Prosim o radu problem ZX-9R 98

Odpovědět
Uživatelský avatar
puli599sk
Příspěvky: 23
Registrován: úte bře 27, 2007 14:19:51
Bydliště: Skalica / Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Prosim o radu problem ZX-9R 98

Příspěvek od puli599sk » stř dub 25, 2007 12:50:01

ahojte pisal mi kamarat ktory vlastny ZX-9R rv.98 ma najetych 50 000KM pri nizkych otackach mu nejdu vsetky valce menil sviecky aj vzduch filter.pri vysokych otackach uz idu vsetky 4valce a druhy problem ked moto ujede cirka 50KM tak sa mu velmi zhlucny rozvodova retaz

Uživatelský avatar
Jard4
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 146
Registrován: stř dub 19, 2006 18:50:00
Bydliště: M.Boleslav

Příspěvek od Jard4 » stř dub 25, 2007 19:52:54

Nejsem žádnej expert ale podle toho že to dělá jen v nízkých otáčkách, bych to viděl na seřízení karbců..podtlaky
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"

Uživatelský avatar
Ninja
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 492
Registrován: čtv srp 03, 2006 15:58:17
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ninja » stř dub 25, 2007 20:31:04

To by chtělo pořádně seřídit karbce a kouknout na rozvoďák jak je na tom. Co nejdřív, aby to pak nebylo horší a dražší.
Ninja ZX9r 99, Versys 1000 12
ckc - 386

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » čtv dub 26, 2007 17:17:07

Přesně tak jak říká Ninja. Možná bych jenom pak nechal změřit tlaky.
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » čtv dub 26, 2007 18:02:55

ZX9ce 98 občas zlobilo palivový čerpadlo a poznalo se to tak, že neodstartovala z místa jak by měla.
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
puli599sk
Příspěvky: 23
Registrován: úte bře 27, 2007 14:19:51
Bydliště: Skalica / Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od puli599sk » čtv dub 26, 2007 22:51:33

dakujem za radu poslal som mu to e-mailom vase rady tak ze sa to pokusi nastavit akorad pisal ze je tam nejaky naprd pristup ale vtom si musi pomoct sam snad mu to pojde bez nervou

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » pát dub 27, 2007 00:27:08

Ten chod na tři válce může způsobovat: 1.ucpaná volnoběžná tryska v karburátoru, 2.ucpaný vzduchový kanálek pro tvorbu volnoběžné směsi (vstup je pod sacími hrdly, obvykle nasaje nějaký bordel, který se tam při čištení filtru omylem dostal), 3.vypadlá podtlaková hadička( méně pravděpodobné), 4.mě doposud neznámý důvod(problémi se zapalováním bych vyloučil).

Když to nechá pár minut běžet na volnoběh, tak podle jiného zabarvení svíčky pozná na kterém karburátoru je problém. Seřízením podtlaků to nevyřeší, spíš to ješte více rozhodí, protože postižený válec bude automaticky vykazovat jiný podtlak. :!:

To chrastění rozvodového řetezu může způsobovat zaseklý napínák rozv.řetezu. Tento problém trápí drtivou většinu kawinek. Není to nijak závažný problém, jen potřebuje čas od času(řekněme po 6000km) vyndat, uvolnit ze zaseklého stavu, zkontrolovat jestli není již na konci a znovu namontovat. Bohužel je to konstrukční vada a není jisté, že po koupi nového napínáku nebude i ten zlobit. Čus Tom
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
puli599sk
Příspěvky: 23
Registrován: úte bře 27, 2007 14:19:51
Bydliště: Skalica / Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od puli599sk » pon kvě 07, 2007 10:46:54

tak mi pisal a nakoniec to bolo tesnenie pod hlavou.

Odpovědět