ZRX II

Modely, testy, zkušenosti
Zamčeno
Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » pon črc 21, 2008 21:26:26

Perfektní Čerte :wink:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
Marťyn
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 426
Registrován: ned bře 25, 2007 21:54:59
Bydliště: Židlochovice

Příspěvek od Marťyn » pon črc 21, 2008 22:45:14

DoktorZRX píše:
Pavel Kys píše:
KankX píše: chces mi tam snad konkurovat v soutezi o nejhezci kawu??? :wink: ...tak klidek, jo. Loni si to vybral doktor a Kuba a ted jsem na rade ja :twisted:
:evil: :twisted:
:laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :tongue3: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8: :laughing8:
Tak tomuhle říkám výsměch :D
ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » pon črc 21, 2008 23:03:34

Ten bělouš se fakt pěknej!!!

:wink:

Já se musím "pochlubit",že po seřízení na brzdě jsem se dostal (s laděnýma svodama z Anglie,laďákem,dynojetem....) na výkon,kterej by tam měl být z fabriky??

Grafff přikládám,zlepšení tedy pocitově je,ve dvou 230 dát šlo,tedy asi o 10km/hod. víc než dřív.Tu díru,co je na grafu nepociťuji,údajně nešlo líp seřídit.
Ale laikovi se dá nakecat cokoli.

Ale nerez svody jsou hezčí....(I když už ne tak,jako když byly nejetý)

Tmavý jsou nový hodnoty,světlejší ty původní....

Obrázek
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9303
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » úte črc 22, 2008 08:03:56

milda píše:Ten bělouš se fakt pěknej!!!

:wink:

Já se musím "pochlubit",že po seřízení na brzdě jsem se dostal (s laděnýma svodama z Anglie,laďákem,dynojetem....) na výkon,kterej by tam měl být z fabriky??

Grafff přikládám,zlepšení tedy pocitově je,ve dvou 230 dát šlo,tedy asi o 10km/hod. víc než dřív.Tu díru,co je na grafu nepociťuji,údajně nešlo líp seřídit.
Ale laikovi se dá nakecat cokoli.

Ale nerez svody jsou hezčí....(I když už ne tak,jako když byly nejetý)

Tmavý jsou nový hodnoty,světlejší ty původní....

Obrázek
Jen pro upresneni, ta svetla krivka je po namontovani ladaku pred serizenim... ??? Nebo je to krivka se seriovym vyfukem? Jo a jeste k tomu kroutaku, nemel by byt v serii 112 az 116Nm?? Pro ty co to nechapou, to neni prudeni, jen me kolem ZRX vse zajima a tak jsem jen zvedavy. A jinak k te dire, tu tam mam taky a rekl bych ze je to ti trochu znat, ale jen nepatrne. Jo a jeste posledni vec, koukal jsem ze ty grafy zacinaji u jinych otacek, pokud tomu tak opravdu je, nepocitujes, ze z nejakej tech 2000ot nic nedela a ze tam musis mit aspon 2500ot? Jak by rek Elvis. ze netahne vodspodu :wink: :lol:
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9175
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Graf

Příspěvek od ZRX 1984 » úte črc 22, 2008 08:40:12

Zdravím. Docela dobrý hodnoty, akorát jak píše Kanx, ten krouťák je nějakej slabší. Taky se chystám na brzdu. KOlik Tě to Mildo stálo? Tady počítaj asi 500,- Kč. Mám možnost koupit laděný svody i s koncovkkou za 11 tis. Má to nějakej známej kámoše, už to asi 3až 4 roky nemůže prodat. Tak zkusím počkat do zimi a třeba půjde s cenou kousek dolů a možná bych do toho šel...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

ENZO
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 301
Registrován: pát srp 31, 2007 17:16:59
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od ENZO » úte črc 22, 2008 17:58:33

Milda: Ahoj, ja taky přemejšlel, že bych tam zajel, ale známej tam už byl a motorku mu úplně rozštelovaly a podle něj to zdaleka nejede tak, jak to jelo dřív. Bohužel to neni první člověk od kterýho jsem to slyšel. Jak jsi byl s Jokarem spokojenej ty?

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » úte črc 22, 2008 19:47:04

.
Naposledy upravil(a) 666S999 dne čtv srp 21, 2008 22:35:15, celkem upraveno 1 x.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Re: pár foto

Příspěvek od Pavel ZRX » úte črc 22, 2008 19:59:05

Czert ZRX píše:Obrázek
Obrázek
Obrázek
Pěkná práce, gratuluju.
ZRX 1200 R

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » úte črc 22, 2008 20:31:18

milda píše:Ten bělouš se fakt pěknej!!!

:wink:

Já se musím "pochlubit",že po seřízení na brzdě jsem se dostal (s laděnýma svodama z Anglie,laďákem,dynojetem....) na výkon,kterej by tam měl být z fabriky??

Grafff přikládám,zlepšení tedy pocitově je,ve dvou 230 dát šlo,tedy asi o 10km/hod. víc než dřív.Tu díru,co je na grafu nepociťuji,údajně nešlo líp seřídit.
Ale laikovi se dá nakecat cokoli.

Ale nerez svody jsou hezčí....(I když už ne tak,jako když byly nejetý)

Tmavý jsou nový hodnoty,světlejší ty původní....

No moc se ti s tím Mildo nevyhráli. Nechápu, proč ti tam dali tak malý trysky. S Dynojetem se dá rex naladit na 135- 140Hp / 125-130 Nm. Jel jsem na doporučení od Maja ZRX na brzdu k pánovy, co pár rexů už brzdil. Všechny rexe co ladil osadil úplně stejnýma tryskama, sadou Dyno3 a všichni měli skoro stejný výkon. Rozdíly byly způsobeny různým opotřebením motoru a odlišnými výfuky. Každá brzda ale brzdí jinak a proto není možno porovnávat výkony. Na grafu chybí signál z lambda-sondy, to je moc důležitá veličina vycházející z bohatosti směsy- to je jediná věc, k vůli které jsem jel na brzdu.

Obrázek
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » úte črc 22, 2008 20:45:34

KankX píše:
milda píše:Ten bělouš se fakt pěknej!!!

:wink:

Já se musím "pochlubit",že po seřízení na brzdě jsem se dostal (s laděnýma svodama z Anglie,laďákem,dynojetem....) na výkon,kterej by tam měl být z fabriky??

Grafff přikládám,zlepšení tedy pocitově je,ve dvou 230 dát šlo,tedy asi o 10km/hod. víc než dřív.Tu díru,co je na grafu nepociťuji,údajně nešlo líp seřídit.
Ale laikovi se dá nakecat cokoli.

Ale nerez svody jsou hezčí....(I když už ne tak,jako když byly nejetý)

Tmavý jsou nový hodnoty,světlejší ty původní....

Obrázek
Jen pro upresneni, ta svetla krivka je po namontovani ladaku pred serizenim... ??? Nebo je to krivka se seriovym vyfukem? Jo a jeste k tomu kroutaku, nemel by byt v serii 112 az 116Nm?? Pro ty co to nechapou, to neni prudeni, jen me kolem ZRX vse zajima a tak jsem jen zvedavy. A jinak k te dire, tu tam mam taky a rekl bych ze je to ti trochu znat, ale jen nepatrne. Jo a jeste posledni vec, koukal jsem ze ty grafy zacinaji u jinych otacek, pokud tomu tak opravdu je, nepocitujes, ze z nejakej tech 2000ot nic nedela a ze tam musis mit aspon 2500ot? Jak by rek Elvis. ze netahne vodspodu :wink: :lol:
Ty původní hodnoty jsou s origo svodama a se stejným laďákem,co už mám dlouho,jen nevím,jestli s koncovkou nebo bez ní.
Nový hodnoty jdou s novýma svodama a s laďákem bez koncovky,o svodech řekli,že to díky nim šlo velmi špatně sladit a proto si za tohle zazpívali 1700,-Kč.

Akorát by podle mě měli vzít Dynojet a jehly z něj a měnit trysky, jehly nahoru a dolů a laborovat,zkoušet a měřit....A z Dynojetu,kterej jsem jim sám dodal ,rozbalili jen jednu velikost trysek(hned tu nad těma origo,tu tam flákli a ostatní jsou zavařený v pytlíčkách.
Pocitově s tím nejsem moc spokojenej,hlavně ten spodek byl bez tý tlumící koncovky dost znát (s koncovkou se to podle nich nedalo seřídit vůbec).Já osobně jsem ji tam zkusil vrátit a jezdím s ní,protože:
1)nepotřebuju být nejhlasitější
2)podle mě to s ní jede líp,přesto,že to údajně seřizovali bez ní
3)bez koncovky to totálně střílí do svodů!Úplnej brutál.To podle mého laického názoru není dobře seřízeno.S koncovkou to nedělá.

Asi budu muset někam jinam ,někam dál,k někomu jinýmu ,tohle je myslím na pikaču.

Toš tak.
Naposledy upravil(a) milda dne úte črc 22, 2008 20:49:25, celkem upraveno 1 x.
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

PajaZR
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 232
Registrován: ned dub 02, 2006 21:32:34
Bydliště: Brno

Příspěvek od PajaZR » úte črc 22, 2008 20:48:28

milda píše:Ten bělouš se fakt pěknej!!!

:wink:

Já se musím "pochlubit",že po seřízení na brzdě jsem se dostal (s laděnýma svodama z Anglie,laďákem,dynojetem....) na výkon,kterej by tam měl být z fabriky??

Grafff přikládám,zlepšení tedy pocitově je,ve dvou 230 dát šlo,tedy asi o 10km/hod. víc než dřív.Tu díru,co je na grafu nepociťuji,údajně nešlo líp seřídit.
Ale laikovi se dá nakecat cokoli.

Ale nerez svody jsou hezčí....(I když už ne tak,jako když byly nejetý)

Tmavý jsou nový hodnoty,světlejší ty původní....

Obrázek

No nevím jestli to je ideální naladění.Výkon ti roste od 6tis. a to moc nevyužiješ leda by jsi byl střelec :wink: a krouták,jako to nejduležitější na těchto strojích máš horší než předtím.Chtělo by to posílit spodek a střed toček.I když nevím jestli by to šlo,ZRX je jak známo slabší na spodek oproti konkurenci(např.B12)
ZRX 1100 modrostříbrná ORIGINAL

PajaZR
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 232
Registrován: ned dub 02, 2006 21:32:34
Bydliště: Brno

Příspěvek od PajaZR » úte črc 22, 2008 20:55:31

Mildo,zkus se zeptat kde ladit zde www.volny.cz/romixx/

Má zajimavě naladěnou 11ku a je někde od Plzně.
ZRX 1100 modrostříbrná ORIGINAL

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » úte črc 22, 2008 20:55:49

Búhví,co Ti chlapci měřili a co a jak ladili.... :?

Nedělám si iluze.

Mám pocit,že pokud je to někdy bavilo a byli seriózní,teď už potřebujou jen vydělávat peníze.

To je můj názor.

Každopádně,kdo by jste věděl ,kde bych to mohl nechat změřit znova nebo respektive asi i seřídit znova,dejte vědět.

Protože nevím,proč by měl mít motor co má 19 tis. km takhle nízký hodnoty... A to i Ty původní..
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » stř črc 23, 2008 09:13:08

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) 666S999 dne pát srp 22, 2008 18:42:09, celkem upraveno 1 x.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » stř črc 23, 2008 09:14:57

.
Naposledy upravil(a) 666S999 dne čtv srp 21, 2008 22:35:54, celkem upraveno 1 x.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Zamčeno