Stránka 1 z 1

Koupím Hlavu Kawasaki GPX600R

Napsal: pon bře 24, 2008 20:48:57
od PavelOujiri
Tak jak se řešil problém v mé předešlé diskuzi ohledně převložkování závitu na svíčku,tak to dopadlo podle mé předtuchy,Špatně. :( Převložkování se provádělo na motoru z 12x1,25 na doporučených 16x1,5 výsledek je takový že průměr 16 je na tento motor moc,protože se povedlo líznout sedla výfukových ventilů které jsou poměrně blízko svíčky,takže mě ted dost mrzí že se nevrtalo na 14x1,25 nebo1,5 vložka by byla sice jak pírko ale nebyl by to asi takový problém jako ted,no a ted mi nezbívá nic jinýho než tuhle hlavu nechat repasovat pokud to pujde nebo sehnat jinou,proto by mě docela pomohlo kdyby ste ji někdo měl a byla by vám na nic.díky za reakci....

Napsal: pon bře 24, 2008 22:16:38
od Dak
Toho se se bál proto sem ti říkal ať použiješ 14X1,25. Jinak jediný inzerát na kawu GPX600R sem našel zde: http://motorky.bazos.cz/inzerat/1699999 ... -levne.php Díly ani třeba jen motor sem nikde neobjevil, v ČMN a jiných časopisech jen díly na gpz.

Napsal: stř bře 26, 2008 07:52:14
od zaky
Mě tady frézovali sedla a přerovnávali hlavu za 500 a do druhýho dne, zkus tam zavolat a uvidíš. http://www.autopejsek.cz/

Napsal: stř bře 26, 2008 10:42:15
od marek
Dak-Ninja píše:Toho se se bál proto sem ti říkal ať použiješ 14X1,25. Jinak jediný inzerát na kawu GPX600R sem našel zde: http://motorky.bazos.cz/inzerat/1699999 ... -levne.php Díly ani třeba jen motor sem nikde neobjevil, v ČMN a jiných časopisech jen díly na gpz.
Sorry za OT, ale musím zareagovat: Daku, vnější 14 má v drážce závitu d=11,546 mm, vnitřní 12 má v drážce závitu D= 12,23, celé je to dáno tím že nosná hloubka H1 je u těchto závitů 1,083 mm pro d=14 a 0,947 pro D=12. Jinými slovy: zůstává Ti záporná tloušťka stěny, jinmi slovy: nic takového se nedá vyrobit. Údaje jsou dle ČSN 01 4012 tzn. pro klasické stoupání, pro jemný závit se to může v setinách lišit, ale vyrobit to nejde.

Napsal: pát bře 28, 2008 09:34:59
od PavelOujiri
Čaute chlapi,tak jsem konečně sehnal hlavu na Kawu snad v dobrém stavu ale potřeboval bych jednu odbornou radu,hlava je bez vačkových hřídelí a jde o to,že jestli to můžu kombinovat z původní hlavy,kvůli uložení mě přijde že je to duležitý ohledně rozdílnýho opotřebení součástek,radši se zeptám než něco pos.... :roll: díky za radu....
Obrázek

Obrázek

Napsal: sob bře 29, 2008 11:43:59
od Pavel ZRX
Asi bych to neriskoval a zdemontoval bych ventily, vačky namontuj do uložení, dotáhni předepsaným momentem a vyzkoušej, jesti se točí. Nesmí mít vůli a musí se točit s minimálním odporem, rovnoměrně bez zadrhávání. Pokud se ti to nezdá, tak to dej někam do brusírny a tam ti to uložení opraví a máš to bez rizika. Zároveň bych zkontroloval sedla ventilů, ventily, podle potřeby opravit sedla a přebrousit ventily a namontovat nová gufera na dříky ventilů. Po smontování hlavy proměřit vůle ventilů a nastavit na předepsanou hodnotu. Asi před 10 lety jsem kamarádovi měnil hlavu na BMW 524TD, použili jsme původní vačku do jiné použité hlavy. Ono se to točilo, motor se poskládal a po 100km jsme to dělali znovu. Vačka se zadřela, praskl rozvoďák, ventily do S, no prostě průser. NERISKUJ.

Napsal: sob bře 29, 2008 20:43:42
od Dak
Přesně jak říká Pavel. Na tvém místě bych dal přebrousit to uložení. Po složení to samozřejmně nežěň hned do omezovače. Jinak abych ti ukázal že jsem nekecak tak tady je ta mezivložka. Vnitřní závit 12X1,25 vnější 14X1,25.
Obrázek

Obrázek

Obrázek