Stránka 4 z 4
Re: Oktávka, Laguna, 535, Brouk, Trabant.... a delší péro má
Napsal: čtv led 26, 2012 20:49:47
od MARTY
nemam penize
chodim pesky a na kole
netankuji benzin ani naftu...
zere mi to 2l ciste vody za den...
turbo mi stoji dobre
splodiny jen sem tam po ceste...tiche
rychlost mensi ale stala...
jsem v pohode

Re: Oktávka, Laguna, 535, Brouk, Trabant.... a delší péro má
Napsal: pát led 27, 2012 07:59:05
od Mesr
ZRX 1984 píše:Třeba to Mondeo by mě lákalo, tenkrát mě lákalo to Kubovo. Z japonců by mě lákal Nissan Primera, jinak si radši budu šetřit na novýho litrovýho Versyse

no vidíš, a zrovna mondeo má špatnou pověst, kolem 250 000 kilometrů ve všech odejdou vstřiky, jeden stojí kolem 10, takže jseš na opravě přes 40, já mám to starší mondeo ročník 98, najeto cca 300 000, zatím dobrý.
Re: Oktávka, Laguna, 535, Brouk, Trabant.... a delší péro má
Napsal: pát led 27, 2012 11:41:15
od KankX
...tak kratke pokracovani...
nejlepsim autem co jsem mel (pokud nepocitam Trabanta - ten je neprekonatelnej) byla Skoda Felicia Combi 1.3 40kW. Mel jsem ji 6 let, byla to funglovka s 0km a kdyz sla z domu mela na tacho 280tis. km. Za celou dobu mimo vymeny oleju a pneu jsem menil 2x alternator, 1x chladic (v lete vybouchnul) a zaveseni predniho praveho kola... (do 100tis.km na ni nebyl zadny problem) Neznam druhe takove auto co by se za ty km a roky spokojilo s tak malym servisem. Jinak to nejelo (jak by take mohlo s temi kW) a moc to nezralo... kolem 6l/100

Re: Oktávka, Laguna, 535, Brouk, Trabant.... a delší péro má
Napsal: pát led 27, 2012 11:48:56
od ZRX 1984
Známej co opravuje auta asi jako Pavel Kys říká, že felici a starší model fábie byly poslední ekonomická auta na opravy, všechno stálo 500,- kč a opravil jsi si všechno skoro sám doma. Nehledě na to, že felda 1,6 kombi s plynem docela dobrej povoz, kamarád ji má jako pracovní a je to prostě dělník to auto nic nechce natankuje za 300 Kč a ujede 230 km..... Je to prostě o tom, že budou auta na 10 let a pak půjdou do šrotu, možná jestli se ten interval nezkrátí na 5. Automobilky potřebujou prodávat a jak jinak by to udělali.
Re: Oktávka, Laguna, 535, Brouk, Trabant.... a delší péro má
Napsal: pát led 27, 2012 11:49:28
od lukas.01
Kankxi, ještě jsi zapomněl na AR 33

a Š120.
Felicie je asi opravdu poslední dobře servisovatelné (náklady) auto.
Re: Oktávka, Laguna, 535, Brouk, Trabant.... a delší péro má
Napsal: pát led 27, 2012 13:15:29
od SumavaCZ
Začátkem devadesátých let jsem si koupil funglofku Favorita, poslední karburátor. Najel jsem na něm přes
500 000Km. Závady pouze banální: po 11 měsících výměna kastle

(tam byla chyba mezi volantem a sedačkou, svezl jsem se pana-orel), 1x sežrané těsnění pod hlavou, po třistatisících jsem měnil přední brzdiče (spíše preventivně) a jednou se mi přetočil palec v rozdělovači.
Po šesti letech šel do světa a pak jsem ho ještě snad tři roky potkával.
Takže za mě zatim nejspolehlivější Favouš.

Re: Oktávka, Laguna, 535, Brouk, Trabant.... a delší péro má
Napsal: pát led 27, 2012 17:45:12
od KankX
lukas.01 píše:Kankxi, ještě jsi zapomněl na AR 33

a Š120.
Felicie je asi opravdu poslední dobře servisovatelné (náklady) auto.
neboj jeste jich mam par v zasobe... nepredbihejme

...jeste bude S120GLS, S130GL, Favorit 136LS, Felicia 1.6, Honda Civic, Hyundai Atos, Octavia I, Octavia II, Octavia III a nakonec mozna i AR33, ale to jeste nevim to je velka srdcovka

Re: Oktávka, Laguna, 535, Brouk, Trabant.... a delší péro má
Napsal: pát led 27, 2012 19:11:07
od lukas.01
KankX píše:lukas.01 píše:Kankxi, ještě jsi zapomněl na AR 33

a Š120.
Felicie je asi opravdu poslední dobře servisovatelné (náklady) auto.
a nakonec mozna i AR33, ale to jeste nevim to je velka srdcovka

Já vím Bohumile, já vím

Re: Oktávka, Laguna, 535, Brouk, Trabant.... a delší péro má
Napsal: pát led 27, 2012 20:23:12
od Dak
SumavaCZ píše:Začátkem devadesátých let jsem si koupil funglofku Favorita, poslední karburátor. Najel jsem na něm přes
500 000Km. Závady pouze banální: po 11 měsících výměna kastle

(tam byla chyba mezi volantem a sedačkou, svezl jsem se pana-orel), 1x sežrané těsnění pod hlavou, po třistatisících jsem měnil přední brzdiče (spíše preventivně) a jednou se mi přetočil palec v rozdělovači.
Po šesti letech šel do světa a pak jsem ho ještě snad tři roky potkával.
Takže za mě zatim nejspolehlivější Favouš.

Fávo sem měl taky. Taky poslednjí karbec. Při asi 400 000 km došlo na výměnu motoru (felda) a předních těhlic (felda), jinak sem dělal doma normální servis. Jednou mě vtom zezadu nabral policajt s 406 a zkrátil mě fávoša o 7 cm. Na stolici natažen, opraven a kdyby ho ten debil co se mu to prodalo nehodil na střechu, jezdí dodnes. Fávoš je gutt