Mám Kawu ZXR 750 r.v. 92
1. Jakou funkci mají trubky procházející nádrží?
2.Dočetl jsem se,že v tomto roce se dělaly snad 4 výknově jiné motory-mám těch 100 koníků(je to spojeno s nějakým škrcením)??
3.Na jaro jsem dělal ůdržbu (prevenci) Ale mimo vzduchového filtru nebylo třeba měnit nic,ale jelikož jsem měl již nakoupené díly ,tak jsem je měnil-svíčky, palivové filtry,Vzduchový filtr, oleje a veškeré kapaliny.... Po následné kompletaci motorka jela tak jako .......... nechci být sprostý.Výzkumem jsem zjistil,že byly opálené kontakty na bimetalickým relé palivového čerpadla a to vynechávalo.Tedy vyřešeno!Leč zůstal jeden malý nešvar---Zásadní chyba(myslím ted)
4. Mnohem větší výkonový skok asi tak okolo 9000 ot. --předtím to tak nebylo.Dá se říct ,že před tím to jelo více lineárně-ted to jede do těch 9000ot stejně,ale pak je to silnější. Důvody??? Možná léčba???
Dík Jiřina
Boření mýtů a pár otázek
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Ty hadice žádnou funkci nemají, jen okrasnou. Výkonových verzí bude určitě víc než 4, US verze, California verze, německá, francouzská, švýcarská, UK... výkony od 55 kW (75 k) pro Švýcarsko, 100 k pro Německo, Francii, až k plnýmu výkonu. Ale přesnej způsob škrcení nevím. Můžou to být vložky v sání, omezenej chod šoupátek v karburátorech atd.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::