Stránka 1 z 1
malou radu pro mne
Napsal: ned čer 01, 2008 16:17:18
od MARTY
vcera mi zacal blnout otackomer...pri otoceni klicku se rafika trepe jen do 1000 ot a pak jak vytocim pri jizde tocky tak od tri tisic ukazuje blabol za blabolem....
otazka zni...je to jen zalezitost lanka ???? nebo to muze byt i neco jineho ??????
Napsal: ned čer 01, 2008 16:38:47
od Zdrahy
Otáčkoměr, stejně jako téměř cokoli jiného na tvé 12ce je čistě elektronická záležitost. Buď odešel snímač otáček, nebo otáčkoměr jako takový

Zubr určitě bude mít tušení jak to dát dohromady

Napsal: ned čer 01, 2008 17:07:41
od sweetyboy
Napsal: ned čer 01, 2008 17:37:35
od KankX
lanko tam zadne nebude, ale mozna nekde nejakej studenak nebo spatny kontakt. Nenateklo ti treba do nej, ze by tam neco zoxidovalo?
Napsal: ned čer 01, 2008 17:42:53
od MARTY
Napsal: ned čer 01, 2008 19:08:40
od DoktorZRX
Já nevím čím to může být

definovat?:těžko...
Napsal: pon čer 02, 2008 22:25:45
od 666S999
Márty: může toho být povícero, ale vše je elektro: uklepaný drát, špatná zem, něco uvnitř budíku, na svazku vně. musíš jít po lajně a ozkoušet popořadě...Blbne to i na stojáka, nebo za jízdy? Přítel na telefonu moc nepomůže...Good luck

Napsal: úte čer 03, 2008 10:19:47
od kafkalibor
Já to Martymu řikal,aby sní nejezdil tak pomalu,že se máša zpotí a tím pádem jí bude muset osprchovat,aby nesmrděla,a jak jí vošplouch,tak mu určo nateklo do otáčkoměru.
Napsal: úte čer 03, 2008 12:06:09
od Dak
Márty, myslím si že to bude stejný problém jaký už jsem jednou odstraňoval na mojí NINJI. Jednalo se pouze o zaoxidovaný kontakt. Který přesně to ti neřeknu, páč sem to celé rozebral a všechny kontakty očistil, ošetřil antioxidantem a smontoval. Když už to rozebereš tak to vem z gruntu. Pro jistotu si jen odpoj baterku než začneš. Některé obvody při zkratu ani nezajiskří a je ponich. Toš tak
Napsal: úte čer 03, 2008 21:39:03
od MARTY
blne to i na stojaka...otackomer skace jen malo nebo vubec...pri prvnim otoceni klicku jak rafiky projedou na max pred nastartovanim tak otackomer se jen trepe do 1000 ot.....
Napsal: úte čer 03, 2008 21:43:20
od Zdrahy
No tak to nebude ve snímači otáček, tipoval bych na vakl v budíku. Proměř napájení a potom když to bude OK, koukni dovnitř a jak říká Dak opucuj všechny kontakty které najdeš. Opět doporučuju Zubra, ten má o těchto věcech přehled a očekávám že ti řekne jaký usměrňovač kde odešel a kde a za kolik ho koupíš

Napsal: úte čer 03, 2008 22:05:20
od KankX
MARTY píše:blne to i na stojaka...otackomer skace jen malo nebo vubec...pri prvnim otoceni klicku jak rafiky projedou na max pred nastartovanim tak otackomer se jen trepe do 1000 ot.....
za svym prispevkem nahore si stojim... proste je to nejaka ptakovina, kdybych to k tobe nemel tak daleko tak uz bych ti to spravil a zadarmo

Napsal: stř čer 04, 2008 21:23:24
od MARTY
dekuji za nazory kamaradi...jak to budu resit tak dam vedet co to bylo za skritka..

Napsal: pon čer 09, 2008 13:34:12
od Zubr
Zdravím pánové, teď jsem se vrátil z dovolené a páč nemám moc času, a taky mě čeká velmi hektický týden, tak velmi stručně. Otáčkoměry jsou elektronické a podle impulsů od zapalování, měří otáčky. Většina moto má otáčkoměr napojen na indukční cívku, ale ninji 6 a 9tky, přímo na extra kontakt jednotky zapalování. Rada: odpoj mínus na baterce a opatrně několikrát odpoj a zase připoj konektor od palubky, a taky od řídící jednotky ( to by mělo očistit kontakty. Nic do těch konektorů nestříkej, není to silová elektrika, takže by jsi si mohl vyrobit další závady) Páč 12tka má vstřiky a nemám plány, tak si přesto myslím, že je ot. taky připojen na ř. jednotku. Páč rafička při zapnutí jde od dorazu k dorazu, tak by na 80% měla být palubka OK. Skus a pak uvidíme. Čau Tom
Napsal: pon čer 09, 2008 22:18:20
od MARTY
dikes odborniku...tebe se clovek muze optat fakt na cokoli...z velmi velke casoce zaneprazdnenosti se ji ted nevenuji,ale tento tyden bych uz to mel resit....
