Velká prosba..OT
Velká prosba..OT
Hoj lidi,sice se to ani trochu netýká motorek,ale třeba se to jednou bude hodit i dalším...
Otázka zní:
Netušíte někdo,jak je to s reklamací u spotřebiče zakoupeného přes internet? Jedná se mi o Indukční sklokeramickou desku,troubu a myčku,která samo nemá normální zásuvku,ale musí se přímo připojit k rozvodům el. v domě. Ve firmě kde nám dělali kuchyn a nabízí nám též spotřebiče mi řekli,že pokud to nevezmem u nich,ale nakoupíme přes internet(kde oproti nim ušetříme cca 8tis.),budem si ještě muset pozvat firmu která to zapojí,jinak že nám v žádném případě reklamaci neuznají. Na jednu stranu mi to přijde logické,ale na druhou stranu naši takhle vyreklamovali bezproblému troubu a prošlo to.
Máte v tom někdo jasno a poradíte? Předem díky....nerad bych ted sice ušetřil osmičku,ale pak při problému kterej nechci přivolávat opuchnul o třeba patnáctku nebo víc...
Otázka zní:
Netušíte někdo,jak je to s reklamací u spotřebiče zakoupeného přes internet? Jedná se mi o Indukční sklokeramickou desku,troubu a myčku,která samo nemá normální zásuvku,ale musí se přímo připojit k rozvodům el. v domě. Ve firmě kde nám dělali kuchyn a nabízí nám též spotřebiče mi řekli,že pokud to nevezmem u nich,ale nakoupíme přes internet(kde oproti nim ušetříme cca 8tis.),budem si ještě muset pozvat firmu která to zapojí,jinak že nám v žádném případě reklamaci neuznají. Na jednu stranu mi to přijde logické,ale na druhou stranu naši takhle vyreklamovali bezproblému troubu a prošlo to.
Máte v tom někdo jasno a poradíte? Předem díky....nerad bych ted sice ušetřil osmičku,ale pak při problému kterej nechci přivolávat opuchnul o třeba patnáctku nebo víc...
- čoud
- Site Admin
- Příspěvky: 4340
- Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
No, nejaky zkusenosti mam s timhle, ale vzdycky je to o te strane ktera ti to prodala, jsou slusne obchody a jsou meneslusne obchody. Zakladni zaruky mas stejne jak v kamenaku, nebo kdekoliv jinde. Kdyz se neco podela, tak je to ale horsi o to, ze to bud musis poslat prodejci (na reklamacni odd. eshopu) nebo do autorizovaneho servisu. Druha varianta je, ze pokud koupis nejakou lepsi znacku, tak vetsinou to funguje tak, ze autorizovany servisak prijede k tobe ... A pak se neni ceho bat, takze jednoducha rada - vyber si znacku, kterou si chces koupit, podivej se pak na web vyrobce a zjisti si, jaky maj servisni zazemi ...
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
No řekl bych, že mají pravdu - pokud na zapojení potřebuješ odbornou firmu, ale místo toho si to zapojíš proti předpisům sám, tak to záruku uznat nemusí. To máš jak s novým autem nebo motorkou - pokud se ti vysype v záruce motor a nepředložíš servisku s dokladem o absolvování garanček, taky ti záruku neuznají, i když na výměně oleje nic není a můžeš si to klidně udělat sám. Jde tam o to razítko.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
- karelkavka
- Easy rider
- Příspěvky: 354
- Registrován: čtv led 11, 2007 10:03:52
- Bydliště: Praha
Na spotřebiči ušetříš (pokud ho máš přes internet ) Pozveš si elektrikáře co ma 50tku on to bez problemu zapoji (SPRAVNĚ)dá Ti razitko řekne si o nějaké peníze a je to... Reklamace je na servisu Přijede opravář a opravi Záruka na Kuch linku je něco jiného než na spotřebiče
KAREL GPZ 1100 RED +LTD 1100 RED CKC*224*
prvni spisteni aby bylo ochraneno zarukou musi udelat odbornik s cejchem...ale zapojit nebo pripravit zasuvku muzes sam...jen propojeni primo s kabelem musi on.....ale pokud to udela predem elektrikar s cejchem ktery vystavuje doklad o zpusobilosti zapojeni muze...ten technik ktery prijde po nem rekneme od elektroluxu hodi oko ze je spravne zapojen na vyvod prislusneho napeti a prvni vodu uvari on.....da razitko a jedes dal...cili klidne kup ale postupuj spravne...ja tak udelal vsechny spotrebice v dome.....vcetne kotle,pracky apod...kazdopadne usetris dost i pokud si pozves technika k sobe domu sam 

ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Díky za reakce..myslel jsem si to,že bude lepší si tam to razidlo nechat od někoho dát,ale radši jsem se chtěl ještě zeptat,abych to nedělal zbytečně a zbytečně někoho nehledal.

O záruku na kuchyn mi nejde,tu mít budeme,spíš mi šlo jen o ty spotřebičekarelkavka píše:Záruka na Kuch linku je něco jiného než na spotřebiče

JEN POZOR u nekterych spotrebicu vyzaduji nektere firmy prvni spusteni a uvedeni do provozu autorizovaneho technika....u mycky me..zn elektrolux byli nekompromisni...ale zapojenou uz jsem ji mel...na kotel to same...vec od veci se lisi.... 

ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Sakra KankXi,jsi můj člověkKankX píše:pokud by nevyzadovali razitko autorizovaneho servisu konkretni znacky, pak bych ti mohl nabidnout svoje... 50ku mam a zivnostak na instalaci a servis elektrospotrebicu taky



Hele tak já to dělám takhle. Spotřebiče do svých kuchyní beru z velkoobchodu a taky zapojím (cenově se dostanu na ceny korunky ) , spotřebiče zapojím(kromě plynu a odpadu). A ještě se mi nestalo , že by s tím při reklamaci spotřebiče měl autorizovanej servis problém.A pokud bereš spotřebiče z netu , tak platí , že u nich reklamuješ jen závady , které mohly vzniknout mechanicky (při přepravě), nebo že spotřebič vůbec nereaguje. V ten moment jak je spotřebič zapojený a odskoušený , tak už nereklamuješ u prodejce , ale voláš autorizovanej servis(je uveden na zár.listu) , který přijede a řeší to na místě. Tož toť moje praxe 
Jo a jinak neplatí , jak píše čoud , že musíš vymontovat ledničku a poslat ji zpátky (to by byl trochu problém asi ne?
) Prostě servis , který je uveden v záručáku na 1 místě a je označen jako autorizovanej , tak má povinost přijet. Jeden takový aut.servis byl , nechtěl k mýmu zákazníkovi přijet , tak sem to pořešil s výrobcem a výsledek? Už není autorizovanej servis


Jo a jinak neplatí , jak píše čoud , že musíš vymontovat ledničku a poslat ji zpátky (to by byl trochu problém asi ne?


