Motorka z D - CZ doklady
Motorka z D - CZ doklady
Zítra se snad jedu podívat na ZRX z "D". I když maník sliboval dneska ještě neměl CZ čistopis. Přesto kdyby byla v pořádku rád bych ji třeba vzal. Na co si dát v tomto případě pozor, co zkontrolovat aby přihlášení tady proběhlo kdyžtak v pořádku.
A dále, pokud teda ji přihlásí tak bude mít asi CZ čistopis, jak je to potom s odhlášením a přihlášením? Je postup stejný, jako kdyby tam byl uveden majitel? Tzn. nechám mu všechny doklady, on to odhlásí a pošle mi to a já to přihlásím?
Dík.
A dále, pokud teda ji přihlásí tak bude mít asi CZ čistopis, jak je to potom s odhlášením a přihlášením? Je postup stejný, jako kdyby tam byl uveden majitel? Tzn. nechám mu všechny doklady, on to odhlásí a pošle mi to a já to přihlásím?
Dík.
Pokud budeš mít motorku s CZ čistopisem. Zajdeš na evidenčku + uděláš technickou před evidencí. S tím dojdeš na magistrát, samozřejmě všechny papíry s sebou a mělo bys motorku zaregistrovat, bez větších problémů. 

Naposledy upravil(a) Honza-Zed dne ned črc 22, 2007 23:38:53, celkem upraveno 1 x.
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X


Ať tě vozí, kdo tě šuká!
To jsem si taky myslel, ale bába na úřadu mě vyvedla z míry, stím, že potřebuju technickou před schválením. Je to kravina, protože technickou musíš udělat, když ji přihlašuješ na CZ papíry, ale ona to prostě chtěla....NRG píše:No jestli bude mít čistopis, tak myslím, že mu nic posílat nemusíš, je to jako bys měl novou motorku. Dostaneš od něj čistej velkej techničák, sjednáš si povinný ručení, uděláš si evidenčku a s tím vším půjdeš na magistrát to přihlásit.
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X


Ať tě vozí, kdo tě šuká!
To jsem si taky myslel, ale prostě si za tím stála! Zkoušelk jsem to na třech inspektorátech a všude stejný.Czert ZXR400 píše:Nechtěla Technickou(Bába) ale Evidenčku co stojí kolem 180kaček!
Před měsícem jsem to přihlašoval,v ruce jsem měl jen čistopis evidenci pojistku a taky 5ti kilo na přihlášení jinak jsem dostal značku i se známkou TK
TK musíš udělat když jdeš zařizovat čistopis-kolem 2litrů
Třeba si měl štestí... Mě to přišlo postavený na hlavu....
Evidenčku jsem měl taky....

ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X


Ať tě vozí, kdo tě šuká!
Re: Motorka z D - CZ doklady
Není s tím žádný problém, přihlašoval jsem tímto způsobem taky, pokud si to dobře pamatuju tak zajdeš opravdu jenom na evidenčku a pak Tě zapíší jako prvního majitele a hotovo. Nemusíš mít strach. Pouze kdyby to nemělo vyřízený čistopis (pouze zahraniční doklady) tak si musíš dát pozor aby se nejednalo o Japonskou nebo americkou verzi, to bys musel mít bumašku od dovozce se schválením a potvrzením emisí atd což stojí většínou cca 5 Tvých tisícovek. Pokud je to evropa tak jenom jdeš na technickou na základě které Ti dají čistopis. Taky jednoduché, stojí to tuším cca 2 tisíce.MMKS píše:Zítra se snad jedu podívat na ZRX z "D". I když maník sliboval dneska ještě neměl CZ čistopis. Přesto kdyby byla v pořádku rád bych ji třeba vzal. Na co si dát v tomto případě pozor, co zkontrolovat aby přihlášení tady proběhlo kdyžtak v pořádku.
A dále, pokud teda ji přihlásí tak bude mít asi CZ čistopis, jak je to potom s odhlášením a přihlášením? Je postup stejný, jako kdyby tam byl uveden majitel? Tzn. nechám mu všechny doklady, on to odhlásí a pošle mi to a já to přihlásím?
Dík.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
mašina z (D) nebo (A)
Když si kupuješ mašinu z ciziny tak musiš myt od ni velkej technyčak a odhlašku jeto bilej papir,hlavně si zkontroluj všechny čisla (mot. a Ramu) musiš myt od ni ještě kupní smlouvu.davej si pozor kerej rok kupuješ do roku 1997 nema v TP sběrnici EHK a za to vyplazneš 3000-5000 když tam nebudou rozměry ty nepišou němci.S mašinou dojedeš na technickou ta stoji 900 je to dovoz,potom si udělaš pojistku tam ti vyplní typ čis.ramu barvu atd.bez čisla TP a SPZ.Potom zajdeš na dopravku ne na přepisi ale na technika,ten ti vypiše dovoz mašiny tvy inicialy a mašiny,necha si od ní velky TP, pojistku ,kupní smlouvu a zaplatiš za TP 500 a registraci 2000.Ja sem si dovezl Kawu ZZR6 tak to vim a vyřizení TP trvá 2-3 tydny.Zdarec
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4467
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Moje vlastní zkušenost s postavením mojí mašiny dovezené z D...
(Papíry, který jsem měl z Německa - malej TP, velkej TP, kupni smlouva, protokol o posledni TK, potvrzeni o odhlaseni v D, serviska)
1. Návštava stanice STK, kde udělali komplet prohlidku papiru a fyzicky i motorky (přeměření mír, kontrola čísel, apod.) - za hodinu jsem vyfasoval dva protokoly o STK a dva protokoly o technických údajích, za který jsem zaplatil 1.480,- Kč! proto, ze je to kontrola "dovozu", normální běžná STK na motorku stojí 180,- Kč!
2. S protokolama z technické jsem zamířil rovnou sjednat pojistku (zatím s nevyplněným údajem o SPZ)
3. Návštěva magistrátu - vypsání žádosti o registraci motorového vozidla + předání německých TP a protokolu z STK (nic víc nechtěli), zaplacení poplatku 1.500,- Kč (bez homologace pro EU je to 2.000,- Kč)
4. Po schválení odborem dopravy k dalšímu okýnku na registraci - doplnění do velkýho TP majitele, vystavení malýho TP a předání SPZ (tohle za 500,- Kč)
Takže sumasumárum za postavení na český papíry: 5.680,- Kč!
Každopádně, ať žije byrokracie!
(Papíry, který jsem měl z Německa - malej TP, velkej TP, kupni smlouva, protokol o posledni TK, potvrzeni o odhlaseni v D, serviska)
1. Návštava stanice STK, kde udělali komplet prohlidku papiru a fyzicky i motorky (přeměření mír, kontrola čísel, apod.) - za hodinu jsem vyfasoval dva protokoly o STK a dva protokoly o technických údajích, za který jsem zaplatil 1.480,- Kč! proto, ze je to kontrola "dovozu", normální běžná STK na motorku stojí 180,- Kč!
2. S protokolama z technické jsem zamířil rovnou sjednat pojistku (zatím s nevyplněným údajem o SPZ)
3. Návštěva magistrátu - vypsání žádosti o registraci motorového vozidla + předání německých TP a protokolu z STK (nic víc nechtěli), zaplacení poplatku 1.500,- Kč (bez homologace pro EU je to 2.000,- Kč)
4. Po schválení odborem dopravy k dalšímu okýnku na registraci - doplnění do velkýho TP majitele, vystavení malýho TP a předání SPZ (tohle za 500,- Kč)
Takže sumasumárum za postavení na český papíry: 5.680,- Kč!
Každopádně, ať žije byrokracie!

Naposledy upravil(a) Ladis dne ned črc 22, 2007 23:31:47, celkem upraveno 1 x.
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********