Stránka 1 z 2

Regulator tlaku ve vidlicich

Napsal: sob čer 23, 2007 12:59:55
od wondry
Ahoj, mam GPZ600R, a na pravé straně vidlice, je regulator tlaku. Zrejme nefunguje, protoze pri brzdeni jdou vidle az na doraz. Motorku mucim jen po letisti.Takze potrebuji aby byla vidle trochu tvrdsi, zadny jiny nastavovani nepotrebuju. Jde mi to, kdyz vypustim olej z vidlic a dam tam hustsi, jestli to bude tvrdsi, nebo jestli musim ten regulator vymontovat a tu diru nejak zaslepit. Dekuju
[/b]

Napsal: sob čer 23, 2007 13:11:23
od MMKS
a co jen olej přilít?

Napsal: sob čer 23, 2007 15:55:48
od wondry
No ja prave prilejvam, porad se nic nedeje.a najednou to uplne ztvrdne, ze to ma zdvih treba jen 5 cm. pridavam po jednom vicku do kazde vidlice.a taky mi jeste neni trochu jasny, proc je ten regulator jen na jedny vidlici? dik

Napsal: ned čer 24, 2007 23:08:45
od misak39
co máš za rok? Podle mě by měl bejt na každý straně jeden. Vypadá to, že jeden chybí a druhej je zaslepenej.

Napsal: pon čer 25, 2007 08:01:42
od NRG
Nemusí, některý motorky mají společnej pro obě vidle, jestli si to dobře pamatuju, tak na mé staré Hondě VF 750F to tak bylo. Na jedné vidli byl ventilek pro dofukování vzduchu a na druhé regulátor předpětí.

Napsal: pon čer 25, 2007 08:49:13
od wondry
Je to r.v.1992, nejaka americka verze pry. Je to jen na jedne strane(napravo). A daji se na tom nastavit tri polohy. Ale vubec to nereguje, vedou k tomu dva kabely.Zadny ventilek na vidlicich neni. Podle me leva funguje jako klasika, a ta prava ma pri prudkym brzdeni pritvrdit. Potrebuju vedet, jestli kdyz to zaslepim. TAk to bude fungovta jako klasika?

Napsal: pon čer 25, 2007 09:03:15
od NRG
No to se mi nezdá, že by jedna měla přitvrdit a druhá ne, vidle se vždycky musí chovat obě stejně. Zkusil bych tam dát hustší olej a nějaký podložky pod víčko.

Napsal: pon čer 25, 2007 15:29:03
od wondry
Je to divny, no. O vikendu to nafotim a dam to sem, at mi verite=). Ja to s tim olejem zkousel, ale podle me v ty pravy prave neni klasickej prepousteci ventil a chodi to nejak pres ten regulator, jenze ten nechodi, tak kdyz tam dam vic oleje, tak to uplne ztvrdne. Asi budu muset sehnat jiny vidle.

Napsal: pon čer 25, 2007 22:28:14
od Pavel ZRX
Pokud je regulátor tlaku jen na jedné vidlici, měla by tam být propojovací hadička, spojující obě vidlice. Je blbost, aby byl na každé vidlici jiný útlum. Kamarád má Z 1000 r.v. 04 a má taky regulátor tlaku jen na jedné vidlici. Při koupi této motorky se mě to moc nezdálo a tak jsem to prověřoval v Brně v Asku. Řekli mě že to tak má být.

Napsal: úte čer 26, 2007 06:55:44
od wondry
No logiku to ma.Melo by to byt propojeny.Ale neni tam nic.Je to proste jen na jedne vidlici.

Napsal: úte čer 26, 2007 08:01:17
od volkswagen
Mmch mohu se zeptat co myslíte regulátorem tlaku? Předpětí pružiny, tlumení nebo odskok? Nebo mluvíte o tom zařízení proti ponořování přední vidle anebo dokonce o té pneumatické vidli co taky Kawa dělala?

Jinak Zko má nastavitelné předpětí na obou a útlum jenom na pravé vidli, je to tak a nevadí to .-)

Napsal: úte čer 26, 2007 08:56:05
od wondry
Je to v dolni casti vidlice, velky asi 50x30x30. Nejlip jsi to asi nazval tim Omezovacem ponoreni predni vidlice pri brzdeni.

Napsal: úte čer 26, 2007 09:08:55
od volkswagen
Jo to bude ono, rychlej útlum :-) Tak IMHO ať to zaslepíš nebo nezalepší tak to nebude dělat nic. Máš-li měkké vidle a nemůžeš se doštelovat tak nové pružiny, podložky, planžety, hustší olej :-)

Napsal: úte čer 26, 2007 11:45:23
od wondry
Takze to tam muzu nechat a laborovat jen s olejem? Jde mi o to aby to nedelalo nejakej bordel. Aby se to chovalo porad stejne.

Napsal: úte čer 26, 2007 12:06:04
od volkswagen
www.halbich.cz To jsou lidi kteří se v podvozkách opravdu vyznají, zkus tam zavolat