Boření mýtů a pár otázek
Napsal: úte říj 16, 2007 22:32:28
Mám Kawu ZXR 750 r.v. 92
1. Jakou funkci mají trubky procházející nádrží?
2.Dočetl jsem se,že v tomto roce se dělaly snad 4 výknově jiné motory-mám těch 100 koníků(je to spojeno s nějakým škrcením)??
3.Na jaro jsem dělal ůdržbu (prevenci) Ale mimo vzduchového filtru nebylo třeba měnit nic,ale jelikož jsem měl již nakoupené díly ,tak jsem je měnil-svíčky, palivové filtry,Vzduchový filtr, oleje a veškeré kapaliny.... Po následné kompletaci motorka jela tak jako .......... nechci být sprostý.Výzkumem jsem zjistil,že byly opálené kontakty na bimetalickým relé palivového čerpadla a to vynechávalo.Tedy vyřešeno!Leč zůstal jeden malý nešvar---Zásadní chyba(myslím ted)
4. Mnohem větší výkonový skok asi tak okolo 9000 ot. --předtím to tak nebylo.Dá se říct ,že před tím to jelo více lineárně-ted to jede do těch 9000ot stejně,ale pak je to silnější. Důvody??? Možná léčba???
Dík Jiřina
1. Jakou funkci mají trubky procházející nádrží?
2.Dočetl jsem se,že v tomto roce se dělaly snad 4 výknově jiné motory-mám těch 100 koníků(je to spojeno s nějakým škrcením)??
3.Na jaro jsem dělal ůdržbu (prevenci) Ale mimo vzduchového filtru nebylo třeba měnit nic,ale jelikož jsem měl již nakoupené díly ,tak jsem je měnil-svíčky, palivové filtry,Vzduchový filtr, oleje a veškeré kapaliny.... Po následné kompletaci motorka jela tak jako .......... nechci být sprostý.Výzkumem jsem zjistil,že byly opálené kontakty na bimetalickým relé palivového čerpadla a to vynechávalo.Tedy vyřešeno!Leč zůstal jeden malý nešvar---Zásadní chyba(myslím ted)
4. Mnohem větší výkonový skok asi tak okolo 9000 ot. --předtím to tak nebylo.Dá se říct ,že před tím to jelo více lineárně-ted to jede do těch 9000ot stejně,ale pak je to silnější. Důvody??? Možná léčba???
Dík Jiřina