Připojení zásuvky -KAM?
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Připojení zásuvky -KAM?
Všem díky za rady v tématu ZRX.
Otázka je jednoduchá a chci si v ní udělat jasno,možná to bude přínosné i pro někoho jiného,bez hledání na sto stránkách.
Takže:
Zásuvku připojit na kabely přívodu k žárovce světla.
Zásuvku připojit přímo na baterii.
Otázka je jednoduchá a chci si v ní udělat jasno,možná to bude přínosné i pro někoho jiného,bez hledání na sto stránkách.
Takže:
Zásuvku připojit na kabely přívodu k žárovce světla.
Zásuvku připojit přímo na baterii.
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Udělej si zásuvky dvě! A budeš to mít vychytaný. Jednu pod sedlem připojenou na aku (můžeš pak přes ni nabíjet) a druhou na přístrojovce bych zapojil na sv. č. 15 spin. skříňky (bude funkční po zapnutí kontrolek např.pro navigaci). Obě bych dal přes pojistky, u aku 15A, u spin. skř. 7,5A. Nebo dej jednu zásuvku na přístrojovku, napájenou s aku přes vypínač umístěný pod sedlem. Na osvětlení bych to moc nedával. Když řeším při opravách hoření pojistek, většinou to bývá způsobený tím, že si tunéři napojí nějaký světýlka a hovadinky.
ZRX 1200 R
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Až budu velký, tak si udělám 3 zásuvky - jednu vzadu, abych si mohl za jízdy na nosiči (plotně) vozit termobox s basou lahváčů. Peltierovy termočlánky maj odběr, co se líbí baterce, dal bych si tam alespoň 30A pojistku, dráty jak lana, aby lahváče nezteplaly (po baterce mi je h+vno.)Pavel ZRX píše:Udělej si zásuvky dvě! A budeš to mít vychytaný. Jednu pod sedlem připojenou na aku (můžeš pak přes ni nabíjet) a druhou na přístrojovce bych zapojil na sv. č. 15 spin. skříňky (bude funkční po zapnutí kontrolek např.pro navigaci). Obě bych dal přes pojistky, u aku 15A, u spin. skř. 7,5A. Nebo dej jednu zásuvku na přístrojovku, napájenou s aku přes vypínač umístěný pod sedlem. Na osvětlení bych to moc nedával. Když řeším při opravách hoření pojistek, většinou to bývá způsobený tím, že si tunéři napojí nějaký světýlka a hovadinky.
Proč se drbat levačkou za levým uchem...navigaci stejně při zastavení schovávám, a kabely dosáhnou v pohodě. mám koupenou rozdvoku na zásuvku - ale zatím NIKDY na motu nebyla třeba.


____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Kup si vozík PAV, tam ta bedna s lahváčama vejde akorát666S999 píše:Až budu velký, tak si udělám 3 zásuvky - jednu vzadu, abych si mohl za jízdy na nosiči (plotně) vozit termobox s basou lahváčů. Peltierovy termočlánky maj odběr, co se líbí baterce, dal bych si tam alespoň 30A pojistku, dráty jak lana, aby lahváče nezteplaly (po baterce mi je h+vno.)Pavel ZRX píše:Udělej si zásuvky dvě! A budeš to mít vychytaný. Jednu pod sedlem připojenou na aku (můžeš pak přes ni nabíjet) a druhou na přístrojovce bych zapojil na sv. č. 15 spin. skříňky (bude funkční po zapnutí kontrolek např.pro navigaci). Obě bych dal přes pojistky, u aku 15A, u spin. skř. 7,5A. Nebo dej jednu zásuvku na přístrojovku, napájenou s aku přes vypínač umístěný pod sedlem. Na osvětlení bych to moc nedával. Když řeším při opravách hoření pojistek, většinou to bývá způsobený tím, že si tunéři napojí nějaký světýlka a hovadinky.
Proč se drbat levačkou za levým uchem...navigaci stejně při zastavení schovávám, a kabely dosáhnou v pohodě. mám koupenou rozdvoku na zásuvku - ale zatím NIKDY na motu nebyla třeba.![]()

ZRX 1200 R
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
jasně, Pavle, PAV a sajdu!
"Rexovo soukolí", ale vážně:
Konektor na přístrojovce:
Výhody: 1) vždy při ruce a možnost provozovat spotřebiče takřka bez kabelů (do 0,5 m...)
2) nic mne nenapadá
Nevýhody: 1) umístění a odolnost vlhku a elyt.korozi
2) zlomyslník a šlus - nutnost odpojování, pro sichr, když ji nechává na parkáči.
3) následná komplikovanost zapojení
4) co se standartními délkami nabíječek? (zauzlovat do klubíčka, ať nevlajou ve větru?)
5) překážení při jízdě? (v pohledu na budíky, řidítka...nevím že by Sko mělo přístrojovku jak amer bomber...)
Jo, jdu do PAVa!

Konektor na přístrojovce:
Výhody: 1) vždy při ruce a možnost provozovat spotřebiče takřka bez kabelů (do 0,5 m...)
2) nic mne nenapadá
Nevýhody: 1) umístění a odolnost vlhku a elyt.korozi
2) zlomyslník a šlus - nutnost odpojování, pro sichr, když ji nechává na parkáči.
3) následná komplikovanost zapojení
4) co se standartními délkami nabíječek? (zauzlovat do klubíčka, ať nevlajou ve větru?)
5) překážení při jízdě? (v pohledu na budíky, řidítka...nevím že by Sko mělo přístrojovku jak amer bomber...)
Jo, jdu do PAVa!
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Chozé, až ty budeš velkej, tak už ti doktoři dovolej pít jen vodu666S999 píše:
Až budu velký, tak si udělám 3 zásuvky - jednu vzadu, abych si mohl za jízdy na nosiči (plotně) vozit termobox s basou lahváčů. Peltierovy termočlánky maj odběr, co se líbí baterce, dal bych si tam alespoň 30A pojistku, dráty jak lana, aby lahváče nezteplaly (po baterce mi je h+vno.


Samčus ZRX
""CKC_481""
""CKC_481""
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
safra, tak takhle fundovaný názor! Jsem rád, že zde padl...už teď přemýšlím, když budu o "vodě", jestli už nebudu na rozptylné loučce jak "Chozého zázračné hnojivo na trávu".Samčus píše:Chozé, až ty budeš velkej, tak už ti doktoři dovolej pít jen vodu666S999 píše:
Až budu velký, tak si udělám 3 zásuvky - jednu vzadu, abych si mohl za jízdy na nosiči (plotně) vozit termobox s basou lahváčů. Peltierovy termočlánky maj odběr, co se líbí baterce, dal bych si tam alespoň 30A pojistku, dráty jak lana, aby lahváče nezteplaly (po baterce mi je h+vno.![]()
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Na Konrádech prodávaj asi za 49 kačí zásuvku s víček, z vrchu tím pádem vodotěsnou. Mám ji od tama, jen ji namontovat
http://www.e-conrad.cz/auto-zasuvka-zap ... +dp112516/

http://www.e-conrad.cz/auto-zasuvka-zap ... +dp112516/
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Přesně tuhle mám na máše a ta kritka se ochodí a nedrží a potom jen plandá a zavazí. proto dát pod sedlo.CHosé ví o čem mluví.misak39 píše:Na Konrádech prodávaj asi za 49 kačí zásuvku s víček, z vrchu tím pádem vodotěsnou. Mám ji od tama, jen ji namontovat![]()
http://www.e-conrad.cz/auto-zasuvka-zap ... +dp112516/
KING ZRX 1200 "03"
148 CKC
148 CKC
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak díky za rady,zelení mužíčci!!!
Ta moje zásuvka vypadá líp,celá v gumě a zalitá v plastu,tak snad bude mít delší životnost...Vlastně bude sloužit jen pro navigaci.
Vyřešil jsem to zatím takhle,nerez držákem na stávající šroub,tudíž bez zásahu do moto.pokud se neosvědčí,zruším ev.přesunu jinam...

A rovněž jsem osadil časomíru,což mě dost chybělo.A i s teploměrem,abych viděl přim kolika se v létě peču a jindy mrznu...
Opět se mi to povedlo bez zásahu do stroje...



Ta moje zásuvka vypadá líp,celá v gumě a zalitá v plastu,tak snad bude mít delší životnost...Vlastně bude sloužit jen pro navigaci.
Vyřešil jsem to zatím takhle,nerez držákem na stávající šroub,tudíž bez zásahu do moto.pokud se neosvědčí,zruším ev.přesunu jinam...

A rovněž jsem osadil časomíru,což mě dost chybělo.A i s teploměrem,abych viděl přim kolika se v létě peču a jindy mrznu...
Opět se mi to povedlo bez zásahu do stroje...

ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Dík...
Zatím jsem jezdil s mapou v tankvaku pod slídou a zíral tam...
A jednou jsem si na totéž místo dal navigaci a dalo se...Akorát mě došla baterka ještě před cílem...
Zachránil nás Honza Zed,protože jsme jeli na sraz...
To jsem byl rád,protože jsem mapu nechal doma!!


Zatím jsem jezdil s mapou v tankvaku pod slídou a zíral tam...
A jednou jsem si na totéž místo dal navigaci a dalo se...Akorát mě došla baterka ještě před cílem...

Zachránil nás Honza Zed,protože jsme jeli na sraz...

To jsem byl rád,protože jsem mapu nechal doma!!


ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No a teď mám jasno,kam připojit.
Ještě doplňující otázka pro odborníky z oboru elektro:
Pokud pojedu s navigací a teoreticky ji nechám nasazenou a zapnutou,tak pokud pominu,že mi ji do 10minut ukradnou-za jak dlouho půjde do kytek baterka?
Samozřejmě "asi tak" a do kytek myslím,že nepůjde nastartovat...
Mám vyzkoušeno,že rozsvícený světla maj na baterku zdrcující účinek.(Ale roztlačil jsem ho !!!)
Je to praktická všetečná otázka!!!

Ještě doplňující otázka pro odborníky z oboru elektro:
Pokud pojedu s navigací a teoreticky ji nechám nasazenou a zapnutou,tak pokud pominu,že mi ji do 10minut ukradnou-za jak dlouho půjde do kytek baterka?
Samozřejmě "asi tak" a do kytek myslím,že nepůjde nastartovat...
Mám vyzkoušeno,že rozsvícený světla maj na baterku zdrcující účinek.(Ale roztlačil jsem ho !!!)
Je to praktická všetečná otázka!!!

ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576