Stránka 6 z 9

Napsal: pon čer 09, 2008 22:18:33
od sweetyboy
Jirka_Z píše:Hele popravde nevim, ale rekl bych ze v naporovem sani to nebude, naporove sani nema podle me sanci mit takovej vliv... ja mam ER-6f jede max tech 220-230 vic ani nemuze :-) a to zadny naporovy sani nema a dle vyrobce ma cca. 72koni, v nejakym casaku zmerili 75 - to bude zalezet kus od kusu... Ty mas silnejsi motor uz jako takovej....
Musí to být v náporu protoze na brzde to normalně jede skoro 280

Napsal: pon čer 09, 2008 22:46:01
od sweetyboy
no tej jsem cistil a mazal tym olejem:(

Napsal: úte čer 10, 2008 08:31:38
od volkswagen
Svatá prostoto. Pohybovala se ta motorka při jízdě na brzdě? Nepohybovala. Překonávala tím pádem odpor vzduchu? No nepřekonávala tím pádem odpor vzduchu, Halík! Může teda jet stejně rychle na silnici? Nemůže teda jet stejně rychle na silnici.....

Napsal: úte čer 10, 2008 09:17:05
od sweetyboy
volkswagen píše:Svatá prostoto. Pohybovala se ta motorka při jízdě na brzdě? Nepohybovala. Překonávala tím pádem odpor vzduchu? No nepřekonávala tím pádem odpor vzduchu, Halík! Může teda jet stejně rychle na silnici? Nemůže teda jet stejně rychle na silnici.....
Potrebuju jenom vyresit problem..vzdy sem na ty motorce lital a ted proste nechce jet...omg

Napsal: úte čer 10, 2008 10:10:14
od Jirka_Z
Ja to chapu, ale fakt si myslim, ze v naporovem sani to nebude, nekde jsem cetl ze to muze dat v idealnim pripade 10% a tobe chybi vic.... Je to muj laickej nazor, ale obcas neco prectu, co na to vetsi odbornici?

Napsal: úte čer 10, 2008 10:30:30
od sweetyboy
je proste hrozny kdyz clovek normalne a snazi se neco udelat pro svoji motku a pak to dopadne takhle:( dneska uz clovek nemuze spolehat ani na servis:(

Napsal: úte čer 10, 2008 13:06:20
od farmář
já ti mám jeden vlezlej dojem, že sis nechal dělat karby a motor a filtr sis udělal sám. Otázka je v čem jsi ho vypral a čím a kolik napustil, jestli se ti náhodou.... když jedeš 220 tlakem vzduchu nebortí a vlastně to neucpává. Jestli jsi to odmastil v něčem co by mohlo fungovat jako syntetické rozpouštědlo je to možné. Jestli je už moc starej je to možné. Jinak fakt už netuším.... :?:

Napsal: úte čer 10, 2008 13:09:21
od sweetyboy
ja ho vypral v jarovy vode a pak jsem ho vypral ve studeny vode, polil olejem na filtry a papirovyma uderkama vymackal

Napsal: úte čer 10, 2008 13:23:52
od Elvis.
ja to teda nikdy nedelal, ale co sem se tu docet, tak bych ho urco nemacel a tusil bych zradu prave mozna v tom filtru. Zkusil bych ho normalne vymenit za novej (nenapoustet nebo jen striknout lehoulince tim sprejem) a uvidis.... podle me je to jak nasakla houba, ktera se ti tlakem vzduchu zmackne a stane neprostupnou... a pak neni divu ze se ti motka dusi :wink:

Napsal: úte čer 10, 2008 13:27:24
od sweetyboy
no jo ale zase ta motorka 1,2,3 stupen vytocim klidne i do cerveneho a zatah je brutalni...nacucanej neni..jak jsem ho delal tak jsem ho napustil, byl to projet a nejelo to tak jsem ho tytahl a poradne vymackal do pairovych ubrousku a je to porad stejny..kdyz jsem mel filtr suchej jelo to uplne stejne jako s napustenym:/

Napsal: úte čer 10, 2008 13:36:42
od Elvis.
tak na prvni druhy treti stupen jedes max. 200 a vis sam jak do 200 muzes byt na masine vice mene vzprimeny, ale nad cca 180 uz te to rve z motky a zalehavas. Stejny je to i s naporem. Ale kdyz rikas ze i bez filtru je to stejny, tak to fakt nevim :-(

Napsal: úte čer 10, 2008 16:12:11
od farmář
zkusil bych ho vyměnit. :?: neříkal bez filtru,ale se suchým,jenže jestli jsi ho jarem spíš zalepil než plně odmastil, mohlo by to být v jeho snížené průchodnosti.

Napsal: úte čer 10, 2008 16:20:04
od sweetyboy
farmář píše:zkusil bych ho vyměnit. :?: neříkal bez filtru,ale se suchým,jenže jestli jsi ho jarem spíš zalepil než plně odmastil, mohlo by to být v jeho snížené průchodnosti.

ja ho poradne propral pak v ciste vode a jak uschl tak sel krasne profouknout..tak jsem zkusil jet se suchym a bylo to na hovno tak jsem ho naolejoval..dvakrat susil a dvakrat projizdel ale je to porad stejny..zadny vliv na to

Napsal: úte čer 10, 2008 16:23:07
od sweetyboy
jeste jsem zkousel ze bych udelal takovej pokus a vepredu ty privody vzduchu bych trochu omezil co se stane:-)

Napsal: úte čer 10, 2008 16:35:59
od Lech
No až tak tomu nerozumím ale kromě přívodu vzduchu do airboxu jsou tam ještě možná takový malý trubičky s přívodem vzduchu ke karburátorům.Tak ty jestli nejsou zacpaný a nebo vypadlé někde. Nějak začal ten tlak vzduchu při vyšších rychlostech mít vliv na tu připravovanou směs.Nějaký podobný problém měl teda můj jeden kámoš na Hondě CBR600F r.v. 95 tuším,tak nějak to bylo.