Výměna oleje ve vidlích na ZX9R

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
Zdrahy
Site Admin
Site Admin

Výměna oleje ve vidlích na ZX9R

Příspěvek od Zdrahy » sob pro 08, 2007 11:39:46

Dostal jsem dotaz na výměnu oleje ve vidlích, jak na to?
ahoj prosímtě mohl by jsi mi poradit jak mám nalít olej do vidlí? nemám s tím žádné zkušenosti, mělo by to být 118 mm od hrany vrchní trubky, ale nejde mi do hlavy jak to tam mám nalít když tam zavazí ta horní část a když jí odšroubuji tak mi vnitřek zapadne dovnitř. děkuji
Já jsem to nikdy sám nedělal a tak vás poprosím o malou radu :wink: i když můj osobní názor je nechat podobnou práci odborníkům.. Jelikož jsem technik a živím se rozebíráním a skládáním poměrně složitých věcí, vím co dokáže udělat neodborný zásah..
jo a prosím komentáře k tématu, ne k tomu jestli si to vyměnit sám :D jinak to promažu :wink:
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Zubr
Ghostrider
Ghostrider

Příspěvek od Zubr » sob pro 08, 2007 13:39:36

Takže, jdeme na to. Dělal jsem to ji 4krát, tudíž už o tom něco vím. Podle manuálu je množství tlumičového oleje do jedné vidle 535+-4 ml. při úplně suché vidlici a 455 ml. při pouhé výměně. Je třeba použít pokud možno syntetický tl.olej viskozity SAE 10W na značce nezáleží. Úroveň hladiny u modelu E ZX9R 2000 je 118+-2 mm (POZOR měří se to při úplném zajetí trubky vidlice do kluzáku, až na doraz.)