Stránka 4 z 9
Napsal: pon čer 02, 2008 22:47:11
od Lech
No pokud ten výkon násobily ( a nebo přičetli) 15% , to znamená že výkon naměřili na té brzdě na zadním kole a k tomu přičetli tu ztrátu co dělá asi těch 15 %.Teda došli takto k výsledku výkonu motoru.
Napsal: úte čer 03, 2008 09:58:37
od sweetyboy
hm tak to mi ji stejne museli trochu skrouhnout...tak to mam radost

Napsal: úte čer 03, 2008 14:37:50
od sweetyboy
Napsal: úte čer 03, 2008 14:38:49
od volkswagen
To je u brzdy naprosto irelevantní neb tam není odpor vzduchu

Napsal: úte čer 03, 2008 15:11:36
od sweetyboy
Aha ale stejne se mi ten vykon na zx9r zda trochu maly:(
Napsal: úte čer 03, 2008 16:11:23
od volkswagen
S brzdou se dá všelijak čarovat.
Ale - motorka má svých takořka 10 let, nevím kolik má najeto a jak se k ní kdo choval.
Podle netu by měla mít 143 při 11 tis a podle toho grafu má tedy 112... no když k tomu připočteš těch 15% ztráty na řetězu a prokluzu gumy, tak by to mohlo odpovídat těm 130 poníkům... no a 10% ztráta na takhle starý máše bude v normě.
Napsal: úte čer 03, 2008 16:23:53
od sweetyboy
volkswagen píše:S brzdou se dá všelijak čarovat.
Ale - motorka má svých takořka 10 let, nevím kolik má najeto a jak se k ní kdo choval.
Podle netu by měla mít 143 při 11 tis a podle toho grafu má tedy 112... no když k tomu připočteš těch 15% ztráty na řetězu a prokluzu gumy, tak by to mohlo odpovídat těm 130 poníkům... no a 10% ztráta na takhle starý máše bude v normě.
Tak trochu si me potesil a taky jsem se dozvedel novou vec..Nevedel jsem ze i starím může ztratit tolik na vykonu

Napsal: úte čer 03, 2008 16:29:26
od volkswagen
Je to mechanická věc a ty se opotřebovávají - zvyšují se vůle a tak.... Myslím že tak těch 10% může být ok... Kromě toho každý výrobce tak trošku více nebo méně o výkonu lže.
Napsal: úte čer 03, 2008 19:58:40
od Anti
Zajímavý je údaj nejvyššího točivého momentu.U nabroušeného čtyřválu bych jej čekal mnohem výš...
Napsal: stř čer 04, 2008 00:12:41
od Lech
No třeba Honda dávala do prospektu tehdá u své novinky CBR 1100 XX rovných 164 koní a nakonec v testech u světových motočasopisů v testech naměřili tuším max. 155 koní.Taková realita u funglovek. Teda u jiných značek. Nejllépe z těch reálných měření vycházela SUZUKI.

Napsal: stř čer 04, 2008 09:13:44
od sweetyboy
Anti píše:Zajímavý je údaj nejvyššího točivého momentu.U nabroušeného čtyřválu bych jej čekal mnohem výš...
Jojo ja bych čekal všechno vyšší...ale zase nechapu proc ten kroutak ukazuje už v 3435 ot./min 86,99Nm což zase myslím že v takhle nizkých otáčkách to není zase nějak málo...no nevím

Napsal: stř čer 04, 2008 09:30:31
od sweetyboy
Napsal: stř čer 04, 2008 10:02:46
od Elvis.
Ja bych rek, ze vytocena byla, ale tak jako lze tacho, mas ztraty na vykonu, tak prokluzem kola apod. se snizujou i otacky. Na motoru treba toci 12 a omezovac to sekne, ale na kole nameris 11 tis. otacek

Napsal: stř čer 04, 2008 10:09:00
od kafkalibor
Tě prd.l,to sou zase bláboli.
Napsal: stř čer 04, 2008 10:14:15
od volkswagen
Tyvole to by mě zajímalo takový kolo co točí těch 11 tis otáček
