KAWA GPZ
střelba může bejt i z chudý směsi, černej dým z oleje(kroužky,ventily, stírátka atd...)
tahle gepka má podtlakovej kohout a nemá čerpadlo, takže plní komory samospádem. Menšíí podtlak=menší průtok... Bohatou směs by klidně mohl dělat ten ventil, pokud nepřivírá dostatečně(ztvrdlá nebo skřípnutá membrána uvnitř, smzř ve spolupráci s blbě nastavenou hladinou nebo nefunkčním plovákovým ventilkem) a ochudí to naopak když neotvírá dostatečně (opět vadná membrána, rozpadlý těsnění pod kohoutem nebo hadice od karbce sající falešnej luft)... Je to kus, kterej musí správně fachčit, jinak je veškerý seřizování k ničomu...
http://www.partsdepot.cz/index.php?fveh ... ion=403147
viz kohout...
Teda, to si aspoň myslím já...
Apropos, č. 16165 není čerpadlo, ale druhej filtr...Na mojí gepuli je to úplně stejný...
Já to ale vidím pořád spíš na chudou směs, bo se to neroztáčí a na malý otáčky to brble dobře, a taky byla řeč o sytiči, že už jako na něj nemusí... Co svíčky, koukali jste? Ty tu směs (moc/málo) určej celkem jednoznačně... Můj závěr je, KUCÍÍÍ, neteče vám benzííín
Jo, a teď mě ještě napadlo-častá vada u těchle motorů je prý přisávání falešného vzduchu gumovejma přírubama... to jsem sice neměl, ale někde jsem to četl v diskuzích na netu...což je taky chudá směs. Chce to pořádně ohřát a pak koukat na svíce, to vidím jako nejkratší cestu k diagnostice závady...
tahle gepka má podtlakovej kohout a nemá čerpadlo, takže plní komory samospádem. Menšíí podtlak=menší průtok... Bohatou směs by klidně mohl dělat ten ventil, pokud nepřivírá dostatečně(ztvrdlá nebo skřípnutá membrána uvnitř, smzř ve spolupráci s blbě nastavenou hladinou nebo nefunkčním plovákovým ventilkem) a ochudí to naopak když neotvírá dostatečně (opět vadná membrána, rozpadlý těsnění pod kohoutem nebo hadice od karbce sající falešnej luft)... Je to kus, kterej musí správně fachčit, jinak je veškerý seřizování k ničomu...
http://www.partsdepot.cz/index.php?fveh ... ion=403147
viz kohout...
Teda, to si aspoň myslím já...
Apropos, č. 16165 není čerpadlo, ale druhej filtr...Na mojí gepuli je to úplně stejný...
Já to ale vidím pořád spíš na chudou směs, bo se to neroztáčí a na malý otáčky to brble dobře, a taky byla řeč o sytiči, že už jako na něj nemusí... Co svíčky, koukali jste? Ty tu směs (moc/málo) určej celkem jednoznačně... Můj závěr je, KUCÍÍÍ, neteče vám benzííín
Jo, a teď mě ještě napadlo-častá vada u těchle motorů je prý přisávání falešného vzduchu gumovejma přírubama... to jsem sice neměl, ale někde jsem to četl v diskuzích na netu...což je taky chudá směs. Chce to pořádně ohřát a pak koukat na svíce, to vidím jako nejkratší cestu k diagnostice závady...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- Uncle
- Easy rider
- Příspěvky: 265
- Registrován: čtv led 24, 2008 17:19:58
- Bydliště: Jihlava-> nedaleko Telče
- Kontaktovat uživatele:
Tip
Ahoj,
když už hledáme, tak bych si taky skusil tipnout. Mě se stávalo něco co se tomu podobá, i když ne na Kawě. Celej podělanej vtip (dnes už je to vtip, dřív mě to dost vypeklo) byl v tom, že jsem u přívodu vzduchu k filtru kterje motka nasávala pod sedlem měl hozenej jeden bazmek v kostičce od molitanu. Když motka stála tak jsi nemohl nic poznat, ale když jsem jel (čím víc, tím dřív), tak si ten kousek molitanu přisála a to bohatě stačilo aby nedostala dost vzduchu a zdechla za jízdy. Nejblbější bylo, že všechno ukazovalo jinam než na tuhle srandu.
Můj tip. Skus projít komplet přívod vzduchu a koukni odkud nasává, jestli ti ji něco nepřidušuje. Snad to pomůže.
když už hledáme, tak bych si taky skusil tipnout. Mě se stávalo něco co se tomu podobá, i když ne na Kawě. Celej podělanej vtip (dnes už je to vtip, dřív mě to dost vypeklo) byl v tom, že jsem u přívodu vzduchu k filtru kterje motka nasávala pod sedlem měl hozenej jeden bazmek v kostičce od molitanu. Když motka stála tak jsi nemohl nic poznat, ale když jsem jel (čím víc, tím dřív), tak si ten kousek molitanu přisála a to bohatě stačilo aby nedostala dost vzduchu a zdechla za jízdy. Nejblbější bylo, že všechno ukazovalo jinam než na tuhle srandu.
Můj tip. Skus projít komplet přívod vzduchu a koukni odkud nasává, jestli ti ji něco nepřidušuje. Snad to pomůže.
#834 | ZX 10-R ´06 black. Kdo leští, má za tři ;-D
Re: Tip
jo, bylo to na kejvačce, pod sedlem... taky jsem to měl...Uncle píše:Ahoj,
když už hledáme, tak bych si taky skusil tipnout. Mě se stávalo něco co se tomu podobá, i když ne na Kawě. Celej podělanej vtip (dnes už je to vtip, dřív mě to dost vypeklo) byl v tom, že jsem u přívodu vzduchu k filtru kterje motka nasávala pod sedlem měl hozenej jeden bazmek v kostičce od molitanu. Když motka stála tak jsi nemohl nic poznat, ale když jsem jel (čím víc, tím dřív), tak si ten kousek molitanu přisála a to bohatě stačilo aby nedostala dost vzduchu a zdechla za jízdy. Nejblbější bylo, že všechno ukazovalo jinam než na tuhle srandu.
Můj tip. Skus projít komplet přívod vzduchu a koukni odkud nasává, jestli ti ji něco nepřidušuje. Snad to pomůže.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
-
- Easy rider
- Příspěvky: 102
- Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
tak dneska jak na potvoru slapala. na sytic 5 tis otacek jak se zahrala , za studena cca 3500-4 tis otacek . na volnobeh 1500 otacek . za studena trosku hur jede a de hur vytocit do otacek , ale jde . od 5 tis , ztraci krapet na vykonu,jen za tepla . za studena leti. jeste sem si vsiml male louze , ktera se zacla objevovat ted . z karbce zacal trosku uchcavat benzin , nepatrne . ze vsech karbcu bych sis rekl . kde se da sehnat komplet sada trysek atd ? mozna by nebylo na skodu prdnout nove . k cemu slouzi sroubek v karbci s jehlou , podle manualu se mu rika "pilot" . je hned u napojeni na motor . na kazdem karbci jeden
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III
-
- Easy rider
- Příspěvky: 102
- Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
jeste takovy debilni dotaz . mohlo neco vyhoret ? ze kdyz se to ohreje prestane to pracovat . ted sem si vzpomel , ze jednom v zime se mi stalo , ze jsem furd caroval s nadrzi a nechte sem spojil nadrz s plusem na beterce a pekne to zajiskrilo , jestli sem nahodou neco nespalil
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III
Zdravím chlape tak jak tak čtu tak GPZta maj svuj měsíc,mám ten samej problé ale už sem na to asi přišel většinou jezdím s plnou nádrží a včera tak natankoval jsem a zase se dusila a střílela nešla do tahu nikdy nejezdím na polohu kohoutku na RES vzdy ON no a včera jsem skusil ho otočit na RES a mašina jezdí jak víno.Dneska rozeberu nádrž a skontrolu vzduch do nádrže sázím že to bude 100% podtlak v nádrži skus to taky třeba ti to pomúže.
Kawasaki GPZ600R
-
- Easy rider
- Příspěvky: 102
- Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
tak to fakt vypada , ze je to podtlakem v nadrzi . dneska opet zaclo blbnout , zastavil jsem , otevrel nadrz a jel . sla vytocit bez sebemensich potizi , cili je asi celej problem na pul vyresen . ted to jen opravit a je to
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III
Taky mě to napadlo. To by mohlo pomoct ...Hans gpz píše:Zdravím chlape tak jak tak čtu tak GPZta maj svuj měsíc,mám ten samej problé ale už sem na to asi přišel většinou jezdím s plnou nádrží a včera tak natankoval jsem a zase se dusila a střílela nešla do tahu nikdy nejezdím na polohu kohoutku na RES vzdy ON no a včera jsem skusil ho otočit na RES a mašina jezdí jak víno.Dneska rozeberu nádrž a skontrolu vzduch do nádrže sázím že to bude 100% podtlak v nádrži skus to taky třeba ti to pomúže.
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř dub 21, 2010 21:47:00
heh stejný problém s gpz, prvně jela do 4000 od 4000 do 7000 poloviční výkon pak zas jak střela, tak jsem vyčistil karbce v jedné trysce byl kousek barvy z nádrže, dobré pohoda vyčistil jsem i kouhoutek a chvíli jela, aby se mi neucpávali karburátory přidal jsem filtr. Jenže po pár km mi začal téct benzín z přepadu karburátoru a jela na jeden válec, někdy nedovře jehlový ventil a zalije svíčku ( tady seženeš http://www.motoolek.eu/index.php/cPath/ ... cuoj9ic622 ) a když jsem dneska zůstal vyset při vyjíždce nebyl ve filtru benzín. Takže zkusím vaší radu vyčistit víčko nádrže