ER-5 nebo ZR-7

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Uživatelský avatar
Tab
Příspěvky: 12
Registrován: stř lis 01, 2006 09:25:59
Bydliště: Praha

ER-5 nebo ZR-7

Příspěvek od Tab » stř lis 01, 2006 09:45:10

Zdravím, chtěl bych se vás zeptat. Na jaro bych konečně rád přešel na vyšší kubaturu, co se kaw týče tak pro mě přicházej v úvahu jen tyhle dvě. Teď jezdím sedmou sezónu čz175/477, myslím že už nastal čas postoupit výš. Logickej by teď byl asi ten půllitr, ale ta ZR-7 je sice 750ccm (738), ale výkonově je slabší než hodně šestistovek (Fazer, Hornet,...). U ER-5 mám trochu obavu, že mi po dvou sezónách už nebude stačit. U ZR-7 tohle asi tolik nehrozí. Jak to vidí te vy? Do čeho jít? Zajímá mě taky jaký máte zkušenosti s těmahle motkama.

Uživatelský avatar
čoud
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 4340
Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čoud » stř lis 01, 2006 09:49:25

Pokud to chces na dve sezony, tak spis ta ZR7, aby ti opravdu nebyla slaba...Sou to spolehlivy a nenarocny motorky obe...Ta ZR7 je ale taky podstatne vetsi, takze nevim, jake mas fyzicke rozmery ty, ale pokud jsi normalni cech, tak 7ma... :wink:
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019

Uživatelský avatar
Tab
Příspěvky: 12
Registrován: stř lis 01, 2006 09:25:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tab » stř lis 01, 2006 10:13:38

no mám 187cm

Uživatelský avatar
Tab
Příspěvky: 12
Registrován: stř lis 01, 2006 09:25:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tab » stř lis 01, 2006 10:14:14

právě jsem myslel na víc než dvě sezóny

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » stř lis 01, 2006 10:18:15

Tak to bys na ER5 asi vypadal jako vopice na brusu :-) Přeci jenom ZR-7 bude jiná třída :-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Tab
Příspěvky: 12
Registrován: stř lis 01, 2006 09:25:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tab » stř lis 01, 2006 10:30:07

asi, ale nechtějte vidět jak vypadám teď na číze. Je to něco jako když medvěd jezdí v cirkuse na kole :) a to mám štíhlou postavu.

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » stř lis 01, 2006 10:42:01

Tak to by byla ER5 z bláta do louže či dokonce z deště pod okap :-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » stř lis 01, 2006 10:46:41

Myslím, že ZR-7 se bát určitě nemusíš - je to nenáročná a hodná motorka. A jestli si fakt 7 let jezdil na číze, tak už nějaký zkušenosti máš a přechodu se neboj, chce to jen zvyk. Určitě ti sedmička vydrží dýl, jak ER-5. Já jsem jezdil rok na MZ 150, pak jsem koupil Suzuki GS 500E a po roce už šla pryč a nastoupila Suzuki RF 600R :)
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5518
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tilda » stř lis 01, 2006 11:58:17

jdi do ZR7, ja ji mam od kvetna a max spokojenost. taky jsem nejdriv chtel ER5 ale pri vysce 185cm sem se na ni trochu hur poskladal. ZR7 pri pripada ze je stavena pro me na miru :D Kdyz sem se na ni poprvy svezl tak me trochu vydesila (prechod ze 125ccm) ale podruhy mi pripadalo ze tu motorku mam snad rok a ze presne vim co udela... Je to fakt hodna motorka ktera ti odpusti i nejakou chybu, vykon je dostacujici i pro sportovni jizdu ve dvou, pristi rok vyzkousim jak je na tom ve dvou s plnou polni (top case, bocni tasky, tankvak, batoh). Ve verzi S je predni polokapota supr, tak do 160 se da jet v pohode, pak je uz lepsi zalehnout. Podsedlovej prostor taky ujde, mam tam U zamek, lekarnicku, zarovky+pojistky, sprej na retez, sitku na helmu a pavouka a kdyz potrebuju tak tam jeste nacpu penezenku, mobil nebo fotak. Ja sem od jara najel asi 6000km bez jedinyho problemu (mam rok 2002 a mela najeto 17300km). kdyby ses chtel zeptat na neco konkretniho tak sem nebo na mejl Coooltzr@seznam.cz
ZRX1200R
ZRX1000RR

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

Uživatelský avatar
Tab
Příspěvky: 12
Registrován: stř lis 01, 2006 09:25:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tab » stř lis 01, 2006 12:22:09

Jak je to s olejem? Žere ho? Nebo výměna po 6000km. Spotřeba paliva. Jak ti vyhovuje 5 rychlostí, jsou dlouhý tak, že nemusíš skoro vůbec řadit na předjíždění? Nevíš jaký byly výrobní chyby. Je něco co bys na ní změnil?

Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5518
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tilda » stř lis 01, 2006 15:50:21

olej nezere, kdyz sem si ji poridil tak hned sla do servisu na vymenu oleje, serizeni karburatoru a jeste sem nechal vymenit jednu podlozku u ventilu protoze cvakala. a toho oleje tam je porad stejne. olej se meni po 6000 takze na jare zas pujde do servisu na vymenu, stejne by tam musela kvuli zadni gume. spotreba je 5,5/100 ale hodne zalezi jak kdo jezdi. motor krasne tahne od cca 2500 ot. a na sportovne-cestovni jizdu bohate staci 4-5 tisic ot. Akorat na posledni kvalt to vytacim podle potreby. 5 rychlosti staci, 6-tku bych bral spis jen jako udrzovaci rychlost nebo kvuli nizsim otackam. Na to predjizdeni zalezi na rychlosti, pri cca 120 uz nema smysl podrazovat, pri 100 a min je lepsi dat 4 a akcelerace je pak lepsi. ale mluvil sem s typkem kterej na ni prej jezdi za 10/100, rikal ze ji porad toci 8-10 tisic, jen potom nechapu proc si koupil tuhle motorku a ne nejakyho supersporta. o vyrobnich chybach nevim, motor je nesmrtelnej dedecek, tusim ze Zephyra (20 let temer beze zmeny) a prej by mel bez problemu natocit 100 000 km. proc taky ne kdyz ma relativne nizkej vykon a motor tak neni tolik namahanej. a co bych na ni menil? nic podstatnyho, fakt se mi libi jak vypada takze bych chtel pres zimu udelat jen par kosmetickejch uprav: diodovy miniblinkry "carbon look", kryt vicka nadrze "carbon look", mozna zrcatka "carbon look" a jeste si chci nechat presit sedlo- trochu snizit sedlo ridice v zadni casti a zvysit predni cast u spolujezdce aby vzniknul takovej "schudek" a aby tolik mlada nesjizdela dopredu pri brzdeni a jeste si na nej necham vysit Kawasaki. A jeste bych chtel do pristi sezony koupit top case a bocni textilni tasky, uz se mi podarilo presvedcit mladou ze pojedem na dovolenou na motorce tak aby si mela kam zabalit obleceni :D A jeste jedna drobnost kterou bych chtel zkusit do pristi sezony- videl sem to na jedny ZR7 na Benzinovym Dejchanku- pod sedlem je v plastu takova dira tak tam nacpat stribrnej vyplet, viz fotoObrázek
ZRX1200R
ZRX1000RR

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

Uživatelský avatar
Tab
Příspěvky: 12
Registrován: stř lis 01, 2006 09:25:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tab » čtv lis 02, 2006 08:50:20

rád slyším, že nežere a že má zátah odspodu, to právě hledám. Žádný vytáčení do červenejch, ale klasickej naháč se zátahem. Jak je to s ergonomií řízení, nebolej ruce po větší dávce kilometrů? Kolik vyjde jedna návštěva servisu a na kolik vyjde obutí. Podvozek je spíš cestovní nebo tvrdší?

Uživatelský avatar
Tab
Příspěvky: 12
Registrován: stř lis 01, 2006 09:25:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tab » čtv lis 02, 2006 08:51:28

Karbonový doplňky vypadaj na každý mašině moc hezky. Pošli pak fotku. Kolik má ta tvoje najeto?

Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5518
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tilda » čtv lis 02, 2006 09:51:11

No zatim jsem na ni jel nejdal 300km za den a na konci me uz docela bolel zadek :P ale ruce vubec. je to teda taky tim ze sem na ni predtim 3 tydny nesedel. Posez je hodne vzprimenej, da se rict ze o ruce se temer neopiram. Za servis jsem na jare dal 8000. bylo v tom serizeni karburatoru, vymena podlozky pod ventilem, olej, vzduchovej filtr (aspon myslim), predni guma (Dunlop Sportmax) a prace. jinak predni guma samotna stala 1700. na jare uvidim kolik bude stat zadni. podvozek je nastavitelnej jenom vzadu, ja to mam nastaveny natvrdo. najeto mela 17300, ja sem najel 6000 takze pokud dobre pocitam tak by mela mit 23300 :D jedinej nedostatek na kterej sem prisel je absence hodin na budikach (to vyresi nejakej doplnek z Louise) a nepresnej ukazatel stavu paliva. Podle manualu by mela mit nadrz 22 litru. kdyz vezmu uplne plnou tak po cca 270km je ukazatel na cerveny carce a doplnim tam jen 14 litru a ze by mela rezerva 8 litru se mi nezda. taky treba 80km se ukazatel porad drzi na plny a pak to najednou skoci behem 10km o tretinu, paxe zas 80km drzi na jednom miste a pak zas skok o pulku
ZRX1200R
ZRX1000RR

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

Uživatelský avatar
Tab
Příspěvky: 12
Registrován: stř lis 01, 2006 09:25:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tab » čtv lis 02, 2006 15:04:04

přesně tohle mi dělá palivoměr u Žigulíka :))))) furt plno pak najedno do půlky tam se to taky drží a pak hned těsně nad rezervu. Třeba tam dávaj palivoměry z žigulů :))))))).

Čím dál tím víc jsem pro tu motorku rozhodnutej.

A ta výměna podložky pod ventilem. To zjistili v servisu, že je to třeba vyměnit nebo jsi na to přišel sám? Byl slyšet nějakej divnej zvuk v motoru? A propo je to vlastně vzducháč, takže jestli je něco v motoru špatně tak se to slyší líp než u vodníka, ne?

Odpovědět