Boření mýtů a pár otázek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kawanava
Příspěvky: 17
Registrován: pon kvě 14, 2007 21:37:24
Bydliště: Ostrava

Boření mýtů a pár otázek

Příspěvek od Kawanava » úte říj 16, 2007 22:32:28

Mám Kawu ZXR 750 r.v. 92
1. Jakou funkci mají trubky procházející nádrží?
2.Dočetl jsem se,že v tomto roce se dělaly snad 4 výknově jiné motory-mám těch 100 koníků(je to spojeno s nějakým škrcením)??
3.Na jaro jsem dělal ůdržbu (prevenci) Ale mimo vzduchového filtru nebylo třeba měnit nic,ale jelikož jsem měl již nakoupené díly ,tak jsem je měnil-svíčky, palivové filtry,Vzduchový filtr, oleje a veškeré kapaliny.... Po následné kompletaci motorka jela tak jako .......... nechci být sprostý.Výzkumem jsem zjistil,že byly opálené kontakty na bimetalickým relé palivového čerpadla a to vynechávalo.Tedy vyřešeno!Leč zůstal jeden malý nešvar---Zásadní chyba(myslím ted)
4. Mnohem větší výkonový skok asi tak okolo 9000 ot. --předtím to tak nebylo.Dá se říct ,že před tím to jelo více lineárně-ted to jede do těch 9000ot stejně,ale pak je to silnější. Důvody??? Možná léčba???

Dík Jiřina

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » stř říj 17, 2007 09:06:38

Ty hadice žádnou funkci nemají, jen okrasnou. Výkonových verzí bude určitě víc než 4, US verze, California verze, německá, francouzská, švýcarská, UK... výkony od 55 kW (75 k) pro Švýcarsko, 100 k pro Německo, Francii, až k plnýmu výkonu. Ale přesnej způsob škrcení nevím. Můžou to být vložky v sání, omezenej chod šoupátek v karburátorech atd.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
čoud
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 4340
Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čoud » stř říj 17, 2007 21:19:13

JJ, ty hadice tam jsou spis na ozdobu, ZXR o ne prislo tusim v 92, ale ze by nemely vubec zadnou zlepsovaci funkci to bych zase netvrdil, rozhodne bych je tam nechal, navic je to hezky ;-)
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » stř říj 17, 2007 21:23:27

Ještě jinak, ty hadice je první verze náporového sání, funkci mají a bez nich by to nebolo Zero :wink:
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » stř říj 17, 2007 21:33:40

Ne, náporové sání to není, je to přívod chladného vzduchu na motor.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » stř říj 17, 2007 21:38:44

Každý den kdy se něco naučíš, jsi nežil nadarmo Juhuuuuu dnešek si můžu v kalendáři odškrtnout :D Vážně jsem měl za to, že se jedná o prvotní nápad krmit sání stlačeným vzduchem :wink:
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » stř říj 17, 2007 21:45:06

Mě to taky někdo tvrdil a věřil jsem tomu, že je to náporový systém sání. Tady mladý pán na fotce mě přesvědčil, že to není pravda.
Obrázek
ZRX 1200 R

Odpovědět