tahle gepka má podtlakovej kohout a nemá čerpadlo, takže plní komory samospádem. Menšíí podtlak=menší průtok... Bohatou směs by klidně mohl dělat ten ventil, pokud nepřivírá dostatečně(ztvrdlá nebo skřípnutá membrána uvnitř, smzř ve spolupráci s blbě nastavenou hladinou nebo nefunkčním plovákovým ventilkem) a ochudí to naopak když neotvírá dostatečně (opět vadná membrána, rozpadlý těsnění pod kohoutem nebo hadice od karbce sající falešnej luft)... Je to kus, kterej musí správně fachčit, jinak je veškerý seřizování k ničomu...
http://www.partsdepot.cz/index.php?fveh ... ion=403147
viz kohout...
Teda, to si aspoň myslím já...
Apropos, č. 16165 není čerpadlo, ale druhej filtr...Na mojí gepuli je to úplně stejný...
Já to ale vidím pořád spíš na chudou směs, bo se to neroztáčí a na malý otáčky to brble dobře, a taky byla řeč o sytiči, že už jako na něj nemusí... Co svíčky, koukali jste? Ty tu směs (moc/málo) určej celkem jednoznačně... Můj závěr je, KUCÍÍÍ, neteče vám benzííín
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jo, a teď mě ještě napadlo-častá vada u těchle motorů je prý přisávání falešného vzduchu gumovejma přírubama... to jsem sice neměl, ale někde jsem to četl v diskuzích na netu...což je taky chudá směs. Chce to pořádně ohřát a pak koukat na svíce, to vidím jako nejkratší cestu k diagnostice závady...