
Koupím Hlavu Kawasaki GPX600R
Koupím Hlavu Kawasaki GPX600R
Tak jak se řešil problém v mé předešlé diskuzi ohledně převložkování závitu na svíčku,tak to dopadlo podle mé předtuchy,Špatně.
Převložkování se provádělo na motoru z 12x1,25 na doporučených 16x1,5 výsledek je takový že průměr 16 je na tento motor moc,protože se povedlo líznout sedla výfukových ventilů které jsou poměrně blízko svíčky,takže mě ted dost mrzí že se nevrtalo na 14x1,25 nebo1,5 vložka by byla sice jak pírko ale nebyl by to asi takový problém jako ted,no a ted mi nezbívá nic jinýho než tuhle hlavu nechat repasovat pokud to pujde nebo sehnat jinou,proto by mě docela pomohlo kdyby ste ji někdo měl a byla by vám na nic.díky za reakci....

- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Toho se se bál proto sem ti říkal ať použiješ 14X1,25. Jinak jediný inzerát na kawu GPX600R sem našel zde: http://motorky.bazos.cz/inzerat/1699999 ... -levne.php Díly ani třeba jen motor sem nikde neobjevil, v ČMN a jiných časopisech jen díly na gpz.
Dak
CKC -015-
CKC -015-
Mě tady frézovali sedla a přerovnávali hlavu za 500 a do druhýho dne, zkus tam zavolat a uvidíš. http://www.autopejsek.cz/
Sorry za OT, ale musím zareagovat: Daku, vnější 14 má v drážce závitu d=11,546 mm, vnitřní 12 má v drážce závitu D= 12,23, celé je to dáno tím že nosná hloubka H1 je u těchto závitů 1,083 mm pro d=14 a 0,947 pro D=12. Jinými slovy: zůstává Ti záporná tloušťka stěny, jinmi slovy: nic takového se nedá vyrobit. Údaje jsou dle ČSN 01 4012 tzn. pro klasické stoupání, pro jemný závit se to může v setinách lišit, ale vyrobit to nejde.Dak-Ninja píše:Toho se se bál proto sem ti říkal ať použiješ 14X1,25. Jinak jediný inzerát na kawu GPX600R sem našel zde: http://motorky.bazos.cz/inzerat/1699999 ... -levne.php Díly ani třeba jen motor sem nikde neobjevil, v ČMN a jiných časopisech jen díly na gpz.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
Čaute chlapi,tak jsem konečně sehnal hlavu na Kawu snad v dobrém stavu ale potřeboval bych jednu odbornou radu,hlava je bez vačkových hřídelí a jde o to,že jestli to můžu kombinovat z původní hlavy,kvůli uložení mě přijde že je to duležitý ohledně rozdílnýho opotřebení součástek,radši se zeptám než něco pos....
díky za radu....





-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Asi bych to neriskoval a zdemontoval bych ventily, vačky namontuj do uložení, dotáhni předepsaným momentem a vyzkoušej, jesti se točí. Nesmí mít vůli a musí se točit s minimálním odporem, rovnoměrně bez zadrhávání. Pokud se ti to nezdá, tak to dej někam do brusírny a tam ti to uložení opraví a máš to bez rizika. Zároveň bych zkontroloval sedla ventilů, ventily, podle potřeby opravit sedla a přebrousit ventily a namontovat nová gufera na dříky ventilů. Po smontování hlavy proměřit vůle ventilů a nastavit na předepsanou hodnotu. Asi před 10 lety jsem kamarádovi měnil hlavu na BMW 524TD, použili jsme původní vačku do jiné použité hlavy. Ono se to točilo, motor se poskládal a po 100km jsme to dělali znovu. Vačka se zadřela, praskl rozvoďák, ventily do S, no prostě průser. NERISKUJ.
ZRX 1200 R