
12.4.08 jsem realizoval svoji objednávku prostřednictvím on-line formuláře na jejich webu. Máme 19.6.08 a co by jste řekli...nemám nic! A situace je o to peprnější, že oni ano - mnou zaplacenou fakturu za zboží, který jsem si neobjednal!
Je to totiž tak...on-line formulář negeneruje žádný číslo objednávky, na váš e-mail příjde jen sumář objednaného zboží s jeho cenou, poděkování za objednávku a tím to hasne! V budoucnu, když vás nedej bože potká reklamace je pak o to "vtipnější" vaši objednávku dohledávat. Když jsem se asi po pěti telefonátech domluvil s majitelem, že mi zboží laskavě odešle (prvotní odpovědi poukazovaly na to, že zásilka byla odeslána, ale 3 týdny by to netrvalo ani poštovnímu holubovi - prostě nic neposlali do doby, než jsem je "utelefonoval"), tak při otevření krabice na mě šly mdloby - zase (už se mi to stalo u Bikers Crown) špatný sklíčka (ty stejný, co jsem vrátil BC z5). Tak borcovi hned volám (evidentně zastánce hesla "slibem nezarmoutíš", po telefonu slíbí i hodinky s vodotriskem), co se stalo...je mimo ČR, takže začíná e-mailová válka...po několika e-mailech s popisem situace se dozvídám, že sklíčka, který chci berou od dodavatele z USA, kterej zastavil dodávky do Evropy.

Rada na závěr - MotoLights má zajímavý věcičky, ale doporučuju před každou objednávkou telefonicky prověřit, zda je zboží opravdu skladem a důkladně poptat zboží podle kódu (tyto info na webu nejsou). V případě, že bude chtít kontaktovat tuto firmu, tak jedině na uvedený mobil (s dávkou trpělivosti), všechny ostatní kontakty jsou ztráta času (ten druhej telefon mají asi někde na půdě, nikdo ho nikdy nevzal!)
Tož tak...
