Tak jsem se o víkendu rozhodl kouknout na stav rozvodů a opotřebení vaček a jejich uložení.Po odkrytí ventilového víka jsem byl velmi spokojen,vše bylo bez známek opotřebení,paráda.Radost mi zkazil pouze středící váleček který vypadl z uložení vačky.Tak mě čekala inspekce spodní části.Po sundání víka zapalování jsem váleček nikde neviděl.Byl jsem nucen vyrobit přípravek na sundání rotoru,což se podařilo.Váleček stále nikde.Tak jsem nakonec musel sundat i mezipřírubu.A teď to přišlo.Váleček vyskočil z motoru,ale hlavně,teprve teď jsem zjistil že mám prasklý napínák řetězu vyvažováků!Ještě s ním nebylo od výroby hýbáno,přesto praskl.Naštěstí řetěz udržela pružina.Ještě že motorkovej pánbu chtěl,abych se tam koukl...
Rada pro všechny majitele,kteří ještě neprovedli tuto kontrolu:Nespoléhejte na to,že je vše v pořádku,a koukněte se tam!
Pro Majitele KLR
Pro Majitele KLR
Jeden stačí....na všechno....
- dworakmirek
- Easy rider
- Příspěvky: 376
- Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
- Bydliště: Znojemsko
- JAROSLAVA CHADIMOVÁ
- Babyrider
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob bře 17, 2007 19:38:32
- Bydliště: TEPLICE
Synek by potřeboval vědět jestli při nastavení pístu v horní úvrati,značka T,mají být nosy vaček k sobě nebo od sebe.(KLR 650-RV 97)díkdworakmirek píše:hel jestli si pamatuješ tak tenhle problem sem tady už dával a přímo fotky u toho taky byly, tam sem si nechal vyrobit ten kroužek novej navařil sem ho na ten štelovací půlměsíc a vesele jezdím dále
KAWASAKI ER-5
Synek by potřeboval vědět jestli při nastavení pístu v horní úvrati,značka T,mají být nosy vaček k sobě nebo od sebe.(KLR 650-RV 97)dík[/quote]
Šipky vyražené na kolech směřují obě ve směru jízdy,jakoby s vodorovně s rovinou hlavy.Mezi nimi je 37čepů řetězu:Pokud je řetěz vytahaný,není to uplně přesně rovina,ale čepy je nutno dodržet.
Šipky vyražené na kolech směřují obě ve směru jízdy,jakoby s vodorovně s rovinou hlavy.Mezi nimi je 37čepů řetězu:Pokud je řetěz vytahaný,není to uplně přesně rovina,ale čepy je nutno dodržet.
Jeden stačí....na všechno....
- JAROSLAVA CHADIMOVÁ
- Babyrider
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob bře 17, 2007 19:38:32
- Bydliště: TEPLICE
Anti píše:Synek by potřeboval vědět jestli při nastavení pístu v horní úvrati,značka T,mají být nosy vaček k sobě nebo od sebe.(KLR 650-RV 97)dík
Šipky vyražené na kolech směřují obě ve směru jízdy,jakoby s vodorovně s rovinou hlavy.Mezi nimi je 37čepů řetězu:Pokud je řetěz vytahaný,není to uplně přesně rovina,ale čepy je nutno dodržet.[/quote]Tak to nastavil správně,dík.
KAWASAKI ER-5