Stránka 1 z 1
Ventily ZX6R01
Napsal: ned bře 12, 2006 16:43:38
od Pavel Kočický
Tak kdo mi poví,kolik stojí a co obnáší kontrola,popř. seřízení ventilové vůle na mém žluťáskovi?Blížím se k magické hranici 24000km,tak abych si připravil eura

Budou mi sundavat kapoty,nebo jim stačí jen nádrž?P.S.:psal jsem už dva mailíky do kawasaki Motoplus Kladno a žádná odpověd-serou na mě jak na placatej kámen(nebo nepotřebujou penízky),asi si udělám výlet k panu Havrdovi (na vystavě moc příjemnej chlapík

).Díky za rady.
Pavel ZX6R 01
Napsal: ned bře 12, 2006 16:56:39
od čoud
To jo, RObert Havrda, to je Killer!
Pokud na tebe serou v Kladne tak zkus jineho servisaka Kawa, nebo se opravdu projed a prijed do Hradce k Havrdovi...
Ohledne kapot, nevim to teda na 100% ale pokud vse bude bez problemu, tak se bude asi sundavat jenom nadrz...
Re: Ventily ZX6R01
Napsal: ned bře 12, 2006 23:20:38
od jaris
Pavel Kočický píše:Tak kdo mi poví,kolik stojí a co obnáší kontrola,popř. seřízení ventilové vůle na mém žluťáskovi?Blížím se k magické hranici 24000km,tak abych si připravil eura

Budou mi sundavat kapoty,nebo jim stačí jen nádrž?P.S.:psal jsem už dva mailíky do kawasaki Motoplus Kladno a žádná odpověd-serou na mě jak na placatej kámen(nebo nepotřebujou penízky),asi si udělám výlet k panu Havrdovi (na vystavě moc příjemnej chlapík

).Díky za rady.
Pavel ZX6R 01
no s tima kapotama to nevim, ale obnasi to sundani nadrze(popr tech postranich kapot)sundani vent vika, sundani jednoho vicka na motoru(aby otacets motorem)a pak mereni vuli ventilu,popr jejich serizeni(dohromady max cca 5h)
Napsal: pon bře 13, 2006 19:00:56
od Pavel Kočický
Dekuji za reakce.Snad bude stacit sundat nadrz a viko motoru.jestli to bude trvat do 5h,tak bych se teoreticky mohl vejit do 2000kc,ne?
Pavel
Napsal: pon bře 13, 2006 20:59:23
od jaris
pokud to pujde bezproblemu tak urcite,za hodinu prace byva 300-350Kc, urcite bych se nejdriv domluvil se servisem na predpokladane cene

Napsal: čtv bře 16, 2006 13:51:50
od Jindra
Na zx9 nemusíš sundávat kapoty. jen nádrž a to pod ní. a pokud jsi troch zručný máš nějaké nářadí tak to musíš zvládnout sám. tak 1,5-2 hod a máš to přeměřené. Horší jak budeš muset nějakou podložku brousit, nebo dávat novou. to máš vačky, rozvody ,boky kapot dolů.
já jsem měl štěstí. jen sem to přeměřil a vše bylo v toleranci.

Napsal: pon bře 20, 2006 20:59:47
od drak
Jindra píše:Na zx9 nemusíš sundávat kapoty. jen nádrž a to pod ní. a pokud jsi troch zručný máš nějaké nářadí tak to musíš zvládnout sám. tak 1,5-2 hod a máš to přeměřené. Horší jak budeš muset nějakou podložku brousit, nebo dávat novou. to máš vačky, rozvody ,boky kapot dolů.
já jsem měl štěstí. jen sem to přeměřil a vše bylo v toleranci.

nikdy sem neslyšel že by se ty podložky brousily vždycky se objednávaj přesny velikosti a jedna cca 250kč nebo výmenou
Napsal: úte bře 21, 2006 04:25:16
od Jindra
poud je ta podložka větší, tzn že je tam malá vůle, tak ji vyhodíš a na magnetce ji přebrousíš. pokud je ale už vůle velká, tak ji musíš koupit novou

Napsal: čtv bře 23, 2006 15:28:00
od Dave
Obvykle je vůle menší, ventil se zaklepe, tedy brousit nebo zkusit proházet a brousit jenom něco.
Ovšem podle manuálů se podložky mění, protože mají čísla podle výšky a když je někdo zbrousí je v tom pak bordel.