Spotřeba u ZR-7

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
okapes
Příspěvky: 13
Registrován: čtv bře 22, 2007 07:44:40

Spotřeba u ZR-7

Příspěvek od okapes » pát bře 30, 2007 07:51:38

Mám chvilku ZR-7 a připadá mi, že strašně žere. Mužete mi prosím napsat svoje zkušenosti se spotřebou při různých stylech jízdy? Mě přijde, že mi žere skoro 10l/100 km i při lehce sportovnější jízdě tak do 130 km/h a jen občasném vytáčení tak do 7000 ot/min.
Dál bych uvítal informace o tloušťkách předních kotoučů (moje 4,35 mm) při najetých 17 500 kilometrech - rád bych zjistil skutečný stav najetých km u té mé Káwy (předpokládám, že kotouče jsou původní).
Jaké máte zkušenosti se zadní kyvkou? Nevykazuje po čase nějaká větší opotřebení, na která by bylo potřeba si dát pozor?

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » ned dub 01, 2007 11:44:30

Tak mně žrala moja šestka tak 6 - 6,5 litru/100 km při normální jízdě tak do 140km/hod. Ty korouče mají minimální tloušťku na sobě napsanou blízko osi kola. Myslím že nejmíň je to 4,5 mm. Radši je vyměň. Zahřívá se to dost i když nebrzdíš fest. Stačilo když sem viděl jak to prasklo u auta.
Naposledy upravil(a) Dak dne pon dub 02, 2007 17:40:01, celkem upraveno 1 x.
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5518
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tilda » ned dub 01, 2007 12:07:24

mam ZR7 od cervna, po 6000km mi spotreba vychazi 5,5/100 ale jezdim spis cestovne, obcas ve dvou. vetsinou jezdim na cca 4-7 tis otacek ale pripada mi ze i kdyz jedu porad na 8 tis otacek tak je spotreba porad stejna. kotouce zmerim pristi vikend, ted to uz nestihnu. a se zadni kyvkou jsem zatim zadnej problem nemel.
jeste k ty spotrebe- na motorkarich jsem cetl o typkovi kterej taky jezdil za 10/100 ale rikal ze motor toci porad 8-10 tisic otacek (na to si mel koupit spis Ninju :D )
ZRX1200R
ZRX1000RR

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » ned dub 01, 2007 21:13:29

S tou spotřebou to vypadá na nějakej kit a že je přetryskováno :dontknow:
Buell xb12r
CKC#160

okapes
Příspěvky: 13
Registrován: čtv bře 22, 2007 07:44:40

Příspěvek od okapes » pon dub 02, 2007 06:58:14

1. u těch kotoučů asi nebude jejich tloušťka pod limit - nemají měřitelnou hranu, jen jsem chtěl porovnat s nějakým jiným
strojem.
2. S tím přetryskováním a tím kitem bych se asi ztotožnil. Teď jde jen o to, jak poznat, jestli je to opravdu tak? Teď jsem
znovu měřil spotřebu a je to něco nad 8l/100km a to nejsem Valentino Rossi. Poraďte, prosím, jak
zjistit, jestli je vše originál, nebo jestli se v ní někdo vrtal?
Díky za jakoukoli odpověď.

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pon dub 02, 2007 07:15:44

Ještě mě napadlo, jestli nemáš vykuchanej výfuk, na své bývalé Suzuki RF 600 jsem ho tak měl - originál plášť tlumiče, ale vnitřek úplně chyběl (zjistil jsem to asi až za půl roku, protože jsem to neměl s čím porovnat :oops: ). Žralo mi to tak od 8 litrů :(
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
GEORG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3823
Registrován: pon kvě 29, 2006 21:24:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od GEORG » pon dub 02, 2007 08:41:26

Tilda píše:mam ZR7 od cervna, po 6000km mi spotreba vychazi 5,5/100 ale jezdim spis cestovne, obcas ve dvou. vetsinou jezdim na cca 4-7 tis otacek ale pripada mi ze i kdyz jedu porad na 8 tis otacek tak je spotreba porad stejna. kotouce zmerim pristi vikend, ted to uz nestihnu. a se zadni kyvkou jsem zatim zadnej problem nemel.
jeste k ty spotrebe- na motorkarich jsem cetl o typkovi kterej taky jezdil za 10/100 ale rikal ze motor toci porad 8-10 tisic otacek (na to si mel koupit spis Ninju :D )

Tak to asi jo :) Mě to při menší břitvě žere přes sedm a při větší přes osm.
Na okruhu, to radši ani nebudu měřit :lol:

G.
ZX10R KRT 2016

CKC#317

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » pon dub 02, 2007 19:10:10

okapes píše:1. u těch kotoučů asi nebude jejich tloušťka pod limit - nemají měřitelnou hranu, jen jsem chtěl porovnat s nějakým jiným
strojem.
2. S tím přetryskováním a tím kitem bych se asi ztotožnil. Teď jde jen o to, jak poznat, jestli je to opravdu tak? Teď jsem
znovu měřil spotřebu a je to něco nad 8l/100km a to nejsem Valentino Rossi. Poraďte, prosím, jak
zjistit, jestli je vše originál, nebo jestli se v ní někdo vrtal?
Díky za jakoukoli odpověď.
No s tím kitem to poznáš 1. Laďák 2.neorigo propustnej vzduchovej filtr 3. Větší trysky. Pokuď máš všechno v pořádku, tak můžou být usazený jehly v karbecu moc dole, posunutím o 1-2 zářezy se sníží spotřeba až o 2l/100km. A jinak můžou být žrouti benzínu podhuštěný gumy, nenamazanej řetěz, zanesenej vzduchovej filtr, ložiska... :wink:
Buell xb12r
CKC#160

okapes
Příspěvky: 13
Registrován: čtv bře 22, 2007 07:44:40

Příspěvek od okapes » pon dub 02, 2007 21:37:15

Tak jsem s ní byl v servisu v Měcholupech, technik se na ní kouk a resumé bylo jasné. Není originál naladěná " takhle za plynem v sérii nejde, asi budou ostré vačky a přestavené karburátory(kit) - nechal by to tak - musí mít o dost koní navíc a ta spotřeba není zase tak rozhodující u něčeho, s čím se nejezdí denně do práce - ostatní za takové úpravy platí slušné peníze". Dále výfuk je originál včetně vnitřku a kilometry odpovídají udávaným 17 500 - hodnocení technika - velmi zachovalá a asi někde dlouho stála - lehce spuchřelé hadice u karburátorů.
Jinak mohu potvrdit, že když se na dvojku nebo trojku podrží nad 7000ot/min, tak se začínají dít na vzducháč 750ccm dost šílené věci. Nemám sice mnoho srovnání, ale přijde mi, že jede skoro jako litr, nebo prostě něco co má 100 koní a ne 75. Díky za všechny rady, už jsem v klidu a za ty prachy velmi spokojen.

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » pon dub 02, 2007 21:40:08

No vidíš to :wink:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
MadMax
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 453
Registrován: stř srp 16, 2006 12:33:49
Bydliště: Strakonice, obcas Cheb :-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MadMax » pon dub 02, 2007 21:47:32

hele, chlape, vem teda nekdy na brzdu at vime na jaky rakete to vlastne litas :D
ZX-6R ´98

okapes
Příspěvky: 13
Registrován: čtv bře 22, 2007 07:44:40

Příspěvek od okapes » pon dub 02, 2007 22:32:23

Vemu, vemu, ale kde se taková brzda dá najít? Lépe řečeno, kde, nebo v jakém servisu ji mají? Doporučíte mi nějaký servis? Rád se projedu a nechám přeměřit svůj stroj. Sám bych rád věděl jak mě vlastně tahá.

Uživatelský avatar
Honza-Zed
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4400
Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
Bydliště: Pražák

Příspěvek od Honza-Zed » pon dub 02, 2007 23:28:11

okapes píše:Vemu, vemu, ale kde se taková brzda dá najít? Lépe řečeno, kde, nebo v jakém servisu ji mají? Doporučíte mi nějaký servis? Rád se projedu a nechám přeměřit svůj stroj. Sám bych rád věděl jak mě vlastně tahá.
Rádi ti poradíme nějaký dobrý servis, ale nevíme odkud jseš...... :?:
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
:duckie: pampeliška :toothy4:
Ať tě vozí, kdo tě šuká!

okapes
Příspěvky: 13
Registrován: čtv bře 22, 2007 07:44:40

Příspěvek od okapes » úte dub 03, 2007 06:15:56

Jsem z okolí Prahy - Praha východ.

Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5518
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tilda » úte dub 03, 2007 10:26:02

tak to zajed k Halbichovi, kdybys byl z okoli Hradce tak jed k Havrdovi :lol:
ZRX1200R
ZRX1000RR

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

Odpovědět