Chozé je pracovně mimo Čr, ale už brzo se vrátí Jo a to přeložený nastavení od Milana si taky rád přečtumilda píše:Tak upřímnou soustrast....666S999 píše:alespoň v klidu pokocháte závodem!!! Dneska se jede GP Italy, docela mě štve že asi neuvidím...zkusím testnout Sweden TV, jestli to dávaj...tady svítí zoncna a nebe bez mráčku, k posrání bez motorky!!!
Asi mi to uniklo-proč jsi bez moto??
ZRX - nastavení podvozku
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: tak se...
Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
kluci mám přeložený ten manuál na to nastavení podvozku. Kamoš sice umí anglicky dobře, ale já tomu rozumím prd a on je zatím jen příslušník VB (virtual biker tzn. má prolezené nazpaměť všechy testy a inzerce) takže ty odborné názvy překládal tak nějak odhadem.
Ostatně myslím, že to nebylo zas tak náročné a většina lidí si to přeloží sama. Pokud je ale někdo tak šikovný jako já a chtěl by to poslat, tak dejte vědět. Pošlu to mail nebo dejte vědět kam to vyvěsit. Dávat dokument na rapidshare se mě zdá přehnané.
PS: jsou to jen ty tři stránky týkající se nastavení. Teoreticky bych to mohl zkopírovat i sem, ale nedám k tomu zase ty obrázky a tabulky
Ostatně myslím, že to nebylo zas tak náročné a většina lidí si to přeloží sama. Pokud je ale někdo tak šikovný jako já a chtěl by to poslat, tak dejte vědět. Pošlu to mail nebo dejte vědět kam to vyvěsit. Dávat dokument na rapidshare se mě zdá přehnané.
PS: jsou to jen ty tři stránky týkající se nastavení. Teoreticky bych to mohl zkopírovat i sem, ale nedám k tomu zase ty obrázky a tabulky
ZX-12R naked
jednoduše, jestli ti to doteď sedí tak se do toho nerýpej, jinak to pak nenastavíš do rozumného kompromisu. V tom manuálu není uvedeno nic jiného, než že čím lepší silnice nebo vyšší rychlost tím víc přitvrdit. Já mám nastaveno hodně natvrdo a vyhovuje mi to tak, zase na hrbách to uskakuje a podvozek ztrácí jistotu
ZX-12R naked
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Na předních taky tři,aby to nebylo tak fádní....Teamgreen píše:No, tos mi moc neporadil, samozřejmě to nemám nastavený tak jak to vyjelo z fabriky. Rád bych věděl alespoň na co jsou jednotlivé nastavovací prvky na tlumičích. Na zadních jsou tři, na předních dva. Manuál nemám.
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
PRUŹENÍ A TLUMENÍ
ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555
CKC 555
-
- Příspěvky: 29
- Registrován: úte bře 24, 2009 08:31:57
- Bydliště: Praha 10
cvakání
taky se přidám k tématu cvakání, v manuálu jasně píšou, že na dvanáctce to cvakat má, ale mě to necvaká. Pak si taky myslím, že u X let starých motorek, jako naše REXy v podstatě jsou všechny, na našich šílenejch cestách při různě sjetých gumách a spíš cestovnímu tempu, které asi většina Rexařů jezdí si myslím, že opravdu poznáme jenom změnu předpětí pružiny (tj. vzadu i vepředu to co se mění klíčem) a všechny ty nastavování odskoku atp kolečky a šroubky nahoře a dole můžeme sroubovat a otáčet kam chceme a stejně to nepoznáme....DoktorZRX píše:Jasný, tam myslím pomáhá i to cvakánímilda píše:
Na středových šroubkach to nepoznáš,ty je nejlepší nadoraz povolit a oba současně a stejně utahovat....
Jen můj názor, teď do mě:)