Vytahaný řetěz
Vytahaný řetěz
Základní dotaz, může se vytahaný řetěz po napnutí a po ujetí cca 250 km zase vytahat? Švára si půjčil na dovolenou od známého nějakou 750. Když ji dovezl tak řetěz děs a hrůza, orezlí, nenamazaný a strašně povolený. Takže jsem jen očistil, namazal, natáhl (kupodivu to nešlo na dorazy- je ještě kam vytahovat). Švára ale volal, že řetěz je zase vytahaný a zda jsem zadní kolo řádně zajistil (je to lama, tak jsem to dělal já) což se mě zdá blbost, protože kolo má takové zařážky v podobě šroubů s kontramatkou.
Jaké hrozí varianty v případě takového řetězu, není totiž časová možnost to už někde nechat vyměnit.
Jaké hrozí varianty v případě takového řetězu, není totiž časová možnost to už někde nechat vyměnit.
ZX-12R naked
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
MMKS, může být,u těhle co dlouho nejely.Buď jde o bordel kterej se ještě olejem dostal ven nebo zkrátka únavu...ještě povolí.Takže zase dotáhnout. Určitě jsi ho nepřetáhl....
pokud není hin zastaví se to.Ale je to čistě spotřební materiál , takže ? když to bude kor v hajz.u vymění se.

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
Pokud je nerovnoměrně vytahaný (a všechno tomu napovídá) tak s tím nic nenaděláš, je prostě po smrti a další jízdou jenom zkurvíš oz.kola. Nějaké řetězy tu mám jak jsem laboroval s rozetou na okruhovce, kolik tam potřebuješ článků?? Pokud bys to chtěl řešit tak 602 764647.MMKS píše:Ok utáhnu ještě jednou. Nepřetáhl jsem ho, byl volný dost. Jasný, že se pak vymění, teď jen řešíme krizovku, že v pondělí vyrážíme, takže výměna se nestíhá. Díky za typy. chtěl jsem ho právě nechat raději uvolněný, aby se netahal furt dál.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
- Motors
- Easy rider
- Příspěvky: 410
- Registrován: pon čer 18, 2007 18:31:09
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je nerovnoměrně vytahanej. Sám jsem to teď tak měl (prověs cca 10cm a po otočení kolem se řetěz ani nehl), tak to chce co nejdřív vyměnit. Rovnou celou řetězovku. Viděl jsem pak své kolečka a nebyli uplně nejhorší,ale zas ti začnou víc ničit novej řetěz. Takže měnit komplet. A navíc prej s vytahaným nejezdit, protože já sem měl dost velký rázy do stupaček (tím jak to přecházelo z vytahaného do napnutého) a ty rázy dou do malého kolečka a může se prej zlikvidovat něco v motoru(teď nevím esli ložiska či gufera, nebo co to přesně) a pak musís půlit motor.
KLE 500 -06 - prodaná
ZZR 600 -99 - šedá Míša - prodaná
>> CKC#606 <<
ZZR 600 -99 - šedá Míša - prodaná
>> CKC#606 <<
kluci díky všem. Bohužel mašinu nemám před sebou, takže nemůžu posoudit, jak vypadá teď. Bohužel nemůžu využít ani Markovu nabídku, protože za chvilku jedu na víkend pomoc na stavbě kamošovi na opačnou stranu a pak hned v podělí vyrážíme pryč.
Nejde tady o snahu ušetřit a nějak to ojebávat, ale hold nutnost to ojebat, protože to prostě není možné časově stihnout. S tím, že se bude měnit CELÁ řetězovka se počítá, bohužel ale až po dovči.
Majitel je zřejmě expert, bo jak to koupil tak do ní lil jen benál (z toho co jsem pochopil. Hmm to abych skontroloval ještě olej). Ročně prý najel tak 900Km a z toho mu mašina během 2 let už 2x ležela
. Švára je zase ten typ, co měl kdysy Jawu 350 z níž mám zvyk, nic se tam neměnilo, nic se nemazalo, a koupím si novou motorku, bo s ní nemusím nic řešit. No snad z toho vyroste.
Nejde tady o snahu ušetřit a nějak to ojebávat, ale hold nutnost to ojebat, protože to prostě není možné časově stihnout. S tím, že se bude měnit CELÁ řetězovka se počítá, bohužel ale až po dovči.
Majitel je zřejmě expert, bo jak to koupil tak do ní lil jen benál (z toho co jsem pochopil. Hmm to abych skontroloval ještě olej). Ročně prý najel tak 900Km a z toho mu mašina během 2 let už 2x ležela

ZX-12R naked