Stránka 1 z 1
Vytékání oleje z výfuku
Napsal: pát úno 22, 2008 07:50:29
od F!st!k_KMX
Prosím vás mužete mi někdo poradit.....
Vytéká mi z výfuku olej(už je spálenej a nevim co stim)
za rady budu moc vděčný dekuju předem za odpovědi.
Napsal: pát úno 22, 2008 07:58:53
od volkswagen
No nejprve by bylo dobré napsat nám jaká je to motorka, když budu vycházet z toho že máš motorku podle jména tak KMX je dvoutakt a u těch je to víceméně normální ne?
Napsal: pát úno 22, 2008 08:07:43
od Honza-Zed
u 2T se to stava bezne, pokud das moc oleje do benzinu...
Zmen lehce pomer a bude to dobry...

Napsal: pát úno 22, 2008 08:41:38
od F!st!k_KMX
No je to kawasaki kmx r.v. 2000
u nás ve Městě jí mají 4 lidi a jim to nedělá a mě jedinýmu jo a zdá se mi že se ten výfuk ucpává..... už jsem ho jednou čistil ale je to tu zase
Napsal: pát úno 22, 2008 08:45:04
od F!st!k_KMX
asi si to bere moc oleje a nestíhá to spalovat...
tahle motorka má oddělené mazání a někdy se to musí asi nastavovat.....
sem slyšel o šroubku co je pod nádobkou na olejale bojim se abych to neutáh moc a nezadřel to

Napsal: pát úno 22, 2008 17:56:34
od KankX
lepsi mazat vic nez min, to je u dvojtaktu nejdulezitejsi zasad
A co styl jizdy? Dost casto se mi stavalo neco podobneho, kdyz jsem stroj moc setril. Kdyz jsem ho pak poradne protahl, tak se vyfuk vypalil a uz z nej nic neteklo

Jak jezdi ty dalsi co maji to kmx?
Napsal: pát úno 22, 2008 19:04:40
od DoktorZRX
Nedáváš tam snad M2T

Jinak to může být jak píšou kluci v poměru oleje, zapalováním, ložiskama na klice, ale taky olejem z převodovky a tím pádem guferem.
Napsal: pát úno 22, 2008 23:08:43
od F!st!k_KMX
je pravda že když jsem tomu dal zahulit tak to pak jelo lépe ale pořád to teče....

nejspíš to bude tim zapalováním asi
dám to někomu do servisu a bude to...

Napsal: čtv úno 28, 2008 18:33:28
od fatik
Používej plně syntetickej olej. Mám kmx 125 rv. 97 a oddělený mazání mam odpojený a leju olej normálně do benzínu. Je to jistější..nikdy nevíš kdy se to čerpadlo zadře a potom ti může odejít i motor.
Napsal: pát úno 29, 2008 16:47:10
od misak39
zapalování musí být v pořádku, jinak by to nejelo, nestartovalo atd neboť je to dvoutakt... spíš to vidím na prasklej nebo připečenej kroužek na pístu a pak ty to mohlo dělat i moc oleje v benzinu, což by mohly způsobovat event i ty gufera na klice.
Jo, a podívej se, jestli máš správnou tepelnou hodnotu svíčky, moc studená by hůř spalovala a pak by směs lítala ven taky...
Napsal: pát úno 29, 2008 23:04:19
od Pavel ZRX
Olej promíchej přímo do benzinu, automat. přimazávání odpoj. Plně synt. oleje se mohou používat v poměru až 1l oleje na 100l benzinu. To se pak výfuk nezanáší. Takový poměr je extrém, běžně se míchá 1 ku 60 - 70, ale jen oleje k tomu určené. Pokud používáš oleje nižší kvality, tak je poměr max. 1 ku 50, a to pak teče výfukem, na pístu je škraloup karbonu a výkon motoru s větším množstvím oleje v benzinu taky klesá.
Napsal: ned bře 09, 2008 11:02:38
od F!st!k_KMX
ok diky moc za rady něco zkusim

pak dáv vědět jak to dopadlo
Napsal: pát dub 25, 2008 19:30:22
od hanz-k
Je teda lepší to mit odpojeny to mazani a michat to rovnou do nadrze ten olej...nebo kdyz je to nastaveny tak je to ok..kamos to ma zapojeny a je spokojenej...ma tam origo cidlo..a rikal ze kdyz mu to prestane mazat tak se odpoji elektrika a motorka chcipne takze by nemelo dojit k zadnymu zadreni nebo jinymu poskozeni motoru..Jakej na to máte nazor?
