Stránka 3 z 4

Napsal: sob zář 16, 2006 02:08:48
od Currahee
Ne,tamto byla speciální zakázka. Je k tomu klasicky jen mezisvod.

Napsal: sob zář 16, 2006 02:11:40
od dworakmirek
jo takže jen to kolinko dolu na seriovku a cena??

Napsal: sob zář 16, 2006 02:14:24
od Currahee
4600 plus poštovný. Jukni na ty fotky ty suzi jak jí vejfuk pomohl. Slyšel sem docela dobré reference a ten majitel působil seriozně tak sem ho vzal.

Napsal: sob zář 16, 2006 02:16:28
od dworakmirek
jáké fotky???? jinak máš ovál,nebo průměr?????

Napsal: sob zář 16, 2006 02:19:12
od Currahee
www.slk.cz ....foto...výk. brzda

mám 102 průměr kartáčovanej aby byl trochu matnější. Pokud chceš lesklej tak to vyleštěj.

Napsal: sob zář 16, 2006 02:24:10
od dworakmirek
jo tam to pěkně naběhlo, takže máš kartáčovanou 120tku ?? kua sem zvedavej pak chci nejaky fotky :P

Napsal: pát zář 29, 2006 20:19:03
od zaky
Ja mam na svy klr 600 nerezovej vejfuk domácí výroby, kterej si vyrobil předchozí majitel. Je to trubka, pak tlustá trubka a na konci zase zůžení.Zvuk to má dobrej a jede to trošku líp než sériovej, ale bojim se aby to ňák nekurvilo motor.Při brždění motorem docela střílí do vejfuku, ale se seriovym trošku taky tak nevim.

Napsal: pát zář 29, 2006 21:50:55
od dworakmirek
hm,tady ty vyrobky made in home se nedaj nijak kontrolovat,jak origo ladák, určitě to pro ten motor není nejlepší, už jen kvůli ventilům, no jestli ti to prská do vejfuku při brždění, máš chudou směs a ta nestíhá dohořet ve válci, takže směs obohatit, na KLR je to šroubek na bohatost volnoběžné směsi,povolit a mělo by to přestat,ale na ty trubce toho moc nemaladíš :wink: :wink:

Napsal: sob zář 30, 2006 19:07:30
od NRG
JJ, tyhle domácí výrobky mají maximálně dobrej zvuk, případně i vzhled, ale výkonu spíš uberou než přidají. Jednou jsem viděl reportáž od Akrapoviče, a jenom jejich vývojový centrum je veliká hala nacpaná počítačema, brzdama a spoustou odborníků, který u každýho výfuku přesně propočítávají a donekonečna měří a ladí všechny parametry kvůli co dosažení co nejlepšího výkonu. Takže to tak jednoduchý není a v domácích podmínkách víceméně nemožný.

Napsal: sob zář 30, 2006 20:17:30
od dworakmirek
holt, zlaty česky ručičky, si vždy poradí :wink: ale taky budu rači kupovat,než vyrábět, ikdyž lesklá plwchovka od ananasu by taky neco pridala :twisted:

Napsal: sob zář 30, 2006 21:44:20
od NRG
JJ, když jsem měl kdysi emzetu, tak jsem si z velké plechovky vyráběl tuning výfuku - prostě jsem ji navlíkl na výfuk :D Nevypadalo to náhodou tak špatně, dokud mi někde neupadla :D Ale koně asi nepřidala :(

Napsal: sob zář 30, 2006 21:48:07
od dworakmirek
:D :D :D tak to muselo bejt efektní, ale ono taková plechovka má nekdy parádní povrchovou upravu :wink: :wink: :D

Napsal: ned říj 01, 2006 08:04:44
od zaky
Kupovat laďák na tu mojí starou rakev je nesmysl, asi tam necham ten domácí výrobek,eště mě napadlo ho trošku přivřít pomocí nějaké přepážky.

Napsal: ned říj 01, 2006 09:36:19
od NRG
Zaky: můžeš tam zkusit nacpat drátěnky.

Napsal: ned říj 01, 2006 13:22:29
od Currahee
dworakmirek píše:hm,tady ty vyrobky made in home se nedaj nijak kontrolovat,jak origo ladák, určitě to pro ten motor není nejlepší, už jen kvůli ventilům, no jestli ti to prská do vejfuku při brždění, máš chudou směs a ta nestíhá dohořet ve válci, takže směs obohatit, na KLR je to šroubek na bohatost volnoběžné směsi,povolit a mělo by to přestat,ale na ty trubce toho moc nemaladíš :wink: :wink:
To je blbost s tou směsí ne??, Právě když je moc bohatá tak dohořívá ve výfuku a když je chudá, tak prská zpátky do sání...