Jsem zde nováček
- Teamgreen
- Easy rider
Jsem zde nováček
Jsem tady nový (registrace) ale fórum sleduju už několik let. Dovolil jsem si tedy zaregistrovat (i do CKC) a zkusit třeba o něčem pokecat. Některé příspěvky jsou fakt zajímavý, hlavně se mi líbí Rexáci ale samozřejmě i Rexíci hlavně zelený EL. Sám jsem šel sice po KLE 500 do Versyse, ale pro mě to je hlavně volba motorky pro začátečníka (začal jsem předloni po 30 letech). Myslím že právě Versys je pro takové jako já ta správná volba. Zkusil jsem Z1000, ZRX1200S, VN900 ale kromě toho čopra jsem se na nic z toho necítil. A čopr snad někdy jako druhá motorka. Versys mi padnul do ruky hned, je moc příjemnej a fajn poslouchá, na Rexíkovi jsem měl trochu potíže v zatáčkách ale je to asi na zvyku. Jste tady správná banda aspoň podle přízpěvků a líbí se mi, že dovedete poradit i nováčkům a úplným začátečníkům jak v technice tak s výběrem mota a vůbec. Takže zatím zdarec a zkusím se někdy zapojit do nějaké odborné diskuze (hlavně dotazama). Jinak vtipy a sranda foto a obrázky už dlouho posílám dál a vždy s úspěchem
ZRX 1200R - 2005
CKC # 1132
CKC # 1132
- 666S999
- Ghostrider
- Kontaktovat uživatele:
Vítám a taky doufám! Viděl jsem pár Versysů v zelené metle a:KankX píše:Tak at se ti "u nas" libi...Versys urcite neni spatna volba, na ZRX si musi clovek trosku vic zvyknout ale treba zase zacnou dovazet ty nove '09 a tak budes mit moznost za nejaky ten rok udelat vymenu
tedy doufam ze zacnou

____ZRX 1200R____
_____CKC#21______
_____CKC#21______
- Ladis
- Ghostrider
- Kontaktovat uživatele:
No bravo...představování se zde na foru není zrovna běžná věc a o to víc si toho cením...vítám tě zde na foru, stejně jako v CKC! 
Jak všichni dobře víme, motorky jsou hlavně od toho, aby se na nich jezdilo a ne klábosilo, takže tak, jak jsi našel cestu na forum, tak doufám, že najdeš cestu i na nějakou akci CKC!