ZMENA V TP

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Odpovědět
Lukas Gereg

ZMENA V TP

Příspěvek od Lukas Gereg » úte dub 10, 2007 20:13:53

Zdrawim vsetkych!
Obrsciam sa na vas s problemom a to takym, ze potrebujem zmenit v TP od mojej GPZ1000 vykon z povodnych 90kW na 64kW aby mi vysiel pomer vaha vykon 0,158. To by mi dovolovalo legalne sa vozit kedze mam iba stredny vodicak. Kamos ma znameho na DI ale ten povedal ze potrebujem neake tlacivo, na zaklade ktoreho to on bude moct zmenit. Viete mi poradit o ake tlacivo sa jedna a kde by sa pripadne dalo zohnat, aby som nemusel na moto montovat skrtiaci kit? Pripadne ma niekto skusenosti?Dakujem.....

Uživatelský avatar
čoud
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 4337
Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čoud » úte dub 10, 2007 20:23:30

Mno, ono to nebude az tak jednoduche ... Nevim, co po slovensky znamena "tlacivo" ale predpokladam, ze mas namysli nejaky doklad o tom, ze motorka ma mensi vykon. V podstate musis sehnat nekoho, kdo ti takovy papir napise - odborny servis, ale obavam se, ze vetsinou to bez zakoupeni skrticiho kitu nepujde. A vec druha je - jestli ti importer Kawasaki (v tvem pripade se asi taky jedna o ASKO KC Brno) uzna takto seskrcenou motorku - pokud se tento typ moto nikdy seskrceny neprodaval, tak to bude problem ... Doporucuju urcite kontaktovat nejblizsiho dealera, ktery by ti toto mel zjistit ... :wink:
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019

Uživatelský avatar
Honza-Zed
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4371
Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
Bydliště: Pražák

Příspěvek od Honza-Zed » úte dub 10, 2007 20:31:48

Nechci malovat čerta na zeď, ale obávám se, že u takto starého modelu máš peška....
Možná v německu, kde se tento model prodával, to zvládnou, ale obávám se že u nás nikoliv....

Hlavně chceš dost podivný výkon. Motorky se obvykle škrtí na 34 nebo 98PS.
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
fofrbus
:duckie: pampeliška :toothy4:
Ať tě vozí, kdo tě šuká!

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » stř dub 11, 2007 07:59:02

No když si to tak počítám, tak aby ses dostal na poměr výkon/váha 0,16, tak při pohotovostní hmotnosti GPZ 1000 267 kg bys musel dostat výkon cca. 42 kW. Jinak jek píše Čoud - potřebuješ oficiální doklad od generálního importéra značky.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Lukas Gereg

Příspěvek od Lukas Gereg » stř dub 11, 2007 15:06:17

No bere sa do uvahy celkova povolena hmotnost a to je 404kg takze vykon by mal byt 64kW. Aj som si myslel ze to bude problem tak mi asi neostane nic ine iba nechat KAWU dalej odpocivat v garazi. Stve ma to pretoze vodicak dostanem az po lete takze dalsia sezona vtahu.... No nic, dik moc za odpovede a vela zdaru...

jepta

Příspěvek od jepta » čtv kvě 17, 2007 18:13:26

čauky, mám podobnej problém. Mám GPZtko s 44kW a věk 20let (tj. řidičák A až příští rok) nešlo by někde zařídit, aby mě napsali papir, že mám mašinu uškrcenou na 25kW a přitom výkon mě zůstal???. Nechci letos jezdit nelegálně. :D :oops:

Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5502
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tilda » čtv kvě 17, 2007 19:32:49

jepta píše:čauky, mám podobnej problém. Mám GPZtko s 44kW a věk 20let (tj. řidičák A až příští rok) nešlo by někde zařídit, aby mě napsali papir, že mám mašinu uškrcenou na 25kW a přitom výkon mě zůstal???. Nechci letos jezdit nelegálně. :D :oops:
Coud uz to psal- nekdo (odbornej servis) ti musi dat potvrzeni o snizeni vykonu a s tim pak musis na dopravni inspektorat kde ti udelaj zmenu v TP
ZRX1200R
ZRX1000RR
KX250F

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

Odpovědět