ZRX II
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ten bělouš se fakt pěknej!!!
Já se musím "pochlubit",že po seřízení na brzdě jsem se dostal (s laděnýma svodama z Anglie,laďákem,dynojetem....) na výkon,kterej by tam měl být z fabriky??
Grafff přikládám,zlepšení tedy pocitově je,ve dvou 230 dát šlo,tedy asi o 10km/hod. víc než dřív.Tu díru,co je na grafu nepociťuji,údajně nešlo líp seřídit.
Ale laikovi se dá nakecat cokoli.
Ale nerez svody jsou hezčí....(I když už ne tak,jako když byly nejetý)
Tmavý jsou nový hodnoty,světlejší ty původní....
Já se musím "pochlubit",že po seřízení na brzdě jsem se dostal (s laděnýma svodama z Anglie,laďákem,dynojetem....) na výkon,kterej by tam měl být z fabriky??
Grafff přikládám,zlepšení tedy pocitově je,ve dvou 230 dát šlo,tedy asi o 10km/hod. víc než dřív.Tu díru,co je na grafu nepociťuji,údajně nešlo líp seřídit.
Ale laikovi se dá nakecat cokoli.
Ale nerez svody jsou hezčí....(I když už ne tak,jako když byly nejetý)
Tmavý jsou nový hodnoty,světlejší ty původní....
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Jen pro upresneni, ta svetla krivka je po namontovani ladaku pred serizenim... ??? Nebo je to krivka se seriovym vyfukem? Jo a jeste k tomu kroutaku, nemel by byt v serii 112 az 116Nm?? Pro ty co to nechapou, to neni prudeni, jen me kolem ZRX vse zajima a tak jsem jen zvedavy. A jinak k te dire, tu tam mam taky a rekl bych ze je to ti trochu znat, ale jen nepatrne. Jo a jeste posledni vec, koukal jsem ze ty grafy zacinaji u jinych otacek, pokud tomu tak opravdu je, nepocitujes, ze z nejakej tech 2000ot nic nedela a ze tam musis mit aspon 2500ot? Jak by rek Elvis. ze netahne vodspodumilda píše:Ten bělouš se fakt pěknej!!!
Já se musím "pochlubit",že po seřízení na brzdě jsem se dostal (s laděnýma svodama z Anglie,laďákem,dynojetem....) na výkon,kterej by tam měl být z fabriky??
Grafff přikládám,zlepšení tedy pocitově je,ve dvou 230 dát šlo,tedy asi o 10km/hod. víc než dřív.Tu díru,co je na grafu nepociťuji,údajně nešlo líp seřídit.
Ale laikovi se dá nakecat cokoli.
Ale nerez svody jsou hezčí....(I když už ne tak,jako když byly nejetý)
Tmavý jsou nový hodnoty,světlejší ty původní....
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Graf
Zdravím. Docela dobrý hodnoty, akorát jak píše Kanx, ten krouťák je nějakej slabší. Taky se chystám na brzdu. KOlik Tě to Mildo stálo? Tady počítaj asi 500,- Kč. Mám možnost koupit laděný svody i s koncovkkou za 11 tis. Má to nějakej známej kámoše, už to asi 3až 4 roky nemůže prodat. Tak zkusím počkat do zimi a třeba půjde s cenou kousek dolů a možná bych do toho šel...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
milda píše:Ten bělouš se fakt pěknej!!!
Já se musím "pochlubit",že po seřízení na brzdě jsem se dostal (s laděnýma svodama z Anglie,laďákem,dynojetem....) na výkon,kterej by tam měl být z fabriky??
Grafff přikládám,zlepšení tedy pocitově je,ve dvou 230 dát šlo,tedy asi o 10km/hod. víc než dřív.Tu díru,co je na grafu nepociťuji,údajně nešlo líp seřídit.
Ale laikovi se dá nakecat cokoli.
Ale nerez svody jsou hezčí....(I když už ne tak,jako když byly nejetý)
Tmavý jsou nový hodnoty,světlejší ty původní....
No moc se ti s tím Mildo nevyhráli. Nechápu, proč ti tam dali tak malý trysky. S Dynojetem se dá rex naladit na 135- 140Hp / 125-130 Nm. Jel jsem na doporučení od Maja ZRX na brzdu k pánovy, co pár rexů už brzdil. Všechny rexe co ladil osadil úplně stejnýma tryskama, sadou Dyno3 a všichni měli skoro stejný výkon. Rozdíly byly způsobeny různým opotřebením motoru a odlišnými výfuky. Každá brzda ale brzdí jinak a proto není možno porovnávat výkony. Na grafu chybí signál z lambda-sondy, to je moc důležitá veličina vycházející z bohatosti směsy- to je jediná věc, k vůli které jsem jel na brzdu.
ZRX 1200 R
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ty původní hodnoty jsou s origo svodama a se stejným laďákem,co už mám dlouho,jen nevím,jestli s koncovkou nebo bez ní.KankX píše:Jen pro upresneni, ta svetla krivka je po namontovani ladaku pred serizenim... ??? Nebo je to krivka se seriovym vyfukem? Jo a jeste k tomu kroutaku, nemel by byt v serii 112 az 116Nm?? Pro ty co to nechapou, to neni prudeni, jen me kolem ZRX vse zajima a tak jsem jen zvedavy. A jinak k te dire, tu tam mam taky a rekl bych ze je to ti trochu znat, ale jen nepatrne. Jo a jeste posledni vec, koukal jsem ze ty grafy zacinaji u jinych otacek, pokud tomu tak opravdu je, nepocitujes, ze z nejakej tech 2000ot nic nedela a ze tam musis mit aspon 2500ot? Jak by rek Elvis. ze netahne vodspodumilda píše:Ten bělouš se fakt pěknej!!!
Já se musím "pochlubit",že po seřízení na brzdě jsem se dostal (s laděnýma svodama z Anglie,laďákem,dynojetem....) na výkon,kterej by tam měl být z fabriky??
Grafff přikládám,zlepšení tedy pocitově je,ve dvou 230 dát šlo,tedy asi o 10km/hod. víc než dřív.Tu díru,co je na grafu nepociťuji,údajně nešlo líp seřídit.
Ale laikovi se dá nakecat cokoli.
Ale nerez svody jsou hezčí....(I když už ne tak,jako když byly nejetý)
Tmavý jsou nový hodnoty,světlejší ty původní....
Nový hodnoty jdou s novýma svodama a s laďákem bez koncovky,o svodech řekli,že to díky nim šlo velmi špatně sladit a proto si za tohle zazpívali 1700,-Kč.
Akorát by podle mě měli vzít Dynojet a jehly z něj a měnit trysky, jehly nahoru a dolů a laborovat,zkoušet a měřit....A z Dynojetu,kterej jsem jim sám dodal ,rozbalili jen jednu velikost trysek(hned tu nad těma origo,tu tam flákli a ostatní jsou zavařený v pytlíčkách.
Pocitově s tím nejsem moc spokojenej,hlavně ten spodek byl bez tý tlumící koncovky dost znát (s koncovkou se to podle nich nedalo seřídit vůbec).Já osobně jsem ji tam zkusil vrátit a jezdím s ní,protože:
1)nepotřebuju být nejhlasitější
2)podle mě to s ní jede líp,přesto,že to údajně seřizovali bez ní
3)bez koncovky to totálně střílí do svodů!Úplnej brutál.To podle mého laického názoru není dobře seřízeno.S koncovkou to nedělá.
Asi budu muset někam jinam ,někam dál,k někomu jinýmu ,tohle je myslím na pikaču.
Toš tak.
Naposledy upravil(a) milda dne úte črc 22, 2008 20:49:25, celkem upraveno 1 x.
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
milda píše:Ten bělouš se fakt pěknej!!!
Já se musím "pochlubit",že po seřízení na brzdě jsem se dostal (s laděnýma svodama z Anglie,laďákem,dynojetem....) na výkon,kterej by tam měl být z fabriky??
Grafff přikládám,zlepšení tedy pocitově je,ve dvou 230 dát šlo,tedy asi o 10km/hod. víc než dřív.Tu díru,co je na grafu nepociťuji,údajně nešlo líp seřídit.
Ale laikovi se dá nakecat cokoli.
Ale nerez svody jsou hezčí....(I když už ne tak,jako když byly nejetý)
Tmavý jsou nový hodnoty,světlejší ty původní....
No nevím jestli to je ideální naladění.Výkon ti roste od 6tis. a to moc nevyužiješ leda by jsi byl střelec a krouták,jako to nejduležitější na těchto strojích máš horší než předtím.Chtělo by to posílit spodek a střed toček.I když nevím jestli by to šlo,ZRX je jak známo slabší na spodek oproti konkurenci(např.B12)
ZRX 1100 modrostříbrná ORIGINAL
Mildo,zkus se zeptat kde ladit zde www.volny.cz/romixx/
Má zajimavě naladěnou 11ku a je někde od Plzně.
Má zajimavě naladěnou 11ku a je někde od Plzně.
ZRX 1100 modrostříbrná ORIGINAL
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Búhví,co Ti chlapci měřili a co a jak ladili....
Nedělám si iluze.
Mám pocit,že pokud je to někdy bavilo a byli seriózní,teď už potřebujou jen vydělávat peníze.
To je můj názor.
Každopádně,kdo by jste věděl ,kde bych to mohl nechat změřit znova nebo respektive asi i seřídit znova,dejte vědět.
Protože nevím,proč by měl mít motor co má 19 tis. km takhle nízký hodnoty... A to i Ty původní..
Nedělám si iluze.
Mám pocit,že pokud je to někdy bavilo a byli seriózní,teď už potřebujou jen vydělávat peníze.
To je můj názor.
Každopádně,kdo by jste věděl ,kde bych to mohl nechat změřit znova nebo respektive asi i seřídit znova,dejte vědět.
Protože nevím,proč by měl mít motor co má 19 tis. km takhle nízký hodnoty... A to i Ty původní..
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576