řetěz

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Uživatelský avatar
kalisek
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 49
Registrován: sob lis 03, 2007 11:18:27
Bydliště: Plzeň

řetěz

Příspěvek od kalisek » ned čer 01, 2008 13:28:14

Co by se stalo kdybych hodne vytahanej retez zkratil o jedno oko a soupnul ho tam zpatky. Nerikam ze chci neco takovyho udelat ale hrozne by me to zajimalo :D
KLR 650

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » ned čer 01, 2008 14:35:38

No to by bylo rozhodně zajímavý. Ten řetěz se vytáhne v jednotlivých očkách a to ještě nestejnoměrně, takže i kdyby jsi sundal deset ok, uříznul kus kyvky a dal to dohromady - bude to furt na hovno :lol: pořád to nebude sedět ani na primáru, ani na rozetě :wink:
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » ned čer 01, 2008 14:42:14

K vytahání řetězu dojde tak, že se řetěz protahuje mezi článkama. Přítom se "deformuje" i pastorek a rozeta. Zkrácením sice dosáhneš toho, že řetěz nebude tak "plandat" a při nejblišší příležitosti ti praske článek nebo ti praskune zub na rozetě/pastorku. A vezne to s sebou i něco dalšího a může tě to pěkně zranit!!! Proto se taky mnění celá sada. Když dáš nový řetěz na vytahané zuby rozety a pastorku, tak se ten řetěz poroučí velmi rychle do věčných lovišť. Toš tak
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » ned čer 01, 2008 19:31:50

Pokud ti ten řetěz nerupne(vytahání značí opotřebování čepů),tak ti totálně oholí zuby na rozetách,jelikož nebude sedět.Viděl jsem novou rozetu nasazenou na starý řetěz.Stačilo ji několik set kilometrů...
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
kalisek
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 49
Registrován: sob lis 03, 2007 11:18:27
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od kalisek » ned čer 01, 2008 19:46:46

Anti píše:Pokud ti ten řetěz nerupne(vytahání značí opotřebování čepů),tak ti totálně oholí zuby na rozetách,jelikož nebude sedět.Viděl jsem novou rozetu nasazenou na starý řetěz.Stačilo ji několik set kilometrů...
Vim presne o cem mluvis :)
KLR 650

josef lelka
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 80
Registrován: ned črc 20, 2008 10:14:36
Bydliště: Březi 439

Příspěvek od josef lelka » čtv črc 24, 2008 19:13:10

Budu měnit řetězovku mam ZX6R chtěl bych dat sadu na 636 ma na zadku o tři zuby vic předek je stejny.Skousel to někdo :? Je s tim nějaky problem :? co kryt řetězu :? Jak se chova-zrychleni-vykon- bude třeba to přeladit :?: dik  

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » čtv črc 24, 2008 19:30:40

jezisi...super mechanici....ja se poseru...nejsem profik ale fyziku gomu....at se nekde nerozsekas...proto se radej vrat s temi napady na zem....malo ti jede ??? ses pilar nebo bohem ???? :D :Dje tady par kluku s kteryma si to rozdej na okruhu a az je podelas tak laboruj...pokud chces typy rad ti je napisu... :wink:
Naposledy upravil(a) MARTY dne čtv črc 24, 2008 19:36:00, celkem upraveno 1 x.
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Uživatelský avatar
MICHALIS TSIOLAS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2138
Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
Bydliště: Atheny

Příspěvek od MICHALIS TSIOLAS » čtv črc 24, 2008 19:32:07

Marty má pravdu, nedělejte kraviny, je to o hubu.
všechno je jinak! VN1500 DRIFTER '02 o τρελός
CKC#305

josef lelka
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 80
Registrován: ned črc 20, 2008 10:14:36
Bydliště: Březi 439

Příspěvek od josef lelka » čtv črc 24, 2008 19:49:09

Tři zuby by neměl byt zas takovej problem Marty jenom jsem chtel vědět jestli už to někdo skusil. Pujde lepsi na zadek.....a ja asi na prdel,co uvidime, chtěl bych to skusit :wink:

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » čtv črc 24, 2008 20:06:23

do technickych debat se nepoustim...na to jsou tady jini...beru to jen prioritne...asi budes velky strelec...netusim kolik ti je ale snad se tady budem dlouho potkavat :D :D
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » čtv črc 24, 2008 20:16:46

hned o tři zuby? znát to bude, co by nebylo...je to do pomala, takže bude větší záběr a o to kratší (rychlejší) náběh otáček...častěji řadit. Spočti si o kolik % se ti změní převody... jednoduše jen poměrem origo kola(počtu zubů) a nového. A sníží se ti maximálka. Potřebuješ to? :wink: tacháč máš od převodovky nebo kola? od převodovky-začne fixlovat.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

josef lelka
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 80
Registrován: ned črc 20, 2008 10:14:36
Bydliště: Březi 439

Příspěvek od josef lelka » čtv črc 24, 2008 20:44:24

Tu maximalku oželim stejně ji tolik nepouživam. Po dalnici tak často nejezdim ani mě to nelaka ale mohlo by to byt živějši od spotku ale nevim jak to snašet motor hlavne jak dlouho,asi to neni zrovna reseni na pořad,asi ty kone tam budou chybet a po čase bz mohl jit vykon vis kam ale na ch vilku by to mohlo byt dobry svezeni co mysliš :?: :?: :wink:

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » čtv črc 24, 2008 20:57:07

koně ti chybět nebudou,když přidáváš zuby, chybí když ubíráš vzadu zuby...jo zátah lepší, ale ty máš s 636problém ? :lol: tak kup devítku 8) motor bude mít ovšem větší zrychlení a naopak...tak snad to vydrží, netuším o kolik to změníš...
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

josef lelka
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 80
Registrován: ned črc 20, 2008 10:14:36
Bydliště: Březi 439

Příspěvek od josef lelka » čtv črc 24, 2008 21:18:59

Asi jsi to špatně pochopil nebo ja spiš blbě napsal ja mam ZX636R ta ma na zadku 40 zubu a chci tam dat ZX636 ta ma 43 ale 636 ma vice koni proto mam obavy aby se ten motor casem neutahal asi to ti japončici maji dobře spočitany :wink:

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » čtv črc 24, 2008 21:31:58

já to chápu dobře, zrychlíšpřidáním na primárním,ne sekundárním, tam tím zpomalíš, čímžto výkon ušetříš/přidáš.Když jdeš do rychla, motor zatěžuješ více, když do pomala/teda zpomaluješ, do pomala je pod jedna, tak na kole přidáváš,kapišto?jak na kole přehazovajda....čím vzadu dáš větší, tím snáze se ti/motoru šlape,snáze ho vytočíš, ale také každej stupeň převodovky přidá menší rychlost...
Naposledy upravil(a) farmář dne čtv črc 24, 2008 21:39:32, celkem upraveno 1 x.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Odpovědět