Stránka 1 z 2
Spotřeba u ZR-7
Napsal: pát bře 30, 2007 07:51:38
od okapes
Mám chvilku ZR-7 a připadá mi, že strašně žere. Mužete mi prosím napsat svoje zkušenosti se spotřebou při různých stylech jízdy? Mě přijde, že mi žere skoro 10l/100 km i při lehce sportovnější jízdě tak do 130 km/h a jen občasném vytáčení tak do 7000 ot/min.
Dál bych uvítal informace o tloušťkách předních kotoučů (moje 4,35 mm) při najetých 17 500 kilometrech - rád bych zjistil skutečný stav najetých km u té mé Káwy (předpokládám, že kotouče jsou původní).
Jaké máte zkušenosti se zadní kyvkou? Nevykazuje po čase nějaká větší opotřebení, na která by bylo potřeba si dát pozor?
Napsal: ned dub 01, 2007 11:44:30
od Dak
Tak mně žrala moja šestka tak 6 - 6,5 litru/100 km při normální jízdě tak do 140km/hod. Ty korouče mají minimální tloušťku na sobě napsanou blízko osi kola. Myslím že nejmíň je to 4,5 mm. Radši je vyměň. Zahřívá se to dost i když nebrzdíš fest. Stačilo když sem viděl jak to prasklo u auta.
Napsal: ned dub 01, 2007 12:07:24
od Tilda
mam ZR7 od cervna, po 6000km mi spotreba vychazi 5,5/100 ale jezdim spis cestovne, obcas ve dvou. vetsinou jezdim na cca 4-7 tis otacek ale pripada mi ze i kdyz jedu porad na 8 tis otacek tak je spotreba porad stejna. kotouce zmerim pristi vikend, ted to uz nestihnu. a se zadni kyvkou jsem zatim zadnej problem nemel.
jeste k ty spotrebe- na motorkarich jsem cetl o typkovi kterej taky jezdil za 10/100 ale rikal ze motor toci porad 8-10 tisic otacek (na to si mel koupit spis Ninju

)
Napsal: ned dub 01, 2007 21:13:29
od DoktorZRX
S tou spotřebou to vypadá na nějakej kit a že je přetryskováno

Napsal: pon dub 02, 2007 06:58:14
od okapes
1. u těch kotoučů asi nebude jejich tloušťka pod limit - nemají měřitelnou hranu, jen jsem chtěl porovnat s nějakým jiným
strojem.
2. S tím přetryskováním a tím kitem bych se asi ztotožnil. Teď jde jen o to, jak poznat, jestli je to opravdu tak? Teď jsem
znovu měřil spotřebu a je to něco nad 8l/100km a to nejsem Valentino Rossi. Poraďte, prosím, jak
zjistit, jestli je vše originál, nebo jestli se v ní někdo vrtal?
Díky za jakoukoli odpověď.
Napsal: pon dub 02, 2007 07:15:44
od NRG
Ještě mě napadlo, jestli nemáš vykuchanej výfuk, na své bývalé Suzuki RF 600 jsem ho tak měl - originál plášť tlumiče, ale vnitřek úplně chyběl (zjistil jsem to asi až za půl roku, protože jsem to neměl s čím porovnat

). Žralo mi to tak od 8 litrů

Napsal: pon dub 02, 2007 08:41:26
od GEORG
Tilda píše:mam ZR7 od cervna, po 6000km mi spotreba vychazi 5,5/100 ale jezdim spis cestovne, obcas ve dvou. vetsinou jezdim na cca 4-7 tis otacek ale pripada mi ze i kdyz jedu porad na 8 tis otacek tak je spotreba porad stejna. kotouce zmerim pristi vikend, ted to uz nestihnu. a se zadni kyvkou jsem zatim zadnej problem nemel.
jeste k ty spotrebe- na motorkarich jsem cetl o typkovi kterej taky jezdil za 10/100 ale rikal ze motor toci porad 8-10 tisic otacek (na to si mel koupit spis Ninju

)
Tak to asi jo

Mě to při menší břitvě žere přes sedm a při větší přes osm.
Na okruhu, to radši ani nebudu měřit
G.
Napsal: pon dub 02, 2007 19:10:10
od DoktorZRX
okapes píše:1. u těch kotoučů asi nebude jejich tloušťka pod limit - nemají měřitelnou hranu, jen jsem chtěl porovnat s nějakým jiným
strojem.
2. S tím přetryskováním a tím kitem bych se asi ztotožnil. Teď jde jen o to, jak poznat, jestli je to opravdu tak? Teď jsem
znovu měřil spotřebu a je to něco nad 8l/100km a to nejsem Valentino Rossi. Poraďte, prosím, jak
zjistit, jestli je vše originál, nebo jestli se v ní někdo vrtal?
Díky za jakoukoli odpověď.
No s tím kitem to poznáš 1. Laďák 2.neorigo propustnej vzduchovej filtr 3. Větší trysky. Pokuď máš všechno v pořádku, tak můžou být usazený jehly v karbecu moc dole, posunutím o 1-2 zářezy se sníží spotřeba až o 2l/100km. A jinak můžou být žrouti benzínu podhuštěný gumy, nenamazanej řetěz, zanesenej vzduchovej filtr, ložiska...

Napsal: pon dub 02, 2007 21:37:15
od okapes
Tak jsem s ní byl v servisu v Měcholupech, technik se na ní kouk a resumé bylo jasné. Není originál naladěná " takhle za plynem v sérii nejde, asi budou ostré vačky a přestavené karburátory(kit) - nechal by to tak - musí mít o dost koní navíc a ta spotřeba není zase tak rozhodující u něčeho, s čím se nejezdí denně do práce - ostatní za takové úpravy platí slušné peníze". Dále výfuk je originál včetně vnitřku a kilometry odpovídají udávaným 17 500 - hodnocení technika - velmi zachovalá a asi někde dlouho stála - lehce spuchřelé hadice u karburátorů.
Jinak mohu potvrdit, že když se na dvojku nebo trojku podrží nad 7000ot/min, tak se začínají dít na vzducháč 750ccm dost šílené věci. Nemám sice mnoho srovnání, ale přijde mi, že jede skoro jako litr, nebo prostě něco co má 100 koní a ne 75. Díky za všechny rady, už jsem v klidu a za ty prachy velmi spokojen.
Napsal: pon dub 02, 2007 21:40:08
od DoktorZRX
No vidíš to

Napsal: pon dub 02, 2007 21:47:32
od MadMax
hele, chlape, vem teda nekdy na brzdu at vime na jaky rakete to vlastne litas

Napsal: pon dub 02, 2007 22:32:23
od okapes
Vemu, vemu, ale kde se taková brzda dá najít? Lépe řečeno, kde, nebo v jakém servisu ji mají? Doporučíte mi nějaký servis? Rád se projedu a nechám přeměřit svůj stroj. Sám bych rád věděl jak mě vlastně tahá.
Napsal: pon dub 02, 2007 23:28:11
od Honza-Zed
okapes píše:Vemu, vemu, ale kde se taková brzda dá najít? Lépe řečeno, kde, nebo v jakém servisu ji mají? Doporučíte mi nějaký servis? Rád se projedu a nechám přeměřit svůj stroj. Sám bych rád věděl jak mě vlastně tahá.
Rádi ti poradíme nějaký dobrý servis, ale nevíme odkud jseš......

Napsal: úte dub 03, 2007 06:15:56
od okapes
Jsem z okolí Prahy - Praha východ.
Napsal: úte dub 03, 2007 10:26:02
od Tilda
tak to zajed k Halbichovi, kdybys byl z okoli Hradce tak jed k Havrdovi
