Kawa ZX-6R
Kawa ZX-6R
Čau klucí potřeboval bych poradit jak seřídit karburátory na ZX-6R r.v.98.Pořád se to uchcává a škytá to.Popř.poraďte co s tím.Děkuji za rady a postřehy
Re: Kawa ZX-6R
Stáhni si manuál nejlépe i na ročník 2000/2001 a vyměň si palivový filtr stoji kolem 500 Kč. Moje ZX-6R r.v.98 nešlo seřídit podle manuálu pro 1998/99 (motor nedržel volnoběh) ale po seřízení dle jiného manuálu (2000/2001) jezdí výborně (povolit asi o 2 a 1/2 ot.). Spotřeba 4 až 7 L !KawaZX-6 píše:Čau klucí potřeboval bych poradit jak seřídit karburátory na ZX-6R r.v.98.Pořád se to uchcává a škytá to.Popř.poraďte co s tím.Děkuji za rady a postřehy

http://www.tanga-moteurs.ro/service/
mojky ZX6R-98
Díky za radu.Kámoš postavil verolex s tímto motorem a nějak to nemůžeme rozpohybovat.Zdá se nám že to tam čerpadlo moc tlačí a uchcává se to.Nemá mít benzínový čerpadlo nějaký relé nebo běží pořád a přebytek paliva jde do přepadu??Motor chytne, drží volnoběh a když se mu přidá tak to chcípne a z výfuku jde mlhovina(směs).Pak se musí zavřít benzín a zkoušet startovat a po chvíli to zase chytne.Prosím poraďte jak to poštelovat.Díky moc




- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hukoooooooooooooooot! Sorry za OT. Hele, s kym by jezdil na okruhu? S autama nebo motorkama? Papiry to ma predpokladam z motorky, ale spis by to paslo mezi auta
No hned bych se svez...
S karburaci by poradil treba zubr, ale ten se tu posledni dobou moc neukazuje. Kuci poradte kdo jeste by moh pomoct???

S karburaci by poradil treba zubr, ale ten se tu posledni dobou moc neukazuje. Kuci poradte kdo jeste by moh pomoct???
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Tak já sem mněl r.v. 96 a tam sem žádný přepad nemněl. Myslím že u vašich karbců taky není. Navíc Kawa pracuje s přetlakem a tam by přepad jaksi neprospěl. Záleží jaké máte čerpadlo. To nesmí přetlačit plováky. Origo čerpadlo čerpalo jen při chodu motoru tzn. když se motor točil. Možná být vama bych vyzkoušel jestli motor běží bez toho čerpadla normálně. Dá se to tak, že napojíte benzín do karbců např. od plastikové flašky od sodovky. Do vršku zalepte trubičku, na ní nasaďte hadičku, láhev dejte o něco výš než sou karbce a nastartujte. Pokud motor povalí normálně, tak je chyba v čerpadle. Pokud ne tak hledejte chybu jinde, např. zaseknutý plovák nebo netěstnost jehly. Jinak čerpadlo se dá omezit elektronicky a jsou k tomu i el. obvody.
Dak
CKC -015-
CKC -015-
Díky za radu zkusíme to.A ještě se zeptám.Když je čerpadlo připojený k obvodu tak se dá normálně profouknout=je průchozí ale jakmile odpojím konektor tak se nějak uzavře a je neprůchozí.Je to správně nebo ne??Děkuji za odpovědDak-Ninja píše:Tak já sem mněl r.v. 96 a tam sem žádný přepad nemněl. Myslím že u vašich karbců taky není. Navíc Kawa pracuje s přetlakem a tam by přepad jaksi neprospěl. Záleží jaké máte čerpadlo. To nesmí přetlačit plováky. Origo čerpadlo čerpalo jen při chodu motoru tzn. když se motor točil. Možná být vama bych vyzkoušel jestli motor běží bez toho čerpadla normálně. Dá se to tak, že napojíte benzín do karbců např. od plastikové flašky od sodovky. Do vršku zalepte trubičku, na ní nasaďte hadičku, láhev dejte o něco výš než sou karbce a nastartujte. Pokud motor povalí normálně, tak je chyba v čerpadle. Pokud ne tak hledejte chybu jinde, např. zaseknutý plovák nebo netěstnost jehly. Jinak čerpadlo se dá omezit elektronicky a jsou k tomu i el. obvody.
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Tak to čerpadlo je asi membránové (nemněl sem ho rozdělané tak to nevím na 100%) a membránové čerpadlo fuguje na principu elektromagnetu, pružiny a gumové membrány. Elektromagnet přítáhne membránu (nasaje) pak vypne a pružina ju stlačí zpět (vytlačí) takže prod do něj je stejnosměrný - přerušovaný. Možná to pochopíš z obrázku. (je to jen nákres)


Dak
CKC -015-
CKC -015-
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4244
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Je to podle me tak jak rika Dak, kazdopadne nadherna prace - to se musi pochvalilt a srdce musi "zaplesat" kdyz tohle vidi, kazdopadne kdyz jsem vyidel ty vyfukovy svody... bude to chtit dost ladeni aby ten motor bezel "naplno"...
Kazdopadne preju hodne zdaru... 


JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
Jo to je mi jasný jak funguje membránový čerpadlo ale je mi divný že je při odpojení neprůchozí.Zkusíme to bez něj a uvidí se.Zatim díky.Měj seDak-Ninja píše:Tak to čerpadlo je asi membránové (nemněl sem ho rozdělané tak to nevím na 100%) a membránové čerpadlo fuguje na principu elektromagnetu, pružiny a gumové membrány. Elektromagnet přítáhne membránu (nasaje) pak vypne a pružina ju stlačí zpět (vytlačí) takže prod do něj je stejnosměrný - přerušovaný. Možná to pochopíš z obrázku. (je to jen nákres)
Díky za pochvalu.A k těm svodům si myslim že na ten verolex už je to brutalita sama o sobě takže to bude každopádně dost rychlý.O to se opřeš a převrhneš to jednou rukou, takže se bude muset brzo dobržďovat před zatáčkou.Nadruhou stranu čím déle to pojede tím déle bude kámoš na světe, ptž jestli to pošle tak ho s toho nikdo nedostaneJirka_Z píše:Je to podle me tak jak rika Dak, kazdopadne nadherna prace - to se musi pochvalilt a srdce musi "zaplesat" kdyz tohle vidi, kazdopadne kdyz jsem vyidel ty vyfukovy svody... bude to chtit dost ladeni aby ten motor bezel "naplno"...Kazdopadne preju hodne zdaru...


jooooooo, je to krááááása....KawaZX-6 píše:Díky za radu.Kámoš postavil verolex s tímto motorem a nějak to nemůžeme rozpohybovat.Zdá se nám že to tam čerpadlo moc tlačí a uchcává se to.Nemá mít benzínový čerpadlo nějaký relé nebo běží pořád a přebytek paliva jde do přepadu??Motor chytne, drží volnoběh a když se mu přidá tak to chcípne a z výfuku jde mlhovina(směs).Pak se musí zavřít benzín a zkoušet startovat a po chvíli to zase chytne.Prosím poraďte jak to poštelovat.Díky moc



Chodí pěšky...zatím... 
