Stránka 4 z 4

Napsal: ned říj 01, 2006 19:34:19
od zaky
To NRG - to jako vážně, myslíš že to pomůže?

Napsal: ned říj 01, 2006 19:49:51
od dworakmirek
Currahee píše:
dworakmirek píše:hm,tady ty vyrobky made in home se nedaj nijak kontrolovat,jak origo ladák, určitě to pro ten motor není nejlepší, už jen kvůli ventilům, no jestli ti to prská do vejfuku při brždění, máš chudou směs a ta nestíhá dohořet ve válci, takže směs obohatit, na KLR je to šroubek na bohatost volnoběžné směsi,povolit a mělo by to přestat,ale na ty trubce toho moc nemaladíš :wink: :wink:
To je blbost s tou směsí ne??, Právě když je moc bohatá tak dohořívá ve výfuku a když je chudá, tak prská zpátky do sání...
hm, tohle už se řešilo na motorkářích,ale nakonec s toho vylezlo,že se to nedá přesně určit jak na to musí se to zkoušet, jinak chudá směs nestíhá dohořet ve válci :wink:

Napsal: pon říj 02, 2006 19:01:41
od Currahee
Kámoš co dělá auto a moto technika tak řiká opak a já si to myslím taky. Když je chudá tak ji neni tolik, aby nestihla shořet..

Napsal: pon říj 02, 2006 20:14:58
od dworakmirek
já se nato optám ješte kámoše,co dělá u dynobrzdy a ladili vorličkovi nějakou motorku,(komltetní vykuchání a vše odlechčené)

na tu směs se zeptám, ale ono to bude stejně individualní :?

Napsal: stř říj 04, 2006 19:19:12
od NRG
Zaky: nevím jestli to pomůže, ale běžně se to dělá a technicky vzato by to výfuk utlumit mělo - cokoliv vevnitř je z hlediska hluku lepší než nic.