
řetěz
No to by bylo rozhodně zajímavý. Ten řetěz se vytáhne v jednotlivých očkách a to ještě nestejnoměrně, takže i kdyby jsi sundal deset ok, uříznul kus kyvky a dal to dohromady - bude to furt na hovno
pořád to nebude sedět ani na primáru, ani na rozetě 


ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
K vytahání řetězu dojde tak, že se řetěz protahuje mezi článkama. Přítom se "deformuje" i pastorek a rozeta. Zkrácením sice dosáhneš toho, že řetěz nebude tak "plandat" a při nejblišší příležitosti ti praske článek nebo ti praskune zub na rozetě/pastorku. A vezne to s sebou i něco dalšího a může tě to pěkně zranit!!! Proto se taky mnění celá sada. Když dáš nový řetěz na vytahané zuby rozety a pastorku, tak se ten řetěz poroučí velmi rychle do věčných lovišť. Toš tak
Dak
CKC -015-
CKC -015-
-
- Babyrider
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned črc 20, 2008 10:14:36
- Bydliště: Březi 439
jezisi...super mechanici....ja se poseru...nejsem profik ale fyziku gomu....at se nekde nerozsekas...proto se radej vrat s temi napady na zem....malo ti jede ??? ses pilar nebo bohem ????
je tady par kluku s kteryma si to rozdej na okruhu a az je podelas tak laboruj...pokud chces typy rad ti je napisu... 



Naposledy upravil(a) MARTY dne čtv črc 24, 2008 19:36:00, celkem upraveno 1 x.
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
- MICHALIS TSIOLAS
- Ghostrider
- Příspěvky: 2138
- Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
- Bydliště: Atheny
-
- Babyrider
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned črc 20, 2008 10:14:36
- Bydliště: Březi 439
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
hned o tři zuby? znát to bude, co by nebylo...je to do pomala, takže bude větší záběr a o to kratší (rychlejší) náběh otáček...častěji řadit. Spočti si o kolik % se ti změní převody... jednoduše jen poměrem origo kola(počtu zubů) a nového. A sníží se ti maximálka. Potřebuješ to?
tacháč máš od převodovky nebo kola? od převodovky-začne fixlovat.

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
-
- Babyrider
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned črc 20, 2008 10:14:36
- Bydliště: Březi 439
Tu maximalku oželim stejně ji tolik nepouživam. Po dalnici tak často nejezdim ani mě to nelaka ale mohlo by to byt živějši od spotku ale nevim jak to snašet motor hlavne jak dlouho,asi to neni zrovna reseni na pořad,asi ty kone tam budou chybet a po čase bz mohl jit vykon vis kam ale na ch vilku by to mohlo byt dobry svezeni co mysliš




-
- Babyrider
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned črc 20, 2008 10:14:36
- Bydliště: Březi 439
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
já to chápu dobře, zrychlíšpřidáním na primárním,ne sekundárním, tam tím zpomalíš, čímžto výkon ušetříš/přidáš.Když jdeš do rychla, motor zatěžuješ více, když do pomala/teda zpomaluješ, do pomala je pod jedna, tak na kole přidáváš,kapišto?jak na kole přehazovajda....čím vzadu dáš větší, tím snáze se ti/motoru šlape,snáze ho vytočíš, ale také každej stupeň převodovky přidá menší rychlost...
Naposledy upravil(a) farmář dne čtv črc 24, 2008 21:39:32, celkem upraveno 1 x.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060