Čau všichni,
asi před rokem jsem koupil KLRku se seškrceným výkonem na 25kw, což se mi ze začátku hodilo (kvůli papírům od 21), ale řidičák už mám rozšířený a tak bych moji drahou rád otevřel na plný výkon. Máte s tím někdo zkušenosti? Co musím všechno vyndat, vyměnit,...
Na technický jsem se onehdá potkal s chlapíkem co sedlal Suzu DR a ten říkal, že je jenom vložkou zúženej difuzor v karbutátoru, ale to se mi zdá až moc jednoduchý...
Zatím se v tom nechci moc vrtat, abych něco nezk...il a případně (i když nerad) to nechám na servisu.
Pod heslem "každá rada dobrá" se loučím
KLR 25kw
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLR 25kw
U Suzuki to opravdu dost casto byva zuzene sani do karburatoru a s tim samozrejme i jine trysky... jak je to u KLR nevimSteave píše:Čau všichni,
asi před rokem jsem koupil KLRku se seškrceným výkonem na 25kw, což se mi ze začátku hodilo (kvůli papírům od 21), ale řidičák už mám rozšířený a tak bych moji drahou rád otevřel na plný výkon. Máte s tím někdo zkušenosti? Co musím všechno vyndat, vyměnit,...
Na technický jsem se onehdá potkal s chlapíkem co sedlal Suzu DR a ten říkal, že je jenom vložkou zúženej difuzor v karbutátoru, ale to se mi zdá až moc jednoduchý...
Zatím se v tom nechci moc vrtat, abych něco nezk...il a případně (i když nerad) to nechám na servisu.
Pod heslem "každá rada dobrá" se loučím

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Nevím,jestli je tam záslepka,ale dost často se to řeší třeba dorazem na šoupátku,přetryskováním,silnější pružinou na šoupátku,popř. úpravou zapalování.Není problém sundat karburátor,a kouknout jestli je tam to zúžení,jaké jsou tam trysky a jestli chodí šoupě lehce až nahoru.Rád poradím.
Jeden stačí....na všechno....