Stránka 1 z 7

Splnit si sen?

Napsal: čtv úno 12, 2009 01:18:27
od Bery
Čaues all, jsem tu nový a chtěl bych od vás názor...Když už jsem se narodil tak jsem měl zelené oči, kdykoliv jsem uviděl kawu zamrazilo mě v zádech...Teď už jsem si začal vydělávat peníze a myslím si že už ta práce bude stálá...Je mi 20 let, takže mláďátko :) Každopádně o co mi de... Můj plán byl takový, že příští rok si tu kawu konečně koupím, jenže situace se trochu změnila, jaro se blíží a já začínám cítit jak zase mašiny začnou lítat, tak proč si ji nekoupit už teď ... Problém je v tom, že už od začátku co vyšel modýlek 636 05/06 jsem do ni blázen...Hodně jsem tu četl debaty a slyšel jsem o ni samé dobré věci, hlavně že je až překvapivě hodná a o to mi právě de...Zkušenosti v podstatě nemám na nejsilnější mašině co jsem kdy jel byla upravené Suzuka 450 ( crosska ) a pak opět ale už 250 kawa crosska. Tak jestli na ni nikdo jel s podobnýma předchozíma strojema tak bych chtěl vědět váž názor, celkem se toho bojim no, crossky jsou lehké motorky, todle bude nejspíš trošku jiná třída. Děkuji

Napsal: čtv úno 12, 2009 07:37:53
od Zdrahy
Takže Bery, asi bych začal otázkou - na co máš papíry a kolik máš peněz :) No a potom bych pokračoval v duchu 6ka je pro začátečníka moc silná a na supersport potřebuješ trochu zkušeností a blablabla (to už tady bylo 100x a nebudu to porád opakovat).. Pro začátek si kup Er6n (jezdí krásně a když s ní plácneš - a to jako začátečník zřejmě uděláš tak budeš rád za nepřítomnost plastů, které stojí ranec), nebo Versyse :)
Výkonu pro někoho kdo má minimum zkušeností víc než dost a když koupíš jetou, tak tyhle modely když je za rok prodáš, neztratí moc na hodnotě.

Napsal: čtv úno 12, 2009 08:11:11
od KankX
...nemuzu se Zdrahym nesouhlasit (on by mi to pak dal sezrat ;-)) ....nicmene muj nazor na silne a silnejsi stroje je trosku jiny. Ja myslim ze zacinat se da temer na cemkoli, jen je u silnejsiho stroje potazmo supersportu vetsi riziko, ze to hlavicka spravne neprebere a rucicka bude otacet rukojeti vivc nez je zdravo. Ja osobne bych si koupil jen tu motorku ktera se mi libi a kterou bych chtel, je jen potreba si to poradne srovnat v te hlave aby neprisli nejake neprijemne veci. V kazdem pripade jizda na silnicni motorce je uplne jina nez na krosce a to ve vsech ohledech, takze to pro tebe bude uplne neco noveho. Jinak toho tady o zacinani na silnejsi motorce bylo napsano opravdu mnoho, takze zkus pohledat ve archivu... :-)

Napsal: čtv úno 12, 2009 08:47:58
od matt
taky bych si nekoupil to co se mi nelíbí, šel bych radši do toho co chci.mušíš dávat pozor všude když to otačíš v garáži proste při manipulaci, spadne ti to, když máš štěstí tak se nic nestane,ale když ne, tak maš oči pro pláč!!a když stím šlehneš o zem "co neubrzdíš to neukecáš"to je na tobě co si koupít ale hlavně opatrně!! jinak 636 05-06 dobrá volba chci ji taky, ale radši bych zx6r 09!! Taky se rozhoduju počkat a koupit 09-ku?nebo hned mít 636-ku???tak hodně zdaru

Re: Splnit si sen?

Napsal: čtv úno 12, 2009 08:48:32
od Ladis
Bery píše:...Teď už jsem si začal vydělávat peníze a myslím si že už ta práce bude stálá...Je mi 20 let...
Tak tohle nemá chybu! :lol: Přeju hodně štěstí! ;)

Jinak jestli se ti líbí šestka, tak si ji pořiď, máš-li na to peníze a papíry! O co víc coufneš s výběrem, tak o to dřív budeš chtít přesedlat, ikdyž vzhledem k tomu, že nemáš žádný zkušenosti s motorkou, tak to možná nebude tak rychle, ale příjde to! ;)
6-ka není ani velká ani těžká motorka, jezdí na ní i hodně holek a jak bylo řečeno, když to srovnáš v hlavě a budeš mít respekt z pravýho řidítka, tak si jí můžeš užívat hodně dlouho! ;)
Jak všichni dobře víme, zramovat se můžeš i na pincku, takže zdravej rozum a max. pozornost je třeba používat vždy, všude a na všem...ať už to bude 6-ka, ER-ko, Versys nebo cokoliv jinýho! "RR" (rovně a rychle) umí každej vůl, zážitek z jízdy pod kontrolou namísto nervů, kde a kdy to bylo "tak tak" a vždycky bezpečnej návrat zpět do garáže je oč kráčí!
Dobře vyber, jezdi s rozumem a hlavně vždycky kolama dolů! ;)

Napsal: čtv úno 12, 2009 09:02:34
od Elvis.
jen bych upozornil ze sport i kdyz je to "jen" sestka ma porad dost ostre brzdy a nahore jede... a bez zkusenosti to muze byt cesta do pekel. Hlavu muzes mit chytrou jak einstein, ale prijde krizovka, zamacknes brzdu vic nez bys musel a valis se... v lepsim pripade to schyta jen motka. V horsim i ty. To co Zdrahy rika je hlavne o tom, aby ses naucil vubec ovladat a motorku pri urcitych rychlostech a pochopil jeji chovani nez se pustis do neceho ostrejsiho a citlivejsiho na ovladani... Chtel si radu, tady je. Ale rozhodnuti je ve finale jen a jen na tobe. Jde o to, kam te srdce tahne, ale z druhe strany taky o tvoje zdravi. Jo a hlavne. Hadry na prvnim miste! Radsi kup levnejsi motorku a vic penez do kvalitni kombi, rukavic, helmy a bot na moto a nejezdi v teniskach a dzinech jako vesnicky frajeri :wink:

Napsal: čtv úno 12, 2009 09:06:52
od Bery
No...Celkem jste mě popohnaly si tu kočičku opravdu koupit 8) S tima penězma, bych to viděl na půjčku 200 hadrů...Protože v dnešní době se mi zdá že je snad nemožný na něco našetřit ... Jinak ty papíry, na Áčko opravdu nemám, ale to i tak nebude problém ( doufám že stále nevíte co dělám za práci :D ) samozřejmě na novou sezonu až mi bude 21, si je udělám abych to měl všecko v cajku. Jinač ještě taková technická otázečka: Samotná kočička by mě stála 130 000,-( 05, 19900 km,racing plexi, kryt spolujezdce, karbonové díly, laďák ( zřejmě no name ) . S kolika dalšíma penězma mám počítat na hadry ( na těch opravdu šetřit nebudu ) + věci na údržbu?

Napsal: čtv úno 12, 2009 09:09:16
od Elvis.
Slusna helma 7-10 tisic, rukavice 3.5 tisice, kombineza 15-20 tisic a boty cca 7.5 tisice...

Napsal: čtv úno 12, 2009 09:20:17
od Zdrahy
Helma jak píše Elvis, Kombi od 10t nahoru (osobně bych dnes do Psi neinvestoval, statní výrobci zlepšili kvalitu a tak je Hubík předraženej) třeba tady http://shop.4sr.cz/katalog/moto-kombine ... 09-30.html no rukavice od 1500,- a botky počítej že začínají na 3t a čím dražší, tím víc ochrany ti poskytnou..
No a údržbu dělá servis, já investuju jen do benzínu, mazání řetězu, gum, výměn oleje (i to v servisu)... počítej že sezona vyjde tak na 30t když chceš trochu jezdit.

Napsal: čtv úno 12, 2009 09:30:18
od kafkalibor
Jo ty časy kdy k ježdění stačil jen benál a šroubovák píchlej u světla,ty sou ,kurńa,dávno,ale vopravdu ,dávno pryč.Je tak Halík?

Napsal: čtv úno 12, 2009 09:31:46
od Zdrahy
Da, komandir :)

Napsal: čtv úno 12, 2009 09:32:35
od Bery
Hmm tak těch 40 tisích na hardy, s tím jsem tak nějak počítal...Jinač ta ER6N je taky moc fešná a celkem mě překvapila i nízká cena ... Musím si to nechat promyslet ...

Napsal: čtv úno 12, 2009 10:03:01
od Zdrahy
Mysli - jako step-in bike je určitě lepší :) jak už jsme se zmínil, když ti upadne nepolámeš plasty, motor má slušný výkon a celkem fajn průběh co jsme měl šanci si ER6ku osahat :-) Obutí levnější, servis levnější (míň válců, míň starostí), navíc je vážně hezká a když za ni vezmeš, tak to je pilka...

Napsal: čtv úno 12, 2009 10:07:33
od Bery
Asi to tak bude no...I když snad první slovo co jsem řekl bylo Ninža, tak si ještě chvíli na ten sen počkám až naberu zkušenosti. Jinak ta ER6N je nádherná v černé se zlatým rámem to je bomba. Jen pro zajímavost ty plasty na šestce by padáky nezachránily ? .)

Napsal: čtv úno 12, 2009 10:11:28
od Zdrahy
V naprosté většině případů - ne. Padáky spíš ochrání kryty motoru aby se nerozštípaly, ale plasty se odřou, nebo popraskají.