Velká prosba..OT

Opravdu o všem - od špendlíku po lokomotivu
Odpovědět
MiMoZa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 678
Registrován: sob srp 19, 2006 14:25:30

Velká prosba..OT

Příspěvek od MiMoZa » pát úno 29, 2008 00:55:18

Hoj lidi,sice se to ani trochu netýká motorek,ale třeba se to jednou bude hodit i dalším...

Otázka zní:
Netušíte někdo,jak je to s reklamací u spotřebiče zakoupeného přes internet? Jedná se mi o Indukční sklokeramickou desku,troubu a myčku,která samo nemá normální zásuvku,ale musí se přímo připojit k rozvodům el. v domě. Ve firmě kde nám dělali kuchyn a nabízí nám též spotřebiče mi řekli,že pokud to nevezmem u nich,ale nakoupíme přes internet(kde oproti nim ušetříme cca 8tis.),budem si ještě muset pozvat firmu která to zapojí,jinak že nám v žádném případě reklamaci neuznají. Na jednu stranu mi to přijde logické,ale na druhou stranu naši takhle vyreklamovali bezproblému troubu a prošlo to.
Máte v tom někdo jasno a poradíte? Předem díky....nerad bych ted sice ušetřil osmičku,ale pak při problému kterej nechci přivolávat opuchnul o třeba patnáctku nebo víc...

Uživatelský avatar
čoud
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 4340
Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čoud » pát úno 29, 2008 08:36:35

No, nejaky zkusenosti mam s timhle, ale vzdycky je to o te strane ktera ti to prodala, jsou slusne obchody a jsou meneslusne obchody. Zakladni zaruky mas stejne jak v kamenaku, nebo kdekoliv jinde. Kdyz se neco podela, tak je to ale horsi o to, ze to bud musis poslat prodejci (na reklamacni odd. eshopu) nebo do autorizovaneho servisu. Druha varianta je, ze pokud koupis nejakou lepsi znacku, tak vetsinou to funguje tak, ze autorizovany servisak prijede k tobe ... A pak se neni ceho bat, takze jednoducha rada - vyber si znacku, kterou si chces koupit, podivej se pak na web vyrobce a zjisti si, jaky maj servisni zazemi ...
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pát úno 29, 2008 15:08:16

No řekl bych, že mají pravdu - pokud na zapojení potřebuješ odbornou firmu, ale místo toho si to zapojíš proti předpisům sám, tak to záruku uznat nemusí. To máš jak s novým autem nebo motorkou - pokud se ti vysype v záruce motor a nepředložíš servisku s dokladem o absolvování garanček, taky ti záruku neuznají, i když na výměně oleje nic není a můžeš si to klidně udělat sám. Jde tam o to razítko.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
karelkavka
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 354
Registrován: čtv led 11, 2007 10:03:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od karelkavka » pát úno 29, 2008 15:40:35

Na spotřebiči ušetříš (pokud ho máš přes internet ) Pozveš si elektrikáře co ma 50tku on to bez problemu zapoji (SPRAVNĚ)dá Ti razitko řekne si o nějaké peníze a je to... Reklamace je na servisu Přijede opravář a opravi Záruka na Kuch linku je něco jiného než na spotřebiče
KAREL GPZ 1100 RED +LTD 1100 RED CKC*224*

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » pát úno 29, 2008 16:03:12

prvni spisteni aby bylo ochraneno zarukou musi udelat odbornik s cejchem...ale zapojit nebo pripravit zasuvku muzes sam...jen propojeni primo s kabelem musi on.....ale pokud to udela predem elektrikar s cejchem ktery vystavuje doklad o zpusobilosti zapojeni muze...ten technik ktery prijde po nem rekneme od elektroluxu hodi oko ze je spravne zapojen na vyvod prislusneho napeti a prvni vodu uvari on.....da razitko a jedes dal...cili klidne kup ale postupuj spravne...ja tak udelal vsechny spotrebice v dome.....vcetne kotle,pracky apod...kazdopadne usetris dost i pokud si pozves technika k sobe domu sam :wink:
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

MiMoZa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 678
Registrován: sob srp 19, 2006 14:25:30

Příspěvek od MiMoZa » pát úno 29, 2008 16:03:31

Díky za reakce..myslel jsem si to,že bude lepší si tam to razidlo nechat od někoho dát,ale radši jsem se chtěl ještě zeptat,abych to nedělal zbytečně a zbytečně někoho nehledal.
karelkavka píše:Záruka na Kuch linku je něco jiného než na spotřebiče
O záruku na kuchyn mi nejde,tu mít budeme,spíš mi šlo jen o ty spotřebiče :wink:

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » pát úno 29, 2008 16:08:21

JEN POZOR u nekterych spotrebicu vyzaduji nektere firmy prvni spusteni a uvedeni do provozu autorizovaneho technika....u mycky me..zn elektrolux byli nekompromisni...ale zapojenou uz jsem ji mel...na kotel to same...vec od veci se lisi.... :wink:
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » pát úno 29, 2008 21:18:15

pokud by nevyzadovali razitko autorizovaneho servisu konkretni znacky, pak bych ti mohl nabidnout svoje... 50ku mam a zivnostak na instalaci a servis elektrospotrebicu taky ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

MiMoZa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 678
Registrován: sob srp 19, 2006 14:25:30

Příspěvek od MiMoZa » sob bře 01, 2008 01:10:12

KankX píše:pokud by nevyzadovali razitko autorizovaneho servisu konkretni znacky, pak bych ti mohl nabidnout svoje... 50ku mam a zivnostak na instalaci a servis elektrospotrebicu taky ;-)
Sakra KankXi,jsi můj člověk :wink: Zkusím to nějako vyzjistit a kdyžtak bych se ozval. Díky moc :thumbright: Samo bych nezůstal nic dlužen :wink:

Uživatelský avatar
Maverick
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2504
Registrován: sob srp 12, 2006 21:10:54

Příspěvek od Maverick » sob bře 01, 2008 08:32:58

Hele tak já to dělám takhle. Spotřebiče do svých kuchyní beru z velkoobchodu a taky zapojím (cenově se dostanu na ceny korunky ) , spotřebiče zapojím(kromě plynu a odpadu). A ještě se mi nestalo , že by s tím při reklamaci spotřebiče měl autorizovanej servis problém.A pokud bereš spotřebiče z netu , tak platí , že u nich reklamuješ jen závady , které mohly vzniknout mechanicky (při přepravě), nebo že spotřebič vůbec nereaguje. V ten moment jak je spotřebič zapojený a odskoušený , tak už nereklamuješ u prodejce , ale voláš autorizovanej servis(je uveden na zár.listu) , který přijede a řeší to na místě. Tož toť moje praxe :wink:
Jo a jinak neplatí , jak píše čoud , že musíš vymontovat ledničku a poslat ji zpátky (to by byl trochu problém asi ne? :lol: ) Prostě servis , který je uveden v záručáku na 1 místě a je označen jako autorizovanej , tak má povinost přijet. Jeden takový aut.servis byl , nechtěl k mýmu zákazníkovi přijet , tak sem to pořešil s výrobcem a výsledek? Už není autorizovanej servis :lol: :lol:

Odpovědět