage potřebuješ zapalování. A o ladění a "ladění" jsme tu už mluvili. že.
Muzu ti dat jinej odkaz na KRK racing, kde ladi moto cloveku co jezdi MCR (obcas bedna, jinak tesne pod) v liberci, kde ti to naladi do 4tisic dle tvojich pozadavku a urcite ne s o nic horsim vysledkem nez u DK racing.

To tvoje ladeni a ladeni si strc nekam... Nevim proc by nekdo mel dat za PC 10500, kdyz ho muze mit za mnohem min a proc by mel platit 15tisic za naladeni. Ja kdyz volal do DK-cka tak me nabidli to odladeni za 1500, kdyz vezmu ten PC od nich, takze zadnejch 15000 zaodladeni :wink:

Neni to muj boj, ale na tahani zbytecnejch penez navic z lidi za rovnocenne sluzby mam svuj nazor... :twisted:
Člověče nerozčiluj se, rupne ti cévka v mozku a bude...
O tahání zbytečnejch peněz za služby nevedeme spor. O tom právě píšu já. Buď chceš naladěnou motorku, nebo hezkej graf. To je právě rozdíl ;-) A neber to tak vážně.