
Vačky
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Ten graf se mi líbí mocDargas píše:http://www.volny.cz/romixx/index.htm
zalozka moji motocyklove - zrx 1100

Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
Není to jen tak....už jsem to řešil a nakonec jsem se do toho nepustil.
Vačky ZZR pasují, jen je třeba dát pozor na výrobní sérii. Jsou označeny tuším C a D. Bohužel si už nevybavuji, která série pasuje do ZRX. Netvrdím, že ta druhá by tam nešla, ale nemám to odzkoušené. Doporučuji si s sebou při nákupu vzít původní vačky ZRX a alespoň posuvkou zkontrolovat vzdálenosti čepů a vaček. Průměry čepů jsou se ZRX shodné. Já osobně jsem na ZRX krom vaček nic neměnil, doporučuje se ještě výměna kulisy zapalování na kulisu načasovanou na předstih větší asi o 4 stupně a doladění karburátorů přetryskováním. ZRX obecně běhá na velice chudou směs a není na škodu alespoň povolit PILOT screwy zespod karburátorů a tím obohatit palivo při malém otevření šoupátek (mám to tak taky).
Omlouvám se za OT.
Vačky ZZR pasují, jen je třeba dát pozor na výrobní sérii. Jsou označeny tuším C a D. Bohužel si už nevybavuji, která série pasuje do ZRX. Netvrdím, že ta druhá by tam nešla, ale nemám to odzkoušené. Doporučuji si s sebou při nákupu vzít původní vačky ZRX a alespoň posuvkou zkontrolovat vzdálenosti čepů a vaček. Průměry čepů jsou se ZRX shodné. Já osobně jsem na ZRX krom vaček nic neměnil, doporučuje se ještě výměna kulisy zapalování na kulisu načasovanou na předstih větší asi o 4 stupně a doladění karburátorů přetryskováním. ZRX obecně běhá na velice chudou směs a není na škodu alespoň povolit PILOT screwy zespod karburátorů a tím obohatit palivo při malém otevření šoupátek (mám to tak taky).
Omlouvám se za OT.
ZRX 1100 modrostříbrná ORIGINAL