Už jsem se ptal, ale asi to zapadlo. Z manuálu jsem to moc nepochopil. Mám trošku bordel v hadicích z nádrže. Jasné je mě jen ta od ventilu, ale pak je jedna co vede ze stejného místa, jako je čidlo stavu paliva a ta je jen spuštěná a druhý konec jde do luftu. Pak na nádrži na pravá straně poblíž sedla (samozřejmě naspodu ) je takový ten dutý čudlík, evidentně na další šlauch, který tam od začátku chybí. Jde v pohodě profouknout, že by z něho někdy chcal benznín jsem si nevšiml. Ok, tam prostě jen chybí šlauch, i dle manuálu je jen spuštěný dolů. Ale k čemu je prosím teda ten šlauch co jde od toho čidla?
PS: Nafotit nemůžu, foťák odešel na věčnost
Hadičky
takže pro názornost 
Ale odpovím si sám. Konzultoval jsem to totiž z manuálem na ZRX 1200 a člověk by nevěřil v kolikati se to liší blbinách. Takže ta 1200 má ty šlauchy úplně někde jinde, a mě tam asi jen chybí ten dole na tom ventilku dole u ruky.
To samé s tím hlavním šlauchem, pokud jsem to dobře přečetl tak na 1200 jde shora zatímco na 1100 zespoda karburtátorů.

Ale odpovím si sám. Konzultoval jsem to totiž z manuálem na ZRX 1200 a člověk by nevěřil v kolikati se to liší blbinách. Takže ta 1200 má ty šlauchy úplně někde jinde, a mě tam asi jen chybí ten dole na tom ventilku dole u ruky.
To samé s tím hlavním šlauchem, pokud jsem to dobře přečetl tak na 1200 jde shora zatímco na 1100 zespoda karburtátorů.
ZX-12R naked
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
jo tak na tom dole ti jen chybi hadicka, ktera je pustena rovnou dolu kolem trubky ramu... ja ji mam pripevnenou k ramu a tak ji musim nasadit vzdy az po usazeni nadrze na spravne misto. Jinak bych mozna poradil i ohledne jinych hadicek ale musel bych videt fotky o co presne jde.. 

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
tak jsem to vyřešil
. Návod pro stejné "šikuly" jako já
Sedneme obkročmo na motorku (stejnak nám to chybí)
pravou ruku zasuneme zespodu ke karburátorům, dlaní směrem nahoru, spíše ze směru od motoru
nahmatáme výstupek, ktreému zavizí štelování volnoběhu. tenmusíme prsty trošku odsunout
levou rukou na to místo zasuneme hadičku (je lepší vnitřek trošku promáznout
prsty navedeme na správné místo a za tlaku na hadičku s ní šroubujeme na obě strany
A už je tam
oželíme, že nebude zasychrovaná sponkou
jedeme se projet


Sedneme obkročmo na motorku (stejnak nám to chybí)
pravou ruku zasuneme zespodu ke karburátorům, dlaní směrem nahoru, spíše ze směru od motoru
nahmatáme výstupek, ktreému zavizí štelování volnoběhu. tenmusíme prsty trošku odsunout
levou rukou na to místo zasuneme hadičku (je lepší vnitřek trošku promáznout
prsty navedeme na správné místo a za tlaku na hadičku s ní šroubujeme na obě strany
A už je tam
oželíme, že nebude zasychrovaná sponkou
jedeme se projet

ZX-12R naked
tunning woe ne?!
. Je to nouzovka, teď když vím jak na to, tak to buď zkusím narvat nějak sám nebo to někam můžu aspoň odvést. Hadičku jsem kontroloval každých 5km, ale je celkem tuhá určitě víc než byla origo a taky bohužel o nějaku tu setinku mm tlužčí, takže i ta sponka jde dost těžko.

ZX-12R naked