Stránka 1 z 2
řetěz
Napsal: ned čer 01, 2008 13:28:14
od kalisek
Co by se stalo kdybych hodne vytahanej retez zkratil o jedno oko a soupnul ho tam zpatky. Nerikam ze chci neco takovyho udelat ale hrozne by me to zajimalo

Napsal: ned čer 01, 2008 14:35:38
od Zdrahy
No to by bylo rozhodně zajímavý. Ten řetěz se vytáhne v jednotlivých očkách a to ještě nestejnoměrně, takže i kdyby jsi sundal deset ok, uříznul kus kyvky a dal to dohromady - bude to furt na hovno

pořád to nebude sedět ani na primáru, ani na rozetě

Napsal: ned čer 01, 2008 14:42:14
od Dak
K vytahání řetězu dojde tak, že se řetěz protahuje mezi článkama. Přítom se "deformuje" i pastorek a rozeta. Zkrácením sice dosáhneš toho, že řetěz nebude tak "plandat" a při nejblišší příležitosti ti praske článek nebo ti praskune zub na rozetě/pastorku. A vezne to s sebou i něco dalšího a může tě to pěkně zranit!!! Proto se taky mnění celá sada. Když dáš nový řetěz na vytahané zuby rozety a pastorku, tak se ten řetěz poroučí velmi rychle do věčných lovišť. Toš tak
Napsal: ned čer 01, 2008 19:31:50
od Anti
Pokud ti ten řetěz nerupne(vytahání značí opotřebování čepů),tak ti totálně oholí zuby na rozetách,jelikož nebude sedět.Viděl jsem novou rozetu nasazenou na starý řetěz.Stačilo ji několik set kilometrů...
Napsal: ned čer 01, 2008 19:46:46
od kalisek
Anti píše:Pokud ti ten řetěz nerupne(vytahání značí opotřebování čepů),tak ti totálně oholí zuby na rozetách,jelikož nebude sedět.Viděl jsem novou rozetu nasazenou na starý řetěz.Stačilo ji několik set kilometrů...
Vim presne o cem mluvis

Napsal: čtv črc 24, 2008 19:13:10
od josef lelka
Budu měnit řetězovku mam ZX6R chtěl bych dat sadu na 636 ma na zadku o tři zuby vic předek je stejny.Skousel to někdo

Je s tim nějaky problem

co kryt řetězu

Jak se chova-zrychleni-vykon- bude třeba to přeladit

dik
Napsal: čtv črc 24, 2008 19:30:40
od MARTY
jezisi...super mechanici....ja se poseru...nejsem profik ale fyziku gomu....at se nekde nerozsekas...proto se radej vrat s temi napady na zem....malo ti jede ??? ses pilar nebo bohem ????

je tady par kluku s kteryma si to rozdej na okruhu a az je podelas tak laboruj...pokud chces typy rad ti je napisu...

Napsal: čtv črc 24, 2008 19:32:07
od MICHALIS TSIOLAS
Marty má pravdu, nedělejte kraviny, je to o hubu.
Napsal: čtv črc 24, 2008 19:49:09
od josef lelka
Tři zuby by neměl byt zas takovej problem Marty jenom jsem chtel vědět jestli už to někdo skusil. Pujde lepsi na zadek.....a ja asi na prdel,co uvidime, chtěl bych to skusit

Napsal: čtv črc 24, 2008 20:06:23
od MARTY
do technickych debat se nepoustim...na to jsou tady jini...beru to jen prioritne...asi budes velky strelec...netusim kolik ti je ale snad se tady budem dlouho potkavat

Napsal: čtv črc 24, 2008 20:16:46
od farmář
hned o tři zuby? znát to bude, co by nebylo...je to do pomala, takže bude větší záběr a o to kratší (rychlejší) náběh otáček...častěji řadit. Spočti si o kolik % se ti změní převody... jednoduše jen poměrem origo kola(počtu zubů) a nového. A sníží se ti maximálka. Potřebuješ to?

tacháč máš od převodovky nebo kola? od převodovky-začne fixlovat.
Napsal: čtv črc 24, 2008 20:44:24
od josef lelka
Napsal: čtv črc 24, 2008 20:57:07
od farmář
koně ti chybět nebudou,když přidáváš zuby, chybí když ubíráš vzadu zuby...jo zátah lepší, ale ty máš s 636problém ?

tak kup devítku

motor bude mít ovšem větší zrychlení a naopak...tak snad to vydrží, netuším o kolik to změníš...
Napsal: čtv črc 24, 2008 21:18:59
od josef lelka
Asi jsi to špatně pochopil nebo ja spiš blbě napsal ja mam ZX636R ta ma na zadku 40 zubu a chci tam dat ZX636 ta ma 43 ale 636 ma vice koni proto mam obavy aby se ten motor casem neutahal asi to ti japončici maji dobře spočitany

Napsal: čtv črc 24, 2008 21:31:58
od farmář
já to chápu dobře, zrychlíšpřidáním na primárním,ne sekundárním, tam tím zpomalíš, čímžto výkon ušetříš/přidáš.Když jdeš do rychla, motor zatěžuješ více, když do pomala/teda zpomaluješ, do pomala je pod jedna, tak na kole přidáváš,kapišto?jak na kole přehazovajda....čím vzadu dáš větší, tím snáze se ti/motoru šlape,snáze ho vytočíš, ale také každej stupeň převodovky přidá menší rychlost...