Stránka 1 z 3
Seřízení karbců
Napsal: ned zář 30, 2007 20:14:28
od Robi
Prosím kohokoliv kdo má trpělivost mi vysvětlit seřízení karbců na ZX600R a to udělat podtlaky a synchro klapek.Co povolit,utáhnout kam napíchnout ty zkur....ný hadičky na podtlaky apod.Už si fakt nevím rady.Díky Připomínky typu dej to do servisu až na poslední místo

Napsal: ned zář 30, 2007 20:38:13
od volkswagen
Počkej na Zubra, ten ti to vysvětlí tak že ti z toho půjde hlava kolem :--D
Napsal: ned zář 30, 2007 23:42:20
od Zubr
Napsal: pon říj 01, 2007 00:27:26
od Zubr
Nevím přesně kde je připojení na tvé motorce, ale většinou bývá buďto na gumových přírubách mezi karb. a motorem ze shora(můžou na nich být ucpávky, nebo jsou propojeny hadičkou, vždy vnější válce mezi sebou a vnitřní válce mezi sebou), a nebo jsou ze spodu pod přírubami na ventilové hlavě.
Po připojení čtyř podtlakových manometrů je potřeba při nastartovaném motoru srovnat všechny manometry na stejnou hodnotu.(To jakou budou ukazovat hodnotu podtlaku je naprosto nepodstatné.) K tomu, aby byla hodnota stejná, je třeba nastavit škrtící klapky. Mezi sousedícími karburátory jsou propojeny hřídelky klapek a jsou na nich štelovací šroubky(celkem tři). Postup seřizování je takový, že se k sobě sladí krajní dva válce na každé straně, a potom prostředním šroubkem se srovnají ty dvě dvojice k sobě. Tím jsou k sobě všechny karburátory sesynchronizované.
Pokud máš pochybnost o správném nastavení volnoběžné směsi, a víš z manuálu správné nastavení, je nutné volnoběžnou směs nastavit ještě před samotnou synchronizací, protože to má vliv na jednotlivé karburátory a může se synchronizace rozhodit.

Napsal: pon říj 01, 2007 00:33:14
od Zubr
Ještě maličkost, nezapomeň dobře nasadit zpět všechny ucpávky a hadičky. Pozor, mají mršky tendenci vylítnout ven, pak to saje falešný vzduch a jede jak traktor

Napsal: pon říj 01, 2007 07:48:45
od NRG
Robi: no nevím, ale zkoušet to napoprvé jen podle psanejch rad bych si asi netroufnul. Každopádně bych si aspoň sehnal servisní manuál, abych měl aspoň fotky postupu. Nebo to napoprvé někam dát, kde tě nechají dívat

Napsal: pon říj 01, 2007 08:19:16
od Robi
Zubr:Jasan,ale mám na to pouze toto a to má jenom dvě hadičky.

Napsal: pon říj 01, 2007 08:42:54
od volkswagen
No nejsem sice odborník, ale tohle bude dobrý tak leda na nějaký fyzikální pokus ve škole, do motorky bych se s tím nevrtal
Napsal: pon říj 01, 2007 09:14:53
od Robi
Nu,ale stejně nevím kam to napíchnout

Z pohledu zepředu je u 1.karb. vlevo hadička,u 2.karb.je gum.krytka,3.karb.je z 1.karb.spojená se 4..karb. a to je připojeno na někam??
Napsal: pon říj 01, 2007 11:24:26
od Dak
Jestli máš jen takový měřák tak stím si podtlaky neuděláš. Musíš mít čtyři nezavisle na sobě. Prostě čtyři "budíky" čtyři hadičky. Nastartuješ, některé budou mít stejnou hodnotu (budou o.k.) a některé budou přes nebo pod. Jinak podle manuálu je to samozřejmně nejpřesnější. Snadné to není a pokud jsi to nikdy nedělal mohlo by to dopadnout blbě. Něco najdeš tady :
http://www.motorkari.cz/index.php?show= ... 3479&aks=2 http://www.motorkari.cz/tisknout.php?id=00000003479 http://www.motodiagnostika.cz/VacuumMate.htm
Napsal: pon říj 01, 2007 12:10:57
od Robi
Tož chlapi díky,tak se na to vykašlu.Není tady někdo blízko Slanýho kdo by to zmáknul?Odměna jistá

Napsal: pon říj 01, 2007 15:03:48
od Robi
Robi píše:Tož chlapi díky,tak se na to vykašlu.Není tady někdo blízko Slanýho kdo by to zmáknul?Odměna jistá

jinak jsem teda v haj..u
Napsal: pát říj 12, 2007 16:15:53
od sweetyboy
cus lidi vidim ze tu resite karbce...a nevite nahodou nekdo na kolik to prijde v servise zestelovat?na tohle bych taky nemel nervy...dikec
Napsal: pát říj 12, 2007 16:24:07
od Robi
Tak kolem pěta.
Napsal: pát říj 12, 2007 16:30:05
od sweetyboy
Robi píše:Tak kolem pěta.
tak to je pekne, ale u me vsechny problemy nekonci..mam navic problem s otackama nebo alespon motorka nechce moc do otacek tak pres asi 7tis.
to si asi na me v servise posmaknou
