Stránka 1 z 1

Prosim o radu problem ZX-9R 98

Napsal: stř dub 25, 2007 12:50:01
od puli599sk
ahojte pisal mi kamarat ktory vlastny ZX-9R rv.98 ma najetych 50 000KM pri nizkych otackach mu nejdu vsetky valce menil sviecky aj vzduch filter.pri vysokych otackach uz idu vsetky 4valce a druhy problem ked moto ujede cirka 50KM tak sa mu velmi zhlucny rozvodova retaz

Napsal: stř dub 25, 2007 19:52:54
od Jard4
Nejsem žádnej expert ale podle toho že to dělá jen v nízkých otáčkách, bych to viděl na seřízení karbců..podtlaky

Napsal: stř dub 25, 2007 20:31:04
od Ninja
To by chtělo pořádně seřídit karbce a kouknout na rozvoďák jak je na tom. Co nejdřív, aby to pak nebylo horší a dražší.

Napsal: čtv dub 26, 2007 17:17:07
od Dak
Přesně tak jak říká Ninja. Možná bych jenom pak nechal změřit tlaky.

Napsal: čtv dub 26, 2007 18:02:55
od DoktorZRX
ZX9ce 98 občas zlobilo palivový čerpadlo a poznalo se to tak, že neodstartovala z místa jak by měla.

Napsal: čtv dub 26, 2007 22:51:33
od puli599sk
dakujem za radu poslal som mu to e-mailom vase rady tak ze sa to pokusi nastavit akorad pisal ze je tam nejaky naprd pristup ale vtom si musi pomoct sam snad mu to pojde bez nervou

Napsal: pát dub 27, 2007 00:27:08
od Zubr
Ten chod na tři válce může způsobovat: 1.ucpaná volnoběžná tryska v karburátoru, 2.ucpaný vzduchový kanálek pro tvorbu volnoběžné směsi (vstup je pod sacími hrdly, obvykle nasaje nějaký bordel, který se tam při čištení filtru omylem dostal), 3.vypadlá podtlaková hadička( méně pravděpodobné), 4.mě doposud neznámý důvod(problémi se zapalováním bych vyloučil).

Když to nechá pár minut běžet na volnoběh, tak podle jiného zabarvení svíčky pozná na kterém karburátoru je problém. Seřízením podtlaků to nevyřeší, spíš to ješte více rozhodí, protože postižený válec bude automaticky vykazovat jiný podtlak. :!:

To chrastění rozvodového řetezu může způsobovat zaseklý napínák rozv.řetezu. Tento problém trápí drtivou většinu kawinek. Není to nijak závažný problém, jen potřebuje čas od času(řekněme po 6000km) vyndat, uvolnit ze zaseklého stavu, zkontrolovat jestli není již na konci a znovu namontovat. Bohužel je to konstrukční vada a není jisté, že po koupi nového napínáku nebude i ten zlobit. Čus Tom

Napsal: pon kvě 07, 2007 10:46:54
od puli599sk
tak mi pisal a nakoniec to bolo tesnenie pod hlavou.