Napínání řetězu
Napínání řetězu
No jo, zase otravuju já. Dneska jsem si troufl na největší technický zásah a to napnutí řetězu. A hned problém. MOtorka na zadním zvedáku, povolím ty svislé imbusy co drží tu objímku a to na obou stranách kola, zastrčím imbus na straně kde je řetěz a přitáhnu asi tak o půlku zoubku (jen z jedná strany výřezu na druhou). Když chcu ale pakto přitáhnout i druhou stranu zjistím, že tam už se riska nachází na stejném místě. Proto jsem objímky zase zašrouboval a skoničl.
Je možná, že se tak otočila i druhá strana? Zkoušení deskou mě připadá dost od oka (přitáhl jsem to fakt o milimetřík), laser nemám. Jak to teda zjistit a je to vůbec potřeba zkoumat, když risku jsou na obou stranách na stejném místě?
Je možná, že se tak otočila i druhá strana? Zkoušení deskou mě připadá dost od oka (přitáhl jsem to fakt o milimetřík), laser nemám. Jak to teda zjistit a je to vůbec potřeba zkoumat, když risku jsou na obou stranách na stejném místě?
ZX-12R naked
v manuálu píšou, že se to má doštelovat na každé straně zvlášť... že je to excentr jsem veděl, že štelování s ním je luxus jsem veděl taky, ale že se to našteluje na obou stranách najednou mi řekl až NRG na tajném závodě a to jsem to už předtím napínal a pořád kontroloval obě strany
Chceš bejt všude a nejseš nikde.
To mě poslední dobou nějak vystihuje...
H***a CRF 250L
To mě poslední dobou nějak vystihuje...
H***a CRF 250L
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
JJ, schválně jsem se koukal do manuálu a taky tam mám, že se mají doštelovat obě strany. Ale je to nesmysl, obě se otáčí současně. Stejně tak jsem moc nepochopil "wheel alignment" (nastavení osové souměrnosti kola). Když teda pominu, že díky tomu excentru by kolo mělo být v ose pořád, tak tam píšou "povolit matici zadní osy, otočit excentrem úplně dopředu, utáhnout matici a nastavit excentrem napnutí řetězu". Smysl tohohle teda nechápu.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
jestli jsi neudělal chybu v překladuNRG píše:JJ, schválně jsem se koukal do manuálu a taky tam mám, že se mají doštelovat obě strany. Ale je to nesmysl, obě se otáčí současně. Stejně tak jsem moc nepochopil "wheel alignment" (nastavení osové souměrnosti kola). Když teda pominu, že díky tomu excentru by kolo mělo být v ose pořád, tak tam píšou "povolit matici zadní osy, otočit excentrem úplně dopředu, utáhnout matici a nastavit excentrem napnutí řetězu". Smysl tohohle teda nechápu.
EAGLE FLY FREE ZRX 1100R
Pánové nikdy jsem tento systém nešteloval páč nemám zrx nebo zzr. Ale podle manualu je jasné, ž pokud nepovolíte osu zadního kola, tak se budou excentry pohybovat spolu, protože jsou stažené k sobě utahovacím momentem 98Nm. Jestliže tu osu povolíte půjde štelovat každý zvlášť.
Toť asi tak. Tom
Toť asi tak. Tom
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
volkswagen píše:No je to asi proto že to mění geometrii motorky anebo spíš výroba dvou velkých excentrů je dražší než tam namrdat dva šrouby a velkou matici.....
jo a závlačku O tento systém se otírá každý druhý novinář, prý, že kawa má těchto matek se závlačkou plné sklady, tak to dává na všechny motorky
G.
ZX10R KRT 2016
CKC#317
CKC#317