Spotřeba u ZR-7
Spotřeba u ZR-7
Mám chvilku ZR-7 a připadá mi, že strašně žere. Mužete mi prosím napsat svoje zkušenosti se spotřebou při různých stylech jízdy? Mě přijde, že mi žere skoro 10l/100 km i při lehce sportovnější jízdě tak do 130 km/h a jen občasném vytáčení tak do 7000 ot/min.
Dál bych uvítal informace o tloušťkách předních kotoučů (moje 4,35 mm) při najetých 17 500 kilometrech - rád bych zjistil skutečný stav najetých km u té mé Káwy (předpokládám, že kotouče jsou původní).
Jaké máte zkušenosti se zadní kyvkou? Nevykazuje po čase nějaká větší opotřebení, na která by bylo potřeba si dát pozor?
Dál bych uvítal informace o tloušťkách předních kotoučů (moje 4,35 mm) při najetých 17 500 kilometrech - rád bych zjistil skutečný stav najetých km u té mé Káwy (předpokládám, že kotouče jsou původní).
Jaké máte zkušenosti se zadní kyvkou? Nevykazuje po čase nějaká větší opotřebení, na která by bylo potřeba si dát pozor?
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Tak mně žrala moja šestka tak 6 - 6,5 litru/100 km při normální jízdě tak do 140km/hod. Ty korouče mají minimální tloušťku na sobě napsanou blízko osi kola. Myslím že nejmíň je to 4,5 mm. Radši je vyměň. Zahřívá se to dost i když nebrzdíš fest. Stačilo když sem viděl jak to prasklo u auta.
Naposledy upravil(a) Dak dne pon dub 02, 2007 17:40:01, celkem upraveno 1 x.
Dak
CKC -015-
CKC -015-
mam ZR7 od cervna, po 6000km mi spotreba vychazi 5,5/100 ale jezdim spis cestovne, obcas ve dvou. vetsinou jezdim na cca 4-7 tis otacek ale pripada mi ze i kdyz jedu porad na 8 tis otacek tak je spotreba porad stejna. kotouce zmerim pristi vikend, ted to uz nestihnu. a se zadni kyvkou jsem zatim zadnej problem nemel.
jeste k ty spotrebe- na motorkarich jsem cetl o typkovi kterej taky jezdil za 10/100 ale rikal ze motor toci porad 8-10 tisic otacek (na to si mel koupit spis Ninju
)
jeste k ty spotrebe- na motorkarich jsem cetl o typkovi kterej taky jezdil za 10/100 ale rikal ze motor toci porad 8-10 tisic otacek (na to si mel koupit spis Ninju

ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly

#399#
1. u těch kotoučů asi nebude jejich tloušťka pod limit - nemají měřitelnou hranu, jen jsem chtěl porovnat s nějakým jiným
strojem.
2. S tím přetryskováním a tím kitem bych se asi ztotožnil. Teď jde jen o to, jak poznat, jestli je to opravdu tak? Teď jsem
znovu měřil spotřebu a je to něco nad 8l/100km a to nejsem Valentino Rossi. Poraďte, prosím, jak
zjistit, jestli je vše originál, nebo jestli se v ní někdo vrtal?
Díky za jakoukoli odpověď.
strojem.
2. S tím přetryskováním a tím kitem bych se asi ztotožnil. Teď jde jen o to, jak poznat, jestli je to opravdu tak? Teď jsem
znovu měřil spotřebu a je to něco nad 8l/100km a to nejsem Valentino Rossi. Poraďte, prosím, jak
zjistit, jestli je vše originál, nebo jestli se v ní někdo vrtal?
Díky za jakoukoli odpověď.
Tilda píše:mam ZR7 od cervna, po 6000km mi spotreba vychazi 5,5/100 ale jezdim spis cestovne, obcas ve dvou. vetsinou jezdim na cca 4-7 tis otacek ale pripada mi ze i kdyz jedu porad na 8 tis otacek tak je spotreba porad stejna. kotouce zmerim pristi vikend, ted to uz nestihnu. a se zadni kyvkou jsem zatim zadnej problem nemel.
jeste k ty spotrebe- na motorkarich jsem cetl o typkovi kterej taky jezdil za 10/100 ale rikal ze motor toci porad 8-10 tisic otacek (na to si mel koupit spis Ninju)
Tak to asi jo

Na okruhu, to radši ani nebudu měřit

G.
ZX10R KRT 2016
CKC#317
CKC#317
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
No s tím kitem to poznáš 1. Laďák 2.neorigo propustnej vzduchovej filtr 3. Větší trysky. Pokuď máš všechno v pořádku, tak můžou být usazený jehly v karbecu moc dole, posunutím o 1-2 zářezy se sníží spotřeba až o 2l/100km. A jinak můžou být žrouti benzínu podhuštěný gumy, nenamazanej řetěz, zanesenej vzduchovej filtr, ložiska...okapes píše:1. u těch kotoučů asi nebude jejich tloušťka pod limit - nemají měřitelnou hranu, jen jsem chtěl porovnat s nějakým jiným
strojem.
2. S tím přetryskováním a tím kitem bych se asi ztotožnil. Teď jde jen o to, jak poznat, jestli je to opravdu tak? Teď jsem
znovu měřil spotřebu a je to něco nad 8l/100km a to nejsem Valentino Rossi. Poraďte, prosím, jak
zjistit, jestli je vše originál, nebo jestli se v ní někdo vrtal?
Díky za jakoukoli odpověď.

Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
Tak jsem s ní byl v servisu v Měcholupech, technik se na ní kouk a resumé bylo jasné. Není originál naladěná " takhle za plynem v sérii nejde, asi budou ostré vačky a přestavené karburátory(kit) - nechal by to tak - musí mít o dost koní navíc a ta spotřeba není zase tak rozhodující u něčeho, s čím se nejezdí denně do práce - ostatní za takové úpravy platí slušné peníze". Dále výfuk je originál včetně vnitřku a kilometry odpovídají udávaným 17 500 - hodnocení technika - velmi zachovalá a asi někde dlouho stála - lehce spuchřelé hadice u karburátorů.
Jinak mohu potvrdit, že když se na dvojku nebo trojku podrží nad 7000ot/min, tak se začínají dít na vzducháč 750ccm dost šílené věci. Nemám sice mnoho srovnání, ale přijde mi, že jede skoro jako litr, nebo prostě něco co má 100 koní a ne 75. Díky za všechny rady, už jsem v klidu a za ty prachy velmi spokojen.
Jinak mohu potvrdit, že když se na dvojku nebo trojku podrží nad 7000ot/min, tak se začínají dít na vzducháč 750ccm dost šílené věci. Nemám sice mnoho srovnání, ale přijde mi, že jede skoro jako litr, nebo prostě něco co má 100 koní a ne 75. Díky za všechny rady, už jsem v klidu a za ty prachy velmi spokojen.
Rádi ti poradíme nějaký dobrý servis, ale nevíme odkud jseš......okapes píše:Vemu, vemu, ale kde se taková brzda dá najít? Lépe řečeno, kde, nebo v jakém servisu ji mají? Doporučíte mi nějaký servis? Rád se projedu a nechám přeměřit svůj stroj. Sám bych rád věděl jak mě vlastně tahá.

ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X


Ať tě vozí, kdo tě šuká!