Chtěl jsem se zeptat, mám malou vůli na rukojeti plynu, asi tak 1-2 mm než zabere. Nemám návod, jak to dotáhnout, nevíte někdo??
Díky
rukojeť plynu
- bousa
- Babyrider
- Příspěvky: 84
- Registrován: sob črc 07, 2007 02:07:58
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
rukojeť plynu
Kawasaki ZX-10R ´06
Jj,je to tak schválně a měla by to být rezerva přesně jak píše kolega na dovření klapky při různém natočení řidítek.Aspon mi to tak bylo sděleno pánem co už nějaký pátek ladí mašiny na okruh. Je totiž možné,že lanka budou mít při zatočení řidítek doprava o malinko jinou vůli než při zatočení naopak. Měla by to být prostě taková pojistka,že vždy při uvolnění plynu dojde k úplnému zavření. Jinak..celkem rychle si na to člověk zvykne,takže bych to být tebou vůbec neřešil...za chvilku ti to ani nepřijde...
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
bohuzel nemas pravdu... ani teoreticky neni bowden stale stejne dlouhej, nebot se jedna vlastne o pero a kdyz ho ohybas tak vnejsi strane ohybu se "roztahuje" nebo-li mezi jednotlivymi zavity toho pera vznikaji mezery a vlastne se prodluzuje. Proto jsou u vsech lanek vedenych v bodnenu stanoveny vule. Napriklad u toho plynu nebo sytice pri zatoceni riditek dojde k vetsimu (nebo mensimu) ohybu bowdenu a tim se zmeni jeho delka. Pokud by bylo v urcite pozici nastaveni plynoveho lanka "nadoraz" bez vule pak by se mohlo pri zatoceni riditek stat, ze se sam ten plyn prida... takze dodrzovat predepsanou vuli !!!Dargas píše:no nevim, teoreticky je prece bowden porad stejne dlouhej at hejbu s riditkama jak chci ne?
Ale chapu ze praxe a teorie nejsou stejny.
Ale vazne by to natoceni riditek nemelo mit vliv. (nemelo, mozna ma)

mozna to bude lepe videt na prilozenem obrazku

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira